< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
10/12/2007 @ 12:24
Musty

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
waauww gefeliciteerd !!!
mooie naam trouwens! waar heb je die vandaag??

Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 12:32
Musje

hey Musty: jij mag ook af gaan tellen, of niet? Spannend!

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 10:37
els

Online Status Bekijk profiel
naatje, heel dikke proficiat!
ben ook wel benieuwd, hoe is alles verlopen en met Jules?
Vandaag Heleen naar de onthaalmoeder gebracht, is daar een stagair van het buso van mijn school,... ik ken ze, ze heeft bij mij ook stage gedaan, maar deugd voor geen haar, ben er nu helemaal niet gerust in, zeker niet omdat ik ze weg doe om te spelen met de kindjes, want ik ben thuis, maar ze vindt dat heerlijk. NEt deze week moest ze dond en vrijdag gaan omdat we vrijdag onze lijst gaan leggen, maar odnderdag staat er nog niets gepland. Denk dat ik ze met een uitvlucht ga thuis houden, ben nu helemaal niet gerust en dat is toch ook niet goed he. Wat zouden jullie doen, vind het zo moeilijk!Het klinkt misschien heel grof, maar die is zo lomp dat ze op iemand kan gaan zitten en ze is mega dik! (is buitengewoon onderwijs he)
ongeruste groetjes

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 13:17
mammaKim

halli hallo???

leven we nog in dit draadje????

Naatje, hoe is het met je dochter en de rest van de familie?

groetjes Kim

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 13:20
mammaKim

hoi Els,

Ik zou me daar (nog) niet zo druk om maken. En zeker niet al meteen Heleen thuis gaan houden hiervoor.
Ik zou het eventjes goed in de gaten houden of eens aan andere moeders vragen die ook hun kindjes daar naar toe brengen hoe ze zo in de klas is met de kindjes.
Misschien valt het allemaal wel reuze mee en is ze heel leuk met de kinderen. Maar misschien is het ook niet goed maar daar kom je dan wel snel genoeg achter als je het eventjes in de gaten houdt.

succes ermee!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 16:08

Danmarice
nou, zoals beloofd nog even de story van mijn bevalling van Danmarice:

anders dan bij JUles, braken mijn vliezen om 1200 uur 's nachts ( waarom begint het altijd net als je heerlijk ligt te slapen???) en we hebben mijn ouders gebeld om Jules op te komen halen. Toen ze er waren zijn we naar het ziekenhuis gegaan, omdat ik aan een infuus moest ivm een streptokokken infectie die Jules had bij de geboorte. Hiermee wilden ze herhaling voorkomen bij deze bevalling. Nou, eenmaal op de verloskamer, was het weeen wegpuffen ( best pijnlijke) en wachten maar! Ik moet zeggen, dat je er makkelijker ingaat dan de 1e keer, omdat je toch al min of meer weet wat er gaat komen! om 7.30 uur werd het allemaal wat heftiger en kreeg ik een 2e infuus. Vanaf 1000 uur heb ik volgens mij al lichte persweeen weggepuft maar de verloskundige kwam nog niet! er was alleen af en toe een zuster aanwezig, verder heb ik het alleen gedaan samen met Geert. Om 1030 uur was ik het behoorlijk beu maar ik moest nog ff! om 1130 uur kwam de verloskundige eindelijk want ze zag natuurlijk op de monitor dat ik persdrang had! ze maakte alles in orde en ondertussen lag ik daar te puffen, toen moest ik mijn knieen optrekken..... dat deed ik dus niet!afijn ik was ff de weg kwijt!! maar gelukkig na 3 x persen was Danmarice er al! 1x omstrengeld door de navelstreng! oh wat was dat fijn! een baby op je buik! moest nog wel 2 kleine hechtinkjes maar ach, who cares? Apgar score was 9 en 10 dus uitstekend!
Nu zijn we 1,5 week verder, Danmarice was eerst te veel afgevallen, maar naast de borstvoeding voeden we nu bij en ze is alweer bijna op haar geboortegewicht! Ze doet het verder goed alleen slaapt ze overdag beter dan 's nachts! dus dat moeten we nog ff omdraaien.....
Nou, ik wens iedereen vast hele fijne dagen toe met het gezin en we houden elkaar op de hoogte!

Heel veel liefs van Renate

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 19:20

ik was t topic kwijt geraakt maar ineens zag ik m weer staan

Zie dat Naatje inmiddels bevallen is, proficiat!

En Musty bij jou is t ook alweer bijna zover

kom later nog eens bijlezen ga nu Sophie in bed stoppen (ze is al onder de douche geweest om half 7)

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 12:14
mama Kim

hoi Naatje...

heb je al ergens foto's op een site staan?
Kunnen we je prinsesje bewonderen!

groetjes Kim

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 10:31
mammaKim

heej Musty!

Ik zie aan je banner dat je inmiddels bent bevallen van een zoon!
Prachtig! En een hele stoere naam.
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.
Fijne dagen met z'n 4-tjes voor deze kerst, geniet er lekker van en we hopen snel je verhaal te horen!

liefs mamma kim

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 18:59

Musty proficiat!
hartstikke goed hoor!
foto van Danmarice staat op http://www.danmarice.mijnbabyinfo.nl, de site ligt er nu ff uit, maar wordt deze week weer geactiveerd!

gr Renate

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 22:11
Musty

hoi,

hier is mijn verhaal :

k ben de 14e mee met mannetje opgestaan om 6u, kon niet slapen.
Ik had toen niks last. Hij vertrok om 6.15u en ik ben weer in bed gekropen en heb toen weeën gekregen. Om 6.30u heb ik hem gebeld om te zeggen dat ik weeën had en dat hij zijn gsm goed in de gaten moest houden, ik ging bellen als hij naar huis moest komen. Dus om 6.45u kon hij al terugkomen haha. Mijn zus gebeld om te komen babysitten op yani en naar ziekenhuis vertrokken. Daar had ik 4 cm ontsluiting.
Van 7.30u tot 8.30u moest ik aan de monitor.
Om 11u had ik 6 cm en epidurale gekregen. Om 12.45u hield ik het niet meer van de pijn ondanks de epidurale, ik had ineens al 10 cm en serieuze persweeën en om 13.08 was onze schat er!

Het is nu efkes heel druk maar ik vind het fantastisch!

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 08:44
Belgje

Hallo dames,

Naatje, proficiat met Danmarice. Geniet met volle teugen van dit kleine wonder!!

Ook voor jou Naatje, een dikke proficiat en veel plezier met Lyam!!

De meesten zitten nu echt in de tweede ronde. Echt spannend allemaal.

Met Celine mogen we ook elke dag iets nieuws beleven. Ze is wel een beetje lui hoor. Ze kan een beetje stappen, maar zit nu in een 'ik wil niet'-fase. Zal wel terug overgaan zeker. En eindelijk komt haar derde tandje er door.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 21:13
mammaKim

de beste wensen allemaal en geniet van jullie kindjes!

groetjes MammaKim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina