< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » kippensoep

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/05/2008 @ 21:07
nancy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
M, alweer koorts bij Laurine? Nog altijd nu of ben je al bij de dokter geweest? Hopelijk gaat het snel voorbij, want ze heeft haar deel al gehad de laatste tijd hé!!

Nathalie, dat is toch een schoon gewichtje. Beetje een goed brokske dan een lichtgewichtje hé!! Om te bevallen is zo'n lichtgewichtje wel leuker, maar 't zal evenveel pijn doen!! Als het babytje maar gezond is...
Hoeveel ben jij al bij in totaal?

Hier nog altijd alles prima. Volgende week woensdag gaan we naar Plopsaland met de gratis kaarten voor mama uit Dag Allemaal, samen met mijn nicht. De kindjes gaan "brossen"!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:44
Nathalie Devoldere

inderdaad een schoon gewichtje, pfff . Moa ja, het moet en het zal er wel uitkomen he. Zelf ben ik toch al een 20 kilo bij, maar niemand die het echt ziet, kheb een dikke buik en mijn armen, borsten, buik en billen zijn wat verdikt, maar das toch normaal.
Vandaag zijn we naar de fotograaf geweest voor een buikfoto voor op de geboortekaartjes. Kvond het eigenlijk wel geestig hoor.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 14:53
M.

hoi allemaal,

kom ook nog snel even langs
we zijn te weten gekomen wat Laurine heeft, de 3 dagen koorts
ik had zo'n boekje gekregen bij de dokter met al de kinderziektes, echt wel handig
ze heeft dus een paar dagen ferme koorts gedaan en tegen donderdag beterde dat en tegen vrijdag helemaal weg
deze morgen is ze opgestaan met allemaal lichte roze plekjes op haar buik maar geen koorts meer, voor de rest is ze er ook helemaal niet ziek van
de dokter zei direct ook dat het de 3 dagen koorts is
ze is nu door haar 1e kinderziekte, oef, van deze zijn we dan al af en volgens dat boekje zijn er toch heel wat dat ze kunnen hebben hé

nathalie, jammer dat je nu dat dieet moet volgen
kan geloven dat het met momenten tegensteekt maar als t echt moet
en ach, ik was ook 20 kilo bij hoor tegen t einde, die geraak je wel weer kwijt
leuk idee voor een buikfoto op de kaartjes te zetten
wanneer krijg je de proefdrukken te zien?

nancy, leuk naar plopsaland, hopelijk is t weer al wat beter tegen dan
weten de kindjes het al of is t nog een verassing?

groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:01
nancy

M, het is en blijft een verrassing hoor, misschien dat ze het pas weten als we daar toekomen. Om al het gezaag te vermijden, is dat het handigst...
De 3-dagenkoorts, daar moet iedereen door hé!! Ze heeft het achter de rug zie.

Nathalie, krijgen wij ook een geboortekaartje???

Hier alles prima hoor, de kindjes zijn al serieus verwend geweest met de kermis bij ons en ook op de kermis bij mijn schoonouders. Amaai!! Ze kunnen niet klagen en toch kunnen ze er niet genoeg van krijgen hé!! Hoe waren we zelf!!!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 18:16
Nathalie Devoldere

Kweet niet wanneer ik de proefdruk zal binnenkrijgen. Hopelijk hoef ik niet te lang meer te wachten, ik ben echt curieus. Als ik kan zet ik het op mijn profiel, dan hebben jullie er ook wat aan he. En anders, kijk je maar op mijn persoonlijke space: http://roose-devoldere.spaces.live.com/
Daar kan je heel vlug alles terugvinden.
Tja, het dieten, kmoet zeggen, kben nu enkele dagen bezig en ik begin mijn draai te vinden. Ik moet toch elke avond koken voor de hond en dan kook ik gewoon dubbel he (ik eet dus hetzelfde als de hond)

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:11
M.

