< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger geraken tijdens je maandstonden

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger geraken tijdens je maandstonden
14/12/2005 @ 20:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

kan dat dat je zwanger kan geraken tijdens je maandstonden??heb dat gehoord

graag antwoord aub

groetjes

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:40
BlueGirl

hai! ja dat is zeker mogelijk! Ik heb toen ik zwanger raakte van mijn jongste zoon maar 1 keer geklust die maand, en dat was op de 5de dag van mijn cyclus, maar wel meteen raak . Mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen. Hoe het kon snappen wij nog steeds niet hoor.

Euhm... ja wel hoe hoor hahahaha

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:47

hallo
ik heb vandaag intiem geweest met mij vriend maar hadden wel condoom gebruikt maar het condoom was gescheurd zei mij vriend dus vroeg ik mij af of je zwanger kon zijn tijdenshet kindje zal allezins zeel welkom zijn

heb 4dagen mij

groetjes

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 20:53
BlueGirl

nou dan zal het een spannende maand voor je worden! .

ik heb nog even gezocht voor je op internet en dit vond ik op een gezondheidspagina:

Kunnen vrouwen zwanger worden door betrekkingen te hebben tijdens de menstruatie?

Ja, als ze geen contraceptie gebruiken, is dat inderdaad mogelijk. Een vrouw is immers verschillende dagen vóór de eisprong vruchtbaar. Als haar maandstonden iets langer duren en de eisprong vrij vroeg in de cyclus optreedt, kan ze vruchtbaar zijn vanaf de 4de of 5de dag van haar cyclus, terwijl haar maandstonden nog niet voorbij zijn.
Vrouwen die niet zwanger willen worden, moeten dus contraceptie gebruiken, ook tijdens de menstruatie!

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
21/01/2006 @ 13:18
Alissa

hallo ;
ik gebruik de pil, maar in de week van mijn maandstonden (wanneer je dus de pil niet gebruikt) heb ik sex gehad met mijn vriend zonder condoom, kan ik dan zwanger worden?
groetjes

Link naar deze reactie
25/02/2006 @ 22:35
BlueGirl

Misschien een beetje late reactie maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

Als je de pil slikt ben je altijd beschermd óók tijdens de stopweek (dan slik je hem niet). Tenzij je dus vaak de pil vergeet of als je hebt overgegeven vlak na het innemen van de pil of als je diaree hebt gehad, dan is het slimmer naast de pil ook nog een condoom te gebruiken tot je weer met een nieuwe strip begint.

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]