[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2005 @ 10:48 Larissa | Misschien hebben jullie dit al gezien of is het al gepost, maar in ieder geval: http://news.yahoo.com/s/ap/20051012/ap_on_re_us/sixteen_kids Michelle (39) en Jim Bob (40, vreselijke naam btw) zijn de trotse ouders van Johanna Faith, die afgelopen dinsdag werd geboren. Ze weegt 7 pond en 6.5 ounces (+- 2860 gram) en is het 16e kind. Haar broertjes en zusjes heten: Joshua, 17; John David, 15; Janna, 15; Jill, 14; Jessa, 12; Jinger, 11; Joseph, 10; Josiah, 9; Joy-Anna, 8; Jeremiah, 6; Jedidiah, 6; Jason, 5; James, 4; Justin, 2; Jackson Levi, 1. Op http://www.jimbob.info kun je ook nog andere foto’s bewonderen.. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.. |
| 14/10/2005 @ 18:24 tiske | hoikes,ja ieder maakt voor zichzelf uit hoeveel kids zij willen he ,maar tis inderdaad zo dat men mensen met vele kids beschouwd als sociale gevallen,wat zeker niet bij iedereen zo is.ikzelf heb 4kids en ze gaan mooi gekleed,hebben alles wat ze willen,krijgen merkkledij,en wij doen vrij veel met kids.ikzelf vindt 4 genoeg,maar ik kijk zeker niet scheef naar mensen met meerdere kids.heb er alleen maar bewondering voor.maar zoals ik al zei en tegen niemand zn schenen wil stampen...............ieder ouder maakt zelf uit hoeveel schatjes er komen he.een fijn weekendje ![]() |
| 16/10/2005 @ 22:42 nimué ![]() | samenhorigheid vind ik anders ook wel een pluspunt. Een kamer delen,s'avonds je verhaal kwijt kunnen aan je zus,je eerste liefde aan je zus toevertrouwen,altijd wel iemand om mee te praten,kleding wisselen,samen sterk staan,vreugde delen,verdriet delen. Als er iets is waar je weinig last zal van hebben is eenzaamheid.en wil je alleen zijn,dat zoek je toch wel op dan. Een zolderkamertje dat daar alleen voor dient,een rust hoekje,dat moet immers niet groot zijn.tuinhuisjes zijn ook zo'n praktische dingen die je wat kan inrichten. Maar als je alleen bent,ben je maar alleen. Geef mij dan de nadelen van een groot gezin,inplaats van de voordelen van enig kind te zijn. Dit zijn natuurlijk wel twee uitersten,iets tussenin zou ideaal zijn, maar ja,wat is dan weer ideaal hé? ![]() ![]() |
| 05/11/2005 @ 09:29 vlc | Ik ben ook naar de pagina gaan kijken en vind het zielig, vooral de passage over 'blanket time': dat ze de kleinste kindjes op een deken zetten en dan met woorden als 'quiet' en 'sit' ze verantwoordelijkheid aanleren. Ik noem dat geen verantwoordelijkheid op jonge leeftijd zoals Michelle, ik vind het meer op hondentraining lijken. En kunnen die kinderen een goede opleiding krijgen als ze allemaal thuis les krijgen? Al die verschillende leeftijden en dan ook nog de taken die iedereen daar in dat huis heeft, ik vind het ook legerachtig.. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Michelle Duggar bevalt van 16e kind