hoi allemaal,

kom ook nog even langs nu Laurine lekker ligt te slapen
straks gaan we naar t stadhuis om haar reispas, kun je dat nu geloven dat je je kindje ervoor moet meedoen! dat is toch stom, net of je een pas zou vragen voor een kind dat niet van jou is!
en t moeten ook echte pasfoto's zijn en geen zelfgenomen dus mag nog eerst naar de fotowinkel gaan ook
wat een gedoe maken ze er toch van
heb nog even een vraagje aan al deskundige mama's ook
Laurine zit nu weer in een fase dat ze moeilijk haar patatjes wil eten
na een paar scheppen is t al gedaan en begint ze 'prrrr' te doen maar echt heel hard zodat alles eruit vliegt
als je dan 'pas op' zegt, begint ze gewoon te lachen
hebben jullie dit ook meegemaakt en eventueel wat tips over hoe ik er best mee omga? vroeger kon ik het dan ook niet aanzien dat ze niets gegeten had en gaf ik haar een koek of yoghurt
nu probeer ik daar wat van af te stappen omdat ze gewoon niet meer eet omdat ze weet dat ze dan iets anders krijgt dat ze liever eet
mijn man zegt dat ik er streng moet in zijn en als ze haar patatjes niet wil, ze maar niets moet eten dan
ben het wel een beetje met hem eens maar t is zo zielig...
ojan heb vanmorgen het park moeten verlagen naar de laagste stand
ons was al een tijdje aan t proberen haar recht te trekken maar t ging nog niet goed tot vanmorgen...daar stond ze dan, zo fier als een gieter dusja nu begon het wel te gevaarlijk te worden om er uit te vallen

nancy, je hebt nogal geluk met t weer vandaag
hoop dat jullie zich amuseren daar in plopsaland

nathalie, staat de hond ook op dieet misschien?
kook je dan nog gewoon voor je ventje of eet die solidair mee?

groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:13
Nathalie Devoldere

hahaha, die vind ik wel goed. Neen mijn hond staat niet op dieet, maar tis niet goed voor een hond om daar kruiden en vet aan te geven (voor ons trouwens ook niet, maar ja...) De hond krijgt over het algemeen 's avonds patatjes, groentjes en wat kippewit, ham, vleesbrood, biefstuk of vis. Dus ik eet veel van wat de hond krijgt he, zonder kruiden.
Mijn man heeft nooit meegedaan met mij hoor, ik kook altijd voor hem apart, hij zou echt niet genoeg hebben. Hij kan makkelijk 4 braadworsten naar binnen werken (met aardappelen en groenten he).

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:16
M.

wow die man van jou kan eten zeg! en ik die dacht dat de mijnen als zo'n stevige eter was
we lief dat jij kookt voor je hond, de meeste mensen geven toch gewoon blikvoeding?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:43
nancy

M, ik vrees dat je man gelijk heeft hoor. Zeker geen yoghurt of koekjes geven, anders denken ze dat ze een beloning krijgen en denken ze ook dat ze dat eigenlijk niet moeten opeten, want een koek is zoveel lekkerder...
Als ze echt honger heeft, hetzelfde voorschotelen als 's middags.
Dat is maar een periode hoor, ik heb dat hier met alletwee gehad. Gewoon even op je tanden bijten en niet teveel aandacht aan geven, niet in de lach schieten, en geen koekjes geven!!! Misschien wel zeggen dat als alle patatjes op zijn, ze dan wel een koekje ofzo krijgt, maar niet zolang haar bord niet leeg is...

Nathalie, inderdaad, heel sjiek dat jij kookt voor je hond... Mijn poes krijgt korreltjes...
Je moet je proefdrukje natuurlijk nog niet op je site zetten hé, dat moet een verrassing blijven natuurlijk.
Weet je man hoe hij ons moet verwittigen als je baby geboren is??

