Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/02/2008 @ 10:45 els | Amai Nele, Willem is er snel bij met de letters Wouter heeft daar absoluut nog geen interesse voor. Af en toe zegt hij wel dat hij ook gaat lezen en neemt dan een boek vast. Hij volgt dan met zijn vingers de tekstlijnen (zoals Dries het in het begin deed) en vertelt in eigen woorden wat er staat ![]() |
| 28/02/2008 @ 12:06 els | Dries is het "incident" al bijna vergeten. Toen we gisteren voorbij het politiebureel reden zei hij wel: hier zitten die twee boeven nu! Ik heb hem maar in de waan gelaten. Zelf kan ik het echt nog niet goed loslaten ![]() Vooral 't feit dat die jongeman hier vlakbij woont, geeft een heel slecht (onveilig) gevoel... 't Zal wel slijten zeker? Verder heb ik al twee dagen last van verschrikkelijke tandpijn... Vanavond kan ik terecht bij de tandarts... Ik vrees het ergste (ontzenuwen,...)Belle, is jullie volgende (cryo-)poging al gestart? |
| 28/02/2008 @ 13:07 els | Erika, Dries is onmiddellijk gestart met hele dagen, en na een week zelfs voor- en naopvang erbij (behalve op woensdag), omdat we toen beiden werkten. toen Wouter startte was ik thuis, ik wilde hem daarom met halve dagen laten starten, maar na een week was hij niet meer te houden. Als Dries een hele dag op school was, wilde hij dat ook! Ik zou met halve dagen starten, en als je merkt dat ze eigenlijk hele dagen aankan, kan je altijd "omschakelen he".... |
| 28/02/2008 @ 13:43 Isabelle ![]() | zeg maar Els, als ze in het begin halve dagen gaan naar school, wat doe je dan de andere helft vd dag? ![]() |
| 29/02/2008 @ 12:10 els | Belle, hopen dat de cryootjes het goed doen dus! IVM de halve dagen school: bij Dries hadden we ook geen andere keuze dan ineens volledige dagen , met zelfs voor- en nabewaking. Bij Wouter was ik thuis he... Voor Erika zal het ook wel lukken met halve dagen... Maar zoals gezegd, de juffen zijn voorstander van hele dagen, en meestal lukt dat ook wel. 't Zijn meestal eerder de ouders die er "last" mee hebben. Als de kindjes op 2,5 nog echt behoefte hebben aan een middagdut, kan je er ook voor kiezen om ze nog tot 3 jaar bij de onthaalmoeder te laten gaan he... Allemaal niet makkelijk... De tandarts heeft me gisteren gelukkig goed kunnen helpen. Er was een vulling "gebarsten", en de zenuw van de tand was ondertussen al "goed" ontstoken... Ik moet binnen drie weken nog eens terug, maar hij heeft me al voorlopig opgelapt. Ikke heel content ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

belle en de beesten (part iii)

En dan nog weten dat die man zo dichtbij woont... Hopelijk komen jullie er snel bovenop, hoor!

Amai, leuk cadeautje van je ouders! 
Gelukkig kan onze kapper verschrikkelijk snel te werk gaan, want ze huilde tranen met tuiten! 

dus de volgende keer ga ik gewoon naar mijn kapster gaan. Hopelijk kan ze dan zijn haar rap rap knippen!
Vanavond kan ik terecht bij de tandarts... Ik vrees het ergste (ontzenuwen,...)

aureooltje zal daar wel boven zijn hoofdje hangen!!