< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
12/02/2008 @ 08:18
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Sandra, ja ik denk dat ze ongeveer rond de 12 à 13 weken zat.
Hier zijn we weeral aan een nieuw paar schoenen toe vrees ik. Hij heeft de deze pas van half december!
Heb zijn voetjes nog eens gemeten, toen met de nieuwe schoentjes 11cm, nu alweer 12cm! Op naar maatje 21 dan maar.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 08:29

Gisteren geen traantjes meer en 'maar' 5 plakkertjes moeten gebruiken!

Vanavond gourmet voor valentijn, en ik ga tbegrip ' een tweede kindje' is aan bod laten komen

En Mirjam, heeft hij al nieuwe schoenen?

Sandra, ja fijn als ze zo beginnen communiseren

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 22:21
Mirjam

Hey

Carmen, nee hij heeft nog geen nieuwe schoenen, zo erg dringt het nog niet maar lang zal het niet meer duren. Hoe is het vandaag met de plakkertjes gegaan?
Wij hebben ook lekker gegeten voor valentijn.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 08:08
sandra

Online Status Bekijk profiel
Gisteren mochten we met Tommy naar de kinderarts om eens te testen of hij nog steeds zijn koemelkallergie heeft. Ik wou dit graag weten voor zijn verjaardag zodat het kereltje een stukje van zen eigen taart zou mogen eten.
De kinderarts wou hem niet onnodig pijn doen dus wou ze geen bloed afnemen. Ze wil tasten in de duisternis en heeft ons aangeraden om geleidelijk aan eens wat te geven waar koemelk in zit.
Telkens als we iets geven moeten we drie dagen wachten om nog iets te geven om te zien of hij symptonen krijgt. Zo ja, stoppen want dan is hij er nog niet vanaf. Zo niet, mochten we nog verder proberen.
Eerst beginnen met een sandwichke, daarna een aptamil ha, daarna een yohurtje, dan een petit gervaiske, en geeft hij na deze pogingen nog steeds niets dan mochten we overschakelen naar groeimelk. En dan is het teken dat hij er volledig vanaf is.
Wij met goede moed naar huis.
Thuis gekomen heb ik hem een halve sandwich gegeven die hij met veel smaak naar binnen loodste.
Enkele uren later begon de miserie al. Tommy die anders zo graag in bad zit, zat gans de tijd te huilen en wou niet spelen. Wij van het gedacht dat hij te moe is en we hebben hem dan maar in zen bedje gestopt.
We hebben elk uur van de nacht gezien want onze jongen heeft erg onrustig geslapen en kwam gans de tijd huilend wakker. En gloeien dat zen kaakjes doen! Dus poging mislukt! Hij heeft nog steeds zen allergie of het moet zijn dat hij ziekjes aan het worden is. Maar dat zou wel toevallig zijn hé!!!

pfff.... Volgende maand misschien nog eens proberen (als ik mag van sven natuurlijk)

dada

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 08:26
sandra

net zen koorts genomen!
39.2!!!!

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 23:26

Sandra krijgen ze van koemelkallergie ook koorts? Dat wist ik niet. Ons Zoë kreeg gewoon allemaal boebelkes en als ze hard reageerde kreg ze rode vlekken op haar gezichtje.
Maar koorts hier noot gehad!

Misschien is hij inderdaad gewoon ziekjes aan het worden?

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 08:39
sandra

Tommy heeft zware griep! En nu na drie dagen nog steeds meer dan 39 graden koorts. Ocharme het ventje, er zit haast geen leven in!

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 22:41

Dus toch geen allergische reactie dan ??!!

Veel beterschap!

Hier ook weer snotteren en hoesten ...
Ik vrees al voor de nacht!

Ik kruip erin, heb migraine

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 19:25
Mirjam

Hey

Sandra, gaat het al wat beter met Tommy?
Carmen, migraine ai das niet leuk hopelijk is het snel voorbij. Hoe gaat het ondertussen met Zoë haar plakkers?
Waar zijn de anderen eigenlijk naartoe? Laten jullie nog eens iets horen?

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 20/02/2008 @ 19:26] - Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 20:32
sandra

Tommy's koorts is weg maar het ventje is fel vermagerd en nog erg zwakjes. Hij heeft nu ook nog eens de diarree en wil bijna niets eten. Hij weent veel en wil 's nachts niet slapen. Enkel als hij bij ons mag liggen dan slaapt hij. Heb zo'n medelijden met men ventje, en ik kan niets doen voor hem!!

Carmen, hoe gaat het met Zöe en de plakkerkes? Zie je al beterschap aan de oogjes of is het nog te vroeg hiervoor?