Hier alles prima, een schitterende zalige fantastische leuke dag achter de rug in Plopsaland!!! Het was heel tof!! Er was niet zoveel volk, altijd maar 1 keer wachten tot we op een attractie konden gaan. De kindjes hebben enorm genoten van de Bumba-show en van de Klusshow en wij eigenlijk ook... 't was heel plezant!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:07
Nathalie Devoldere

Ah ja, ons "madam" (= de hond he) wil haar korreltjes niet meer, dus om haar toch maar te laten eten kook ik voor haar en meng er wat korrels door he. Onze katten krijgen ook korrels hoor.
Tja, mijn man is een echte boerenzoon he, altijd veel en lekker (vettig) eten.
Oh neen, mijn man kan helemaal niet met een pc overweg, kdenk dat ik zou zot worden als ik het hem moet uitleggen

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:24
M.

hoi allemaal,

vandaag waren de patatjes een groot succes, alles flink opgegeten en daarna als beloning een paar lekkere frietjes gekregen hopelijk blijft ze t volhouden
in de creche is er nu wel weer iets anders, gisteren heeft ze van gans de dag amper een uur geslapen en de dag ervoor niets willen slapen in de voormiddag
ze zal beginnen haar weg zoeken met minder slaapuurtjes zeker?

Nancy, hoe nam jij dat aan? proberen wat dezelfde routine te houden en zien wat ze doet of gewoon een nieuwe ritme insteken en ze laten slapen als ze moe is?
blij te horen dat het zo'n leuke dag was, de kinderen waren dolblij toen ze t hoorden zeker? wanneer heb je t hen dan verteld? s morgens aan t ontbijt?

nathalie, dan vrees ik dat je je man een spoedcursus 'met de pc werken' zal moeten geven hoor
wij moeten toch weten als t zover is hé
anders kun je ons ook altijd een smsje sturen? je ziet we willen t echt weten als je spruitje er is hoor

groetjes

straks gaan we naar een paar speelgoedwinkels eens gaan zien voor een schommel te kopen voor Laurine haar verjaardag
voordeel dat ze nu nog zo klein is, we kunnen ze meenemen en ze weet niet eens dat het voor haar is
hoe is t hier met iedereen?

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 07:47
Nathalie Devoldere

Stuur me dan allemaal jullie gsmnummer maar, dan sms ik er op los !!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 18:03
nancy

Nathalie, ik heb je een pb gestuurd!!

M, je kan ze toch niet forceren om te slapen hé!! Je voelt het inderdaad wel een beetje aan of ze moe zijn of niet hé!! Het helpt niets om ze in bed te steken als ze nog vol leven zitten...
Goed zo van haar patatjes!! Daar komt precies wel betering in!!

Ik ben de kindjes gaan wakker maken 's morgens en gevraagd: En wie gaat er vandaag mee naar Plopsaland??? Ze zijn nog nooit zo vlug uit hun bed gesprongen!!!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:18
Nathalie Devoldere

Voila, heb het gsmnummer van Nancy in mijn gsm zitten. Ik kan haar berichten als ik bevallen ben, zij zal het dan wel op het forum zetten, zodat jullie het allemaal weten he !!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:14
Nathalie Devoldere

Ben net terug van de gyne. Mijn bloeddruk was terug aan de hoge kant (13/9) en daarom heeft hij me doorverwezen naar het ziekenhuis om een half uur aan de monitor en bloeddrukmachine te liggen. Dan hebben ze beslist om mij pillekes te laten nemen om mijn bloeddruk wat te laten zakken.
De baby is aan het indalen en de baarmoederhals zou al wat verweekt zijn.
Het zou nu ongeveer 3kg200 wegen, volgens de machine.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:20
M.

goh nathalie spannend zeg, t begint wel echt te vlotten hé nu
wie weet is t binnenkort al zover...
wanneer moet je terug op controle of is t gewoon afwachten nu?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:30
Nathalie Devoldere

de volgende controle is voor 2 weken, terug. dus...als ik eerder beval dan dat ik moet gaan.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:53
nancy

Nathalie, nu kan het eigenlijk voor ieder moment zijn hé!!! Moesten we u niet meer horen: puft goed, perst goed, weet dat er aan al die pijn een eind komt en dat je er iets moois voor in de plaats krijgt!!!

M, hoe gaat het met jullie?

Hier zijn de kindjes alletwee terug aan de antibiotica, wat een hoest zeg!! Maar het zal nu wel snel beteren hé!!!
Niet zo'n druk weekend nu!!! Zalig!!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:53
nancy

Oh ja, en mijn kleinste deugeniet is drie jaar geworden hé!!! Wat worden ze toch vlug groot!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina