< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/12/2007 @ 10:56
reb

o ja, Neleken ook een dikke proficiat met je nieuwe job!
Wanneer begin je? Wat is je functie juist?

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 13:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anntje,

Dikke proficiat meid !!!! Wat een wonder hé.
En 't is dus blijkbaar inderdaad een Pieter geworden. Geniet er maar van, want voor je het weet beginnen ze groentepap te eten, en fruitpap. Het gaat zoooooo vlug.

Reb, ik heb een job gevonden als Management Assistant bij Deloitte. Ik kan pas in januari mijn ontslag geven (wegens ouderschapsverlof), dus gaat de opzegtermijn pas in februari in. Het zal dus pas midden maart zijn dat ik op mijn nieuwe job kan beginnen. Tenzij ze me in Brussel vroeger laten gaan....afwachten.

Vanmorgen ganse morgen cadeautjes ingepakt....en ik doe dat echt niet graag. Ik zit meestal gewoon te klooien met dat inpakpapier, alles scheurt, en ik heb nooit mooie vouwen....kortom, ik krijg daar echt stress van... Maar goed, alles is "mooi" verpakt nu, dus daar zijn we ook terug vanaf.

Vandaag een rustig dagje genieten van ventje en dochter. Morgen gaan helpen om alles klaar te zetten bij vrienden voor morgenavond. De week zal vlug voorbij zijn met die dagen ertussen.

Prettige feestdagen !!!

Groetjes,
Neleke

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 13:45
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Anntje proficiat met je zoontje! mooie naam.

Tine dat had jij goed onthouden!

Neleken proficiat met je nieuwe job ik heb het ook gedaan 2 maanden nadat ik terug aan het werk was opgezegd. werd goed opgenomen ze verstonden het dat ik liever korterbij Elena zat.

Reb raar zeker dat terug zwanger zijn over een paar weken voel je hem/haar alweer trappelen!

Hier alles ok met Elena ook alles super! alleen luistert ze niet echt goed ik hoop dat het een fase is!

Verder druk druk druk! En veel werk!

De feesten zijn bij ons al begonnen gisteren ons eerste kerstfeest en morgen het tweede!

Verder hebben we besproken om toch maar alleen bij Elena te laten, ergens vind ik het wel jammer maar ja, je bent met 2 en moet met 2 beslissen he!

Prettige feesten meisjes!

Tot later!

groetjes Rox

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 09:51
jootje

Fijne feestdagen allemaal!

liefsjootje

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 10:46

Rox, fijn je nog eens te horen, was idd een hele tijd geleden.

Sjattieke, lukt het een beetje met de nieuwe spruit ? Plezant hé. Lukt de bv een beetje ? Zijn de nachten niet te zwaar ?

Nanique heeft mijn verkoudheid overgenomen, was ook wel te denken hé. Ben eergisteren nog vlug bij de dokter gegaan, en ze heeft neusdruppeltjes en hoestsiroop gekregen. Zou vlug moeten verbeteren nu. Ach, ik kan absoluut niet klagen hoor. Op die vier en een halve maand heeft ze nog niets gehad, en nu een klein beetje verkouden...valt wel mee hé.
Vanaf volgende week naar de crèche...ik vrees dat ze dan met andere dingen naar huis zal komen.

We zijn gisteren gestart met fruitpap en het gaat heel goed (zoals verwacht). Nu staat ze dus maar op drie flesjes meer, man man man, wat gaat dat vlug. We hebben de laatste fles ook teruggeschroefd naar 22u ipv 23u, en ze heeft ook tot 7u geslapen deze ochtend, dus da's perfect !!! Ik ga toch proberen van nog een half uurtje op te schuiven, naar 21u30, en zien wat het geeft.

Het begint nu écht te korten hoor voor mij. Volgende week zit ik al terug achter mijn bureautje, boehoehoe...
Ik heb echt nachtmerries van het feit dat ik mijn ontslag moet indienen. Ik ben zo bang voor hun reactie. Ergens heb ik ook mijn hoop gezet op het feit dat ze me vroeger laten gaan, maar dat valt nog af te wachten hé.

Iedereen...geniet nog van de eindejaarsdagen !!!
En uiteraard van de en !!!

Veel liefs,
Neleken

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 22:47
sjattieke

het gaat hier redelijk vlotjes ...

De borstvoeding was in het begin een probleem ... Pieter zoog niet correct en mijn melkproductie kwam maar niet op gang ... Het heeft 3 dagen geduurd voor we doorhadden wat er mis was ... Kind kreeg amper eten binnen. Ik heb dan een strik afkolf schema moeten volgen en ondertussen kreeg Pieter wat ik afgekolft kreeg aangevuld met gewone pap. Was redelijk frustrerend, om de 2h moest ik pieter aanleggen, afkolven en extra voeding geven, het ganse proces duurde een uur en dit elke 2h ... ik heb dus weinig geslapen in het ziekenhuis. maar ondertussen is de melkproductie goed op gang, maar we moeten n og wel pap bijgeven... maar hij slaapt nu wel telkens een 3h tussen elke voeding ...

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 19:26
reb

anntje! je doet dat fantastisch hoor met die borstvoeding! Het is allemaal niet zo evident he, en vraagt enorm veel energie!! Proficiat dat je dit al zo goed volgehouden hebt! Je kleine man zal je eeuwig dankbaar zijn voor het gezonde drankje

een fantastisch 2008 gewenst hier meiden!
Hoop dat we samen nog een jaar mogen door tetteren hier!

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 11:31
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Hey meisjes!

Neleken ja je ontslag indienen krijg je wel stress van he. Ik weet wat je bedoeld maar bij mij viel het eigenlijk heel goed mee. Ze waren heel begrijpend dat ik korter bij Elena wou zijn.

Anntje ja borstvoeding 't is nogal iets he maar volhouden meid je gaat het nog missen als je moet stoppen! Geniet van je kleine spruit!

Hier alles in orde ons Elena denkt dat ze kan stappen en laat haar los en dan valt ze. Gisteren viel ze op de zetel en nu heeft ze een blauwe kaak, mama's hart ging nogal! Maar ja het hoort er bij zeker?

Meisjes ik wens jullie allemaal een fijn eindejaar en heel veel geluk in 2008!!!

groetjes Rox

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 11:48
jootje

hoi hoi!

anntje wat goed van je dat je toch doorzet met de bv
het klinkt inderdaad erg pittig dus ik neem mijn petje voor je af hoor meid!als je zo wat weekjes verder bent en het allemaal goed loopt dan ben je trots op jezelf dat je hebt doorgezet.en als je over paar weekjes denkt,ik vind het toch niet alles dan stop je er gewoon mee en pak je lekker de fles.net zo makkelijk en net zo goed dus doe waar jij en je kindje je goed bij voelt en geniet van je kleine ventje!
hoe gaat het eigenlijk met je bekken nu?
geen last meer of toch nog wel?
neem je rust en geniet van de aandacht en de verzorging van je vrienden en familie!

rox,ik heb op het moment ook die fase dat demi echt niet luistert en errug ondeugend aan het doen is...het is echt een beetje een kattekopje hoor,heel anders als jannick toen hij zo die leefdtijd had!meisjes zijn echt pittiger dan jongetjes
wel jammer dat jullie het waarschijnlijk bij elena alleen laten maar wie weet denk je er over tijdje heel anders over.en zo niet,dan heb je toch een pracht dochter om trots op te zijn dus geen zorgen
en dat werk...tja ik ken het..druk druk druk,even nog dit,even nog dat..pffff

neleken hoe is het met jullie meiske? alweer beetje opgeknapt van de verkoudheid?
leeker hoor dat ze de fruithap zo goed oppakt,geeft je goed gevoel en zo weet je ook dat ze echt toe zijn aan ander voedsel.
demi is echt een kind wat alles eet wat je in haar mondje stopt,al dat baby spul wil ze echt niet meer,ze eet nu al bijna volledig met de pot mee dus is wel heel makkelijk zo
en denk dat nanique dat half uurtje vervroegen prima zal oppakken,dat kleine beetje tijdsverschil merken ze vaak toch niet zo.
wel lekker weer hoor als je die laatste fles niet meer laat hebt maar vroeg in de avond!succes!

reb hoop dat jij je goed voelt nu met je tweede spruit in je buik!
word vast weer top jaar voor jou!op naar 2008!!
hoe gaat het eigenlijk met floor?doet ze het beetje goed?
en is ze ook al lekker ondeugend enzo?

tine hoe was je weekje weg?hoop dat het goed is gegaan met de twee kids en dat je lekker hebt bij kunnen tanken!

hier gaat op het moment alles prima en voorspoedig
iedereen een super 2008 toegewenst en een gezellig jaar hier op de site!

liefs jootje

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 19:32
Tine

Hallo iedereen!

Jaja, we zijn weer terug in ons eigen huishouden beland!
Het weekje Ardennen heeft ons deugd gedaan, was heel gezellig met de hele famlie. Wel een beetje druk soms met al die kindjes bij elkaar.
Enne... wij hebben de dag na kerstmis sneeuw gehad, de kindjes hebben samen met bompa en tante een sneeuwman gemaakt. Een échte kerst dus!

Ik heb daar ook voor het eerst na de bevalling weer een wandeling gemaakt van zo'n 3 kwartier, en het deed deugd maar man man! Rugpijn!!! Ik had er al een beetje last van voor de bevalling, en kort erna ook, en ik dacht dat het er gewoon bijhoorde maar nu... het wordt elke dag nog erger. Volgende week toch maar eens langs de dokter lopen...
De kunnen er natuurlijk ook wat mee te maken hebben, die zijn vandaag alweer tevoorschijn gekomen. Alles is weer helemaal op z'n plooi...

Hééééé Anntje! Een dikke proficiat hoor!!!! En ja, probeer nog even door te zetten met de borstvoeding, je doet het goed hoor! Alleen op tijd aan jezelf denken hé!

Neleken, gefeliciteerd met je nieuwe job! Spannend!

Rox! Jullie houden het alleen bij Elena? Ja, zo'n beslissingen neem je zeker met 2! Wij gaan ooit nog eens moeten beslissen of er een derde komt. Als het van mij afhangt wel, maar mijn ventje denkt er (voorlopig, hihi) anders over. Ach nee, we zien wel. Ik heb gezegd dat we definitief gaan beslissen als ik +/- 30 ben, nog 2,5 jaar dus!

Jootje, houden jullie het eigenlijk bij 2 kindjes? Als ik dat mag vragen...

Reb, natuurlijk doen we er nog een jaartje bij!! En wie weet slagen we er dit jaar eens in om eens een keertje bijeen te komen...

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 29/12/2007 @ 19:35] - Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 21:55
jootje

hoi hoi

even snel nog even piepen hier
tine,ja das een echte kerst he als je lekker sneeuw hebt!super leuk voor de kids,dat is zeker!
en of het bij ons bij 2 kindjes blijft.....ik heb kort na de bevalling gezegd dat ons gezinnetje wel compleet was maar laatste tijd heb ik ook wel weer beetje kriebels,het blijft gewoon erg leuk en lief he!.
maar misschien komt dat ook wel omdat mijn beste vriendin en mijn schoonzus allebei zwanger zijn
mijn man denkt er nu echt heel anders over.die zegt heel stellig,ik heb een gezonde jongen en een prachtige dochter,ik vind het goed zo!
maar dat kan ik met mijn moederhart nog niet zeggen
maar ik ben inmiddels 31 dus heb voor mezelf wel een leefdtijdsgrens in gedachte hoor(ben super blij met mijn kids,en nog eentje erbij is heel leuk maar absoluut geen must)
we zien wel wat de natuur en de toekomst ons toebrengt

fijn weekend,liefs jootje

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 11:17
reb

hey hey,

ik mag hier als eerste schrijven in 2008!
Iedereen de feesten goed overleefd?

Bij ons was het op het gemak, en ik lag redelijk vroeg in mijn bed, zo rond 1u, ik kon echt niet meer! Maar het was super gezellig!
Floor is in super goede doen, ik kan er uren naar kijken, veel beter dan de TV! ZE kruipt van hier naar daar, trekt haar overal aan op, terug op de poep en ze is weer vertrokken! Leuk!
Met mij gaat ook alles goed, wel redelijk moe, maar ja dat is normaal he! Uitslapen is er jammer genoeg niet meer bij, maar in het weekend durf ik samen met Floor haar middagdutje als eens in bed te kruipen! Kan enorm deugd doen!
Voor de rest voel ik mij goed, regelmatig iets eten en dan heb ik eigenlijk niet veel last! Natuurlijk blijf je je altijd zorgen maken, maar ja, de natuur is de natuur he! En we hopen dat die ons goed gezind is!

Tine, ben je al naar de dokter geweest met je rug? is het al beter?
goed in't oog houden hoor!

haha jootje begint het bij jou ook alweer te kriebelen? ik heb ergens schrik dat die kriebel nooit gaat overgaan, maar natuurlijk weet je met je verstand dat je ergens een grens moet trekken, maar of die grens nu ligt met 2 of 3 of 4? tja dat is persoonlijk he, geen gemakkelijke beslissingen!!

Rox, geniet maar van je meisje!!! hopelijk heeft ze niet te veel blauwe plekken!

hey anntje hoe gaat het met de bv?

Neleken! Nog eventjes vakantie of al terug aan het werk? (sorry ben eventjes vergeten wanneer je juist weer moet beginnen)
veel succes in ieder geval, is best wel hard in begin, maar na een tijdje zie je echt ook wel weer te voordelen van werken in

groetjes

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 13:21

Hi hi !

Jaja, vandaag de eerste dag terug aan de slag. Mijn hartje bloedde vanmorgen. Ben nog vlug eens boven haar bedje gaan hangen om afscheid te nemen.

Was om 7u al op kantoor. Bijna geen verkeer, dus dat viel al reuze mee.

Ik kijk er toch al naar uit om haar vnvd in mijn armen te houden hoor !

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 12:19
sjattieke

Hey dames!

Prettig nieuwjaar!!! Dat onze kleintje een zorgenloos jaar mogen hebben hé!!

Tine, fijn zo'n witte kerst, maar meid, laat je rug zeker nakijken hé!

Mijn bekkenprobleem is zo goed als opgelost ... Hier en daar zit er nog iets vast maar systematisch komt alles terug goed ...

De BV echter niet zo goed, ik blijf afkolven, en het heeft elke dagen goed gegaan, dat ze echt op ontploffen stonden telkens ik Pieter aanlegde, maar nu is het weer gedaan, Er komt weer amper iets uit, ik blijf afkolven en bijvoeden met pap maar ik vrees dat ik er mee ga moeten stoppen, komt amper 20ml uit beide borsten samen elke 2h das nu al 2 dagen zo ... erg hé ...

Verder doet ons ventje het goed, is al goed bijgekomen, weegt 3600 volgens de weegschaal van de vroedvrouw, en slaapt nu al 2 nachten 5h door .

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 12:25
jootje

hoi hoi allemaal!

IEDEREEN EEN SUPER 2008 TOEGEWENST!!!!

anntje vervelend dat de bv niet echt meer wil vlotten,maar je hebt het geprobeerd en je best gedaan en meer kan je er niet aan doen he meid.voel je vooral niet schuldig en gewoon doen watje vindt dat het beste is!
liefs jootje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina