Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 18:16 Nathalie Devoldere ![]() | Kweet niet wanneer ik de proefdruk zal binnenkrijgen. Hopelijk hoef ik niet te lang meer te wachten, ik ben echt curieus. Als ik kan zet ik het op mijn profiel, dan hebben jullie er ook wat aan he. En anders, kijk je maar op mijn persoonlijke space: http://roose-devoldere.spaces.live.com/ Daar kan je heel vlug alles terugvinden. Tja, het dieten, kmoet zeggen, kben nu enkele dagen bezig en ik begin mijn draai te vinden. Ik moet toch elke avond koken voor de hond en dan kook ik gewoon dubbel he (ik eet dus hetzelfde als de hond) ![]() |
| 21/05/2008 @ 15:16 M. ![]() | wow die man van jou kan eten zeg! en ik die dacht dat de mijnen als zo'n stevige eter was ![]() we lief dat jij kookt voor je hond, de meeste mensen geven toch gewoon blikvoeding? |
| 26/05/2008 @ 07:47 Nathalie Devoldere ![]() | Stuur me dan allemaal jullie gsmnummer maar, dan sms ik er op los !! |
| 28/05/2008 @ 14:20 M. ![]() | goh nathalie spannend zeg, t begint wel echt te vlotten hé nu wie weet is t binnenkort al zover... wanneer moet je terug op controle of is t gewoon afwachten nu? |
| 28/05/2008 @ 15:30 Nathalie Devoldere ![]() | de volgende controle is voor 2 weken, terug. dus...als ik eerder beval dan dat ik moet gaan. |
| 29/05/2008 @ 20:53 nancy ![]() | Oh ja, en mijn kleinste deugeniet is drie jaar geworden hé!!! Wat worden ze toch vlug groot!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

kippensoep

Als het babytje maar gezond is...
. Moa ja, het moet en het zal er wel uitkomen he. Zelf ben ik toch al een 20 kilo bij, maar niemand die het echt ziet, kheb een dikke buik en mijn armen, borsten, buik en billen zijn wat verdikt, maar das toch normaal.
Hoe waren we zelf!!! 

was al een tijdje aan t proberen haar recht te trekken maar t ging nog niet goed tot vanmorgen...daar stond ze dan, zo fier als een gieter

Zeker geen yoghurt of koekjes geven, anders denken ze dat ze een beloning krijgen en denken ze ook dat ze dat eigenlijk niet moeten opeten, want een koek is zoveel lekkerder...