hoi hoi!
anntje wat goed van je dat je toch doorzet met de bv

het klinkt inderdaad erg pittig dus ik neem mijn petje voor je af hoor meid!als je zo wat weekjes verder bent en het allemaal goed loopt dan ben je trots op jezelf dat je hebt doorgezet.en als je over paar weekjes denkt,ik vind het toch niet alles dan stop je er gewoon mee en pak je lekker de fles.net zo makkelijk en net zo goed dus doe waar jij en je kindje je goed bij voelt en geniet van je kleine ventje!
hoe gaat het eigenlijk met je bekken nu?
geen last meer of toch nog wel?
neem je rust en geniet van de aandacht en de verzorging van je vrienden en familie!
rox,ik heb op het moment ook die fase dat demi echt niet luistert en errug ondeugend aan het doen is...het is echt een beetje een kattekopje hoor,heel anders als jannick toen hij zo die leefdtijd had!meisjes zijn echt pittiger dan jongetjes

wel jammer dat jullie het waarschijnlijk bij elena alleen laten maar wie weet denk je er over tijdje heel anders over.en zo niet,dan heb je toch een pracht dochter om trots op te zijn dus geen zorgen
en dat werk...tja ik ken het..druk druk druk,even nog dit,even nog dat..pffff
neleken hoe is het met jullie meiske? alweer beetje opgeknapt van de verkoudheid?
leeker hoor dat ze de fruithap zo goed oppakt,geeft je goed gevoel en zo weet je ook dat ze echt toe zijn aan ander voedsel.
demi is echt een kind wat alles eet wat je in haar mondje stopt,al dat baby spul wil ze echt niet meer,ze eet nu al bijna volledig met de pot mee dus is wel heel makkelijk zo
en denk dat nanique dat half uurtje vervroegen prima zal oppakken,dat kleine beetje tijdsverschil merken ze vaak toch niet zo.
wel lekker weer hoor als je die laatste fles niet meer laat hebt maar vroeg in de avond!succes!
reb hoop dat jij je goed voelt nu met je tweede spruit in je buik!

word vast weer top jaar voor jou!op naar 2008!!
hoe gaat het eigenlijk met floor?doet ze het beetje goed?
en is ze ook al lekker ondeugend enzo?
tine hoe was je weekje weg?hoop dat het goed is gegaan met de twee kids en dat je lekker hebt bij kunnen tanken!
hier gaat op het moment alles prima en voorspoedig
iedereen een super 2008 toegewenst en een gezellig jaar hier op de site!
liefs jootje