< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Babynamen » Advies voor jongensnamen gezocht

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Babynamen
Advies voor jongensnamen gezocht
20/08/2002 @ 13:26
Anoniem

Hi hi,

Wij komen niet uit een jongensnaam. Kunnen jullie ons helpen, wat vinden jullie van.

Aaron

of Joshi

Eigenlijk hebben willen we onze zoon (als het natuurlijk een jongen wordt)

Aaron Benjamin Christian noemen (drie namen en wat ik leuk vind is dat de eerste letters ABC zijn).

of hebben jullie nog leuke aparte ideeen.

wij vinden alleen anmen die weinig voorkomen leuk.

help ons please!!!!

Voor een meisje zijn we er al uit dat wordt Lorena Jo- anna, dit zeg ik alvast misschien heeft een ander er wat aan.

Groeten van iemand die er niet uit komt.

Link naar deze reactie
20/08/2002 @ 15:58
Ine

Online Status Stuur bericht
Beste anoniempje
Ik vind die drie namen héél mooi klinken. En wat de naam Aaron betreft: super! Wij hebben ook een "Aron" (deze schrijfwijze) in de familie en het is een kei leuk ventje. Nu ja, nog veel succes zou ik zeggen, groetjes.
Ine

Link naar deze reactie
21/08/2002 @ 09:52
Anoniem

Hi Ine,

Bedankt voor je antwoord het sterkt me te weten dat er mensen zijn die het heel mooi vinden dit doet de balans naar die kant overslaan (vaak). Ik ben iemand die er juist heel veel waarde aan hecht wat een ander er van vind. Met namen vind ik namelijk dat het heel belangrijk is dat anderen het leuk vinden,immers je geeft de naam niet aan jezelf maar aan een ander (en diegene loopt ermee). Dus ik ben het niet altijd eens met mensen die zeggen: als je het zelf maar leuk vind.

Zijn er nog meer mensen die adviezen of namen weten. Of natuurlijk wat vinden van de bovenstaande namen?

Doei

Link naar deze reactie
23/08/2002 @ 18:38
Sandra

hallo ik vind jouw namen harstikke leuk, is niks verkeerds aan als je er een goed gevoel over hebt zou ik het niet meer veranderen
wat ik zelf erg leuk vind voor als ik een jongetje krijg is joeri of Yuri (ben er nog niet helemaal uit welke schrijfwijze ik leuker vind) Thomas Vincent ook 3 namen dus, voor een meisje Zoë Chimene Samantha ik hoop dat je er wat aan hebt dat ik reageer en anders nog sucses
groetjes sandra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]