< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » endometriose

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 09:05
marij

Halaba dames,

Griet, wat lang geleden! Blij te horen dat alles prima met jullie gaat! Nog steeds borstvoeding, amai, daar doe ik mijn petje voor af! Hopelijk lukt het jullie gauw om terug zwanger te zijn, ik duim voor jullie mee hoor!

Nina, al bijna in de helft, wat vliegt de tijd toch snel voorbij! Jullie kleine meid is precies een vinnig meisje, leuk hé! Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Spannend hoor...

Lynn, hoe gaat het met jouw zoontje? Ondertussen al een flink kereltje geworden zeker?

Met onze kleine kapoen gaat alles prima! Een schat van een ventje maar met een ongelooflijk sterk karaktertje (al denk ik dat de meesten dit hebben). Hij is nu bijna 16 maanden, brabbelt er flink op los en kruipt door het huis als een konijntje. Stappen doet hij nog niet, maar denk dat het niet lang meer zal duren...
Ondertussen zijn wij al een paar keer terug naar het UZA geweest maar zonder resultaat. Wij hadden nog 3 ingevroren embryo's en hebben deze over 2 beurten teruggeplaatst gekregen, maar zonder resultaat. Heb hiervoor een minimum aan hormonen moeten nemen 'clomid' en zelfs dat was voor mij teveel. Ik kan tegen de hormonen niet tegen, rea

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 09:05
marij

Halaba dames,

Griet, wat lang geleden! Blij te horen dat alles prima met jullie gaat! Nog steeds borstvoeding, amai, daar doe ik mijn petje voor af! Hopelijk lukt het jullie gauw om terug zwanger te zijn, ik duim voor jullie mee hoor!

Nina, al bijna in de helft, wat vliegt de tijd toch snel voorbij! Jullie kleine meid is precies een vinnig meisje, leuk hé! Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Spannend hoor...

Lynn, hoe gaat het met jouw zoontje? Ondertussen al een flink kereltje geworden zeker?

Met onze kleine kapoen gaat alles prima! Een schat van een ventje maar met een ongelooflijk sterk karaktertje (al denk ik dat de meesten dit hebben). Hij is nu bijna 16 maanden, brabbelt er flink op los en kruipt door het huis als een konijntje. Stappen doet hij nog niet, maar denk dat het niet lang meer zal duren...
Ondertussen zijn wij al een paar keer terug naar het UZA geweest maar zonder resultaat. Wij hadden nog 3 ingevroren embryo's en hebben deze over 2 beurten teruggeplaatst gekregen, maar zonder resultaat. Heb hiervoor een minimum aan hormonen moeten nemen 'clomid' en zelfs dat was voor mij teveel. Ik kan tegen de hormonen niet tegen, reageer er veel te fel op. Volgens de dokters ben ik niet gemaakt om vaak bij hen te komen. Heb nu beslist er even mee te stoppen, alles eens goed te laten bezinken. Er zijn van die momenten dat ik denk misschien beter te stoppen en bij eentje te blijven maar dat vind ik zo zielig voor ons zoontje, niet? Ach, tijd brengt raad en we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt...
Ik ben van september met de pil gestopt en had de eerste maanden geen last van mijn maandstonden. Een goed teken dacht ik, maar ondertussen gaat het weer de andere kant uit. De pijn is draaglijk maar heb net zoals vorige keer weer veel last van mijn urineblaas. Ik moet dringend een afspraak maken bij mijn gyn en haar vragen wat ik het best kan doen...
Voor de rest gaat met mij alles meer dan goed en geniet ik ten volle van het moederschap, het mooiste wat er is!!!!

Liefs, Marij

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 22:36
Lynn

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Schandalig, maar ik heb jullie eindelijk terug gevonden! Via google ben ik hier geraakt. Onze jongen is ondertussen de 19 maanden gepasseerd en is heel vinnig. Hij loopt als sinds zijn 10,5 maand en heeft al zijn tandjes. Hij praat gelijk een ekster en is een superlieve deugeniet. Hij probeert constant zijn grenzen af te tasten en wil alles zelf doen. Maar ja, dat hoort bij die fase naar het schijnt. Morgen heb ik een hysteroscopie, om te zien of alles proper vanbinnen is, daarna kunnen we stilaan aan een tweede denken. WIj hebben er nog 5 ingevrozen, dus laat ons daar op hopen. Ik ben zoooo blij dat ik hier terug ben, ik zal eens vaker komen piepen.

Marij, ik zie jouw schoonmoeder geregeld op de kookles en zij vertelt altijd vol trots over Rik!

Nina,Griet, wat leuk dat het bij jullie allemaal goed gaat!

Ik ga stilaan slapen, heb wel bang voor morgen, zal zonder verdoving gebeuren, en een tweetal jaar geleden viel het zelfsmet verdoving niet mee... Laat ons duimen...

veel liefs,
Lynn
xxx

p.s. nu laat ik jullie niet meer zolang wachten hoor, hebben ondertussen laptop in keuken staan!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina