< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » Hoeveel kinderen hebben/willen jullie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
Hoeveel kinderen hebben/willen jullie
08/11/2005 @ 15:03
sophiemv1

Online Status
Hoi hoi ,

Onze wens was altijd 4 kindjes. we hebben er al 3 Sterre , Janell* & Ilyas. nu ben ik pas bevallen van Ilyas en wacht ik nohg 1 a 2 jaartjes . maar zoals jullie zien is onze dochter Janell overleden. nu zitten wij dus over 5 kindjes na te denken maar dan krijgen we weer schud gevoel tegen over Janell. we willen graag 4 kindjes om ons heen hebben en Janell is er maar in ons hart . wat zouden jullie doen ?

Hoeveel Kindjes hebben jullie of willen / wouden jullie krijgen ?

Groetjes Sophie

Link naar deze reactie
08/11/2005 @ 16:41
Carine

Hallo Sophie,

Hoi! Allereerst een heel dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje Ilyas! Ons vierde kindje heet Ilias!!
Mooi naampje, hé!

Ik vind het erg om te lezen wat jullie mee gemaakt hebben. Dat is vast heel moeilijk voor jullie. Maar je zegt zo mooi dat Janell in jullie hart is. Dat is toch het allerbelangrijkste dat jullie haar toch nooit vergeten, en ik denk dat jullie met de komst van een vierde boeleke dat zeker niet zullen doen.

Volg je hart... en hou haar gedachtenis in jullie hart zou ik zo zeggen

Lieve groetjes,
Carine

Link naar deze reactie
08/11/2005 @ 17:18
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Sophie,

Ik heb 7 kindjes en als de natuur een beetje mee wil volgt er hier nog eentje.
Voor onze jongste geboren werd heb ik een miskraam gedaan op 7 weken zwangerschap. uiteraard hebben die kindjes geen naam gekregen.Het was duidelijk dat het om een tweeling ging maar ze waren nog veel te klein om te weten van welk geslacht ze waren. Toch voel ik in mijn hart dat er nog ergens 2 kindjes van mij zijn, maar ze op de een of andere manier niet op deze wereld konden leven. Toch is na die miskraam hier besloten verder te gaan.
Ik bezie het niet als oneerlijk tov van de tweeling, maar gewoon als verder gaan met mijn leven. In onze harten zullen er altijd 9 zijn maar niet in ons gezinnetje.
Ik denk trouwens dat Janell jullie niks zal kwalijk nemen of zich in een vergeethoekje geduwd gaat voelen ofzo. Ben er zeker van dat waar ze ook is, ze op jullie neerkijkt en over jullie waakt.

Link naar deze reactie
08/11/2005 @ 18:37
engeltje extreme

hallo Dames,

ik ben Monique, ook ik heb 3 kindjes,

Suzan onze oudste is een echte grote dame aan het worden ,
( al blijft ze eeuwig mijn kleine meis natuurlijk)
dan onze lieveling Ferdi* hij is overleden toen hij bijna 18 maanden was door een fout ( nalatig handelen) van de ""artsen"" hier in maastricht.
en ik ben pas bevallen ( 29 augustus) van ons popje Denise.
heerlijk lekker weer voor een mini mensje zorgen ..
voor Suzan moet ik natuurlijk ook zorgen en dat doe ik met veel liefde ,
maar toch is dat heel anders he ..
zo klein zijn ze echt super afhankelijk van jou.
Suzan kan al zoveel zelf
ook wij willen ( als het gaat natuurlijk) nog zeker 2 kindjes erbij.
ik zeg nu altijd ik heb 3 kindjes en dat is ook zo en zal ook altijd zo blijven ..
maar ik mag er nu maar voor 2 zorgen helaas.
maar Ferdi* blijft altijd bij ons in ons hart ..
en ik zie Denise nu ook echt als een kado van Ferdi* aan ons.
wie weet geeft hij ons nog wel een paar mooie presentjes

ik zou het wel leuk vinden om hier meer met jullie over te mailen hier ..
wie weet tot snel.

veel liefs,
Monique trotse mama van 3 schatjes.

[Laatst gewijzigd door engeltje extreme - 08/11/2005 @ 18:38] - Link naar deze reactie
09/11/2005 @ 13:41
tiske

Online Status
hi,met tiziana uit belgie .ik heb 4zonen 3uit 1ste huwelijk en een liefdeskindje uit 2 de huwelijk.ik zie hen alle 4 even graag,en ergens zou ik nog een meisje willen want heb zonen............maar ik ben al happy dat ze alle 4 gezond zijn.want wat ik hier lees over engeltjes....dat raakt mij diep en zo besef je des te meer dat ik mn beiden handjes mag kussen dat ik zoiets verschrikkelijk niet hoefde mee te maken.toch chapeau aan de ouders van de engeltjes ,jullie hoeven jullie geen schuldgevoel te geven door nog een liefdesbaby te willen,kweet zeker dat jullie engeltjes er altijd in jullie hart zullen zijn en zij zelfweten dit ook ,lieve groetjes uit belgie

Link naar deze reactie
15/11/2005 @ 11:40
Visseke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sophie,

Allereerst van harte proficiat met je zoontje Ilyas...

Mijn vriend (42 jr) en ik (30 jr) hebben samen 1 zoontje, en de 2e is inmiddels alweer op komst... nog 29 weekjes

Mijn vriend heeft uit zijn 2 vorige huwelijken 4 kinderen.
Uit zijn 1e huwelijk 2 zonen van 24 & 22 jaar en uit zijn 2e huwelijk, een zoon & een dochter van 17 & 16 jaar.
Wij laten het bij 2 kindjes. Mijn vriend vindt het dan ook wel genoeg.

groetjes,
Liesbeth29

Link naar deze reactie
18/11/2005 @ 09:37

Online Status
Hoi Sophie,

Allereerst van harte proficiat met je zoontje Ilyas
Ik ben een trotse mama van 7 kids.
Ik vind het heel erg wat je meegemaakt hebt.Maar zoals je zegt ze heeft een plaatsje in jullie hart.
Volg gewoon je hart en je moet zeker geen schuldgevoel hebben.
Mijn laatste zwangerschap van Yarno dacht ik dat ik een miskraam had en het was ook zo ik was op dat moment zwanger van een tweeling zonder het te weten,ik heb het toen ook moeilijk gehad,en was vooral niet gerust of alles in orde zou komen met Yarno.
Maar hij is al een hele flinke baby nu.
Nog vele groetjes van ons allemaal.

Link naar deze reactie
23/11/2005 @ 15:04
Heidi

Online Status Stuur bericht
Hallo Sophie,
Ik hoop voor je dat er iets niet in orde is met de banner van je oudste en dat het niet klopt dat ze overleden is.
Als het wel zo is, verschrikkelijk veel sterkte met het verlies van al jullie 2e kindje, dit lijkt mij echt verschrikkelijk.
Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en eerlijk gezegd weet ik nog niet precies hoeveel ik er zou willen.
Geniet van het leven
Groetjes, Heidi

Link naar deze reactie
28/11/2005 @ 13:49
ducky

Hoi Sophie,

Net als Heidi hoop ik dat er iets mis is met je banner, want het verlies van 2 kinderen, dat zou niemand mogen meemaken.
Zoals je uit mijn banner al kan lezen heb ik momenteel 2 kindjes en verlang ik met hart en ziel naar een derde maar voor mijn ventje is het voldoende en ik kan hem niet dwingen hé.
We zien dus wel wat de toekomst brengt.
Groetjes,
Ilse

Link naar deze reactie
28/11/2005 @ 14:50
ducky

Hey,

Ben hier terug omdat er toch even wat van mijn hart moet. Zitten wij hier een beetje medelijden te hebben, maar van haar verhaal is er dus niks waar. Helemaal geen overleden kindjes, misschien wel helemaal geen kindjes.
Je moet haar topic maar eens lezen onder "engeltjes in de hemel".

Sophie of hoe je ook heten mag, je zou je moeten schamen.

Link naar deze reactie
29/11/2005 @ 11:16
Monika

Hey,

zoals ducky (Ilse) zegt, er is inderdaad niets van waar wat Sophie hier staat te 'lullen'. (sorry voor het woord).
Ik vind dit ook echt ziekelijk. Na het lezen van haar verhalen op 'engeltjes in de hemel', stond ik echt versteld.
Hoe is het mogelijk dat zo iemand zoiets komt vertellen?

Sophie, wat ik raar vind is dat je je tekst getypt hebt op
08/11/2005 en je banner van je oudste kindje nog moet overlijden. Namelijk op 17/11/2005. ??? VERKLAAR.
Jij bent echt helderziende....

groeten,
Monika

Link naar deze reactie
29/11/2005 @ 13:29
wendy verachtert

Hoikes,

Wat die banner betreft, die past zich automatisch aan iedere keer je je die veranderd. Daarom dat er bij een berichtje van 8/11 de banner op 17/11 overleden staat.

Voor de rest van haar verhaal, lijkt het er op dat het met leugens aan elkaar hangt. Misschien eens vragen om die berichtjes te verwijderen.

Groetjes Wendy&co

Link naar deze reactie
30/11/2005 @ 01:38

Lieve dames,

Ik heb deze topic en de andere doorgenomen en er zitten inderdaad grote gaten in dit hele verhaal.
Hoe de vork juist in de steel zit, zullen we vast nooit kunnen achterhalen.
Maar ik zou het heel jammer vinden dat er op deze manier mensen gekwetst worden, mensen die eigenlijk op zoek zijn naar lotgenoten en steun. Zoals al zo vaak gezegd: één van de grootste troeven van het net is tegelijkertijd één van zijn grootste minpunten: namelijk, de anonimiteit. Dit wil niet zeggen dat je niets mag geloven, maar wel dat je kritisch moet zijn. En vergeet niet: samen staan we sterk...

De topic gaan we bij deze wel sluiten.

Groetjes,
Eva
eva@9maand.com

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]