Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2008 @ 09:05 marij | Halaba dames, Griet, wat lang geleden! Blij te horen dat alles prima met jullie gaat! Nog steeds borstvoeding, amai, daar doe ik mijn petje voor af! Hopelijk lukt het jullie gauw om terug zwanger te zijn, ik duim voor jullie mee hoor! Nina, al bijna in de helft, wat vliegt de tijd toch snel voorbij! Jullie kleine meid is precies een vinnig meisje, leuk hé! Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Spannend hoor... Lynn, hoe gaat het met jouw zoontje? Ondertussen al een flink kereltje geworden zeker? Met onze kleine kapoen gaat alles prima! Een schat van een ventje maar met een ongelooflijk sterk karaktertje (al denk ik dat de meesten dit hebben). Hij is nu bijna 16 maanden, brabbelt er flink op los en kruipt door het huis als een konijntje. Stappen doet hij nog niet, maar denk dat het niet lang meer zal duren... Ondertussen zijn wij al een paar keer terug naar het UZA geweest maar zonder resultaat. Wij hadden nog 3 ingevroren embryo's en hebben deze over 2 beurten teruggeplaatst gekregen, maar zonder resultaat. Heb hiervoor een minimum aan hormonen moeten nemen 'clomid' en zelfs dat was voor mij teveel. Ik kan tegen de hormonen niet tegen, rea |
| 10/03/2008 @ 09:05 marij | Halaba dames, Griet, wat lang geleden! Blij te horen dat alles prima met jullie gaat! Nog steeds borstvoeding, amai, daar doe ik mijn petje voor af! Hopelijk lukt het jullie gauw om terug zwanger te zijn, ik duim voor jullie mee hoor! Nina, al bijna in de helft, wat vliegt de tijd toch snel voorbij! Jullie kleine meid is precies een vinnig meisje, leuk hé! Weet je al of het een jongen of een meisje gaat worden? Spannend hoor... Lynn, hoe gaat het met jouw zoontje? Ondertussen al een flink kereltje geworden zeker? Met onze kleine kapoen gaat alles prima! Een schat van een ventje maar met een ongelooflijk sterk karaktertje (al denk ik dat de meesten dit hebben). Hij is nu bijna 16 maanden, brabbelt er flink op los en kruipt door het huis als een konijntje. Stappen doet hij nog niet, maar denk dat het niet lang meer zal duren... Ondertussen zijn wij al een paar keer terug naar het UZA geweest maar zonder resultaat. Wij hadden nog 3 ingevroren embryo's en hebben deze over 2 beurten teruggeplaatst gekregen, maar zonder resultaat. Heb hiervoor een minimum aan hormonen moeten nemen 'clomid' en zelfs dat was voor mij teveel. Ik kan tegen de hormonen niet tegen, reageer er veel te fel op. Volgens de dokters ben ik niet gemaakt om vaak bij hen te komen. Heb nu beslist er even mee te stoppen, alles eens goed te laten bezinken. Er zijn van die momenten dat ik denk misschien beter te stoppen en bij eentje te blijven maar dat vind ik zo zielig voor ons zoontje, niet? Ach, tijd brengt raad en we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt... Ik ben van september met de pil gestopt en had de eerste maanden geen last van mijn maandstonden. Een goed teken dacht ik, maar ondertussen gaat het weer de andere kant uit. De pijn is draaglijk maar heb net zoals vorige keer weer veel last van mijn urineblaas. Ik moet dringend een afspraak maken bij mijn gyn en haar vragen wat ik het best kan doen... Voor de rest gaat met mij alles meer dan goed en geniet ik ten volle van het moederschap, het mooiste wat er is!!!! Liefs, Marij ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

endometriose