< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » vriedinnen gezocht omgeving Antwerpen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
vriedinnen gezocht omgeving Antwerpen
16/02/2005 @ 11:26

vriedinnen gezocht omgeving Leuven
Hallo,

Ik ben Ellen en sinds dit jaar woonachtig in Leuven. Ik ben 37 jaar en moeder van Karel, 1 jaar, en in verwachting van een tweede kindje, ik hoop eind juni te bevallen. Mijn partner woont in Leuven. Ik zelf ben Nederlandse. Voorheen hebben we altijd heen en weer gependeld tussen Belgie en Nederland, maar nu met een tweede op komst hebben we maar besloten om bij elkaar te wonen en dat is dus Leuven geworden. Ik ken hier vrij weinig mensen en het lijkt me leuk om een goede vriendin te hebben om gewoon eens een keer de stad in te gaan, of te sporten, of gewoon gezellig een middagje te kletsen. Als je ook kinderen hebt kunnen we misschien samen met de kinderen iets leuks gaan doen, maar een middagje zonder kids is ook prima voor mij.

Heb je interesse stuur me dan een mailtje.
Wie weet tot binnenkort.

email: ellen@kareltje.be

Link naar deze reactie
16/02/2005 @ 13:55

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben Marieke, 28 jaar, sinds 7 december mama van Sam. Ben afkomstig van West-Vlaanderen, woon nu in Utrecht en we op zoek naar een huis in Noord-Antwerpen. We zijn nu aan het onderhandelen voor een huis in Schilde. Dus wie weet woon ik over een maand of zes weer in Belgie. Omdat ik niet afkomstig ben van die omgeving lijkt me leuk om nu al wat mensen uit de omgeving van Antwerpen te leren kennen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]