Mirjam, hoe is het met Lucasje? Is zen exzeem al terug wat beter?
Hoe stel je het met de cyclussen?

Jaja, de anderen zijn ons helemaal vergeten! Spijtig...

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 21:02
Mirjam

Hey

Helaas m'n zijn er weer .

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 20:40

De plakkertjes gaan hier goed nu zene!
Ze laat ze perfect op!

Mirjam, spijtig van de he ...

Hier begint het ook serieus te kriebelen!

Sandra, hoe gaat het met je knul?

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 08:12
Mirjam

Hey

Carmen, fijn dat de plakkertjes nu goed gaan. Is er al verbetering in haar oogje? Hoelang moet ze die pakker eigenlijk dragen?
Het begint te kriebelen zeg je, al een idee wanneer jullie eraan gaan beginnen?
Ja inderdaad spijtig van die maar ja wat de je eraan.
Zoals jullie al weten 24 april een afspraak bij m'n gyn.
Ik heb 3 senario's in m'n hoofd
1) ik ben deze cyclus zwanger en heb de 24e een 1e echo
2) ik ben volgende cyclus zwanger en verzet mijn afspraak
3) ik ben volgende cyclus nog niet zwanger, ga naar m'n gyn voor jaarlijkse controle en vertel haar dan dat we al een tijdje bezig zijn voor ukje 2.
Ik hoop natuurlijk op 1 van de eerste 2 maar ja het laatste kan natuurlijk ook altijd he.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 08:20
Mirjam

Oh ja gisteren nog naar de homeopaat geweest met lucas. Hij denkt net als ik dat we nog steeds niet al onze lucas zijn allergiën kennen.
Hij heeft ons doorverwezen naar iemand die electro-accupuntuur doet (niets met naalden hoor) daardoor zouden we nog eventueel andere allergiën mee kunnen opsporen.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 08:26

Gisteren keek ons Zoë ineens scheel met haar goede oogje ...
Ze keek dan wel naar mij met haar slecht oogje dus dat is wel goed denkik!
Nu ze weer goed probeerd te kijken met haar slechte oogje zullen de oogjes weer moeten leren samenwerken ?!

Ze moet 2 uur per dag een plakker over haar goede oogje dragen en dit ? lang.
We moeten nu regelmatig op controle gaan maar ik denk dat die plakkers toch nog enkele jaartjes gaan blijven in ons leven !

Mirjam hopelijk is het het eerste he!
Wij hebben nog niet wanneer we eraan gaan beginnen...

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 10:42
sandra

Onze Tommy is er terug volledig bovenop. Slaapt terug mooi het klokje rond en eet zen bordje terug mooi leeg!
Enkel zen broekjes zakken zo van zen kontje af omdat hij wat vermagerd is!
Vorige week vrijdag zijn we naar de kinderarts geweest om te vragen hoe we te weten kunnen komen of Tommy nog steeds koemelkallegie heeft. Ze wou geen bloed nemen omdat het toch niet zal aantonen omdat hij niets binnen heeft van koemelk, en ze wou hem dan ook niet onnodig daarvoor pijn doen.
Wat moeten we dan doen??? Het lot uitdagen. Heb staaltjes meegekregen van andere melk, nutrilon HA (hyper allergeen nog steeds) maar daar zit al wat meer melkeiwitten in. Gisteren heeft hij daarvan gedronken en dan moeten we nu drie dagen wachten, zien of hij symptomen ervan krijgt. Zo ja, stoppen want dat heeft hij het nog steeds. Zo niet, een keer een yoghurtje van inex geven en terug drie dagen wachten. Geen symptomen, een puddingetje geven en terug wachten drie dagen. Niets, eens groeimelk geven. Doet hij nog steeds niets, dan is hij ervan af en mag hij stoppen met zen speciale melk en overgaan naar groeimelk. Hopelijk gaat het zo want zou toch graag willen dat onze jongen met zen eerste verjaardag een stukje van zen eigen taart mag eten.
Momenteel geen symptomen dus het gaat de goede kant uit hé!!!

Mirjam, wat een miserie zeg met al die allergiën hé!! Aan wat kan da manneke nu nog allemaal allergisch zijn???

Carmen, het komt misschien doordat het ander oogje nu wat overbelast word dat ze daarop ook scheel komt te zien. Kan dat echt nog jaren duren??

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 08:11

Super dat het weer goed gaat met Tommy!
Nu hopen dat de koemelkallergie weg is!
Heeft hij al gereageerd???

Wij gaan morgen naar batibouw eens rondsnuffel voor de verbouwingen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina