< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie doet er mee? we gaan voor oktober

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie doet er mee? we gaan voor oktober
19/12/2007 @ 13:43
Yolande

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

afgelopen maandag naar de gyn geweest. het is weer 1 grote troep in mijn buik... ze wilde weer een laparoscopie gaan doen, wil ik dus niet dus nu krijg ik morgen een ct scan...
wanneer houdt het nou eens op en wordt alles eens normaal....

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 21:07
Yolande

hoi meiden

hier gaat het ff helemaal niet goed... Beide kerstdagen ziek geweest: griep: 41 graden en diaree en spugen prettige kerst dus
vandaag uitslag ctscan: er zijn weer cystes in mijn eierstokken die in de weg zitten, ze willen me weer opereren (net als toen) alleen ik wil dit niet. Ik ben dan 7 weken uit de roulatie (weet ik dus uit ervaring) en dat wil ik niet ivm mijn lieve meisje. Nu krijgik een spuit Lucrin, daarmee simuleren ze een soort van overgang (incl opvliