[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/11/2005 @ 15:03 sophiemv1 | Hoi hoi , Onze wens was altijd 4 kindjes. we hebben er al 3 Sterre , Janell* & Ilyas. nu ben ik pas bevallen van Ilyas en wacht ik nohg 1 a 2 jaartjes . maar zoals jullie zien is onze dochter Janell overleden. nu zitten wij dus over 5 kindjes na te denken maar dan krijgen we weer schud gevoel tegen over Janell. we willen graag 4 kindjes om ons heen hebben en Janell is er maar in ons hart . wat zouden jullie doen ? Hoeveel Kindjes hebben jullie of willen / wouden jullie krijgen ? Groetjes Sophie |
| 08/11/2005 @ 16:41 Carine | Hallo Sophie, Hoi! Allereerst een heel dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje Ilyas! Ons vierde kindje heet Ilias!! Mooi naampje, hé! ![]() Ik vind het erg om te lezen wat jullie mee gemaakt hebben. Dat is vast heel moeilijk voor jullie. Maar je zegt zo mooi dat Janell in jullie hart is. Dat is toch het allerbelangrijkste dat jullie haar toch nooit vergeten, en ik denk dat jullie met de komst van een vierde boeleke dat zeker niet zullen doen. Volg je hart... en hou haar gedachtenis in jullie hart zou ik zo zeggen ![]() Lieve groetjes, Carine |
| 09/11/2005 @ 13:41 tiske | hi,met tiziana uit belgie .ik heb 4zonen 3uit 1ste huwelijk en een liefdeskindje uit 2 de huwelijk.ik zie hen alle 4 even graag,en ergens zou ik nog een meisje willen want heb zonen............maar ik ben al happy dat ze alle 4 gezond zijn.want wat ik hier lees over engeltjes....dat raakt mij diep en zo besef je des te meer dat ik mn beiden handjes mag kussen dat ik zoiets verschrikkelijk niet hoefde mee te maken.toch chapeau aan de ouders van de engeltjes ,jullie hoeven jullie geen schuldgevoel te geven door nog een liefdesbaby te willen,kweet zeker dat jullie engeltjes er altijd in jullie hart zullen zijn en zij zelfweten dit ook ,lieve groetjes uit belgie ![]() |
| 18/11/2005 @ 09:37 | Hoi Sophie, Allereerst van harte proficiat met je zoontje Ilyas Ik ben een trotse mama van 7 kids. Ik vind het heel erg wat je meegemaakt hebt.Maar zoals je zegt ze heeft een plaatsje in jullie hart. Volg gewoon je hart en je moet zeker geen schuldgevoel hebben. Mijn laatste zwangerschap van Yarno dacht ik dat ik een miskraam had en het was ook zo ik was op dat moment zwanger van een tweeling zonder het te weten,ik heb het toen ook moeilijk gehad,en was vooral niet gerust of alles in orde zou komen met Yarno. Maar hij is al een hele flinke baby nu. Nog vele groetjes van ons allemaal. ![]() |
30/11/2005 @ 01:38![]() | Lieve dames, Ik heb deze topic en de andere doorgenomen en er zitten inderdaad grote gaten in dit hele verhaal. Hoe de vork juist in de steel zit, zullen we vast nooit kunnen achterhalen. Maar ik zou het heel jammer vinden dat er op deze manier mensen gekwetst worden, mensen die eigenlijk op zoek zijn naar lotgenoten en steun. Zoals al zo vaak gezegd: één van de grootste troeven van het net is tegelijkertijd één van zijn grootste minpunten: namelijk, de anonimiteit. Dit wil niet zeggen dat je niets mag geloven, maar wel dat je kritisch moet zijn. En vergeet niet: samen staan we sterk... De topic gaan we bij deze wel sluiten. Groetjes, Eva eva@9maand.com |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Hoeveel kinderen hebben/willen jullie

)

.