< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Wij gaan voor ons eerste wondertje!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Wij gaan voor ons eerste wondertje!
23/10/2006 @ 09:37
Nelleke

Online Status Bekijk profiel
Hey Anntje,

Ja, naar het schijnt is licht bloedverlies niet erg, maar ik zou me ook erge zorgen maken, hoor! Zeker eens bij de dokter langsgaan! Heeft je gynae ook vrije consultaties? Als hij/zij nu geen afspraak wil vastleggen, zou ik gewoon eens op het spreekuur gaan en een echo vragen.
Hopelijk is alles in orde!

Link naar deze reactie
23/10/2006 @ 19:37
sjattieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
HOI HOI!!!

Uitzonderlijk vandaag een echo gekregen. Gisteren last van bloedverlies en krampen, maar alles is ok We hebben zelfs het hartje zien kloppen ... Het is eindelijk wat echter geworden. Verder was er nog niets te zien, maar binnen 2 weken mogen we terug en dan zal het weer allemaal heel wat duidelijker zijn

Ik ben zo blij dat alles in orde is!!!

Bedankt voor de bemoedigende woorden!!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
04/11/2006 @ 16:14
sjattieke

Bij deze is de droomzwangerschap geëindigd in een nachtmerrie ...

Heb gisteren een controle gekregen en via de echo was het duidelijk dat er iets mis is gegaan. Normaal moesten we een vruchtje van +-3 cm zien, in plaats daarvan is het eentje van 0.4cm ... En geen hartje te bespeuren... :(

Donderdag snel een echo ter controle maar de kans bestaat er voor 99% is dat ik het donderdag moet laten wegnemen, als het dan al niet vanzelf is gebeurd.

Ik hoef jullie niet te vertellen dat er dus al aardig wat traantjes zijn gevloeid.

De huilbuien zijn ondertussen gestopt en ik kan terug wat realistischer nadenken dat het nu eenmaal zou heeft moeten zijn. Liever nu dan binnen enkele maandan horen dat er iets mis is ...

Cliché of niet maar life's a bitch and shit just happens ... ondanks dat ik me ongeloofelijk KAK voel weet ik dat het beter is zo.

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
06/11/2006 @ 09:38
Nelleke

Online Status Bekijk profiel
Anntje, wat verschrikkelijk... Ik heb echt met je te doen. Ik kwam langs om eens te horen hoe het bij de gynae was geweest en dan hoop je op een mooi verhaal...
Je verstand zegt natuurlijk dat het gebeurd is omdat er iets mis was met het vruchtje en dat het beter is zo, maar ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Maar naar het schijnt ben je super vruchtbaar na een miskraam, dus hopelijk is er voor jou vlug weer goed nieuws!!
Sterkte hoor!

Link naar deze reactie
06/11/2006 @ 13:40
sjattieke

nelleke bedankt voor je berichtje ... Ik hoor dat wel meer super vruchtbaar, maar ik ga er geen rekening mee houden hoor. Ik was al ZO onregelmatig ik zal wel zien hoehet nu zal verlopen...

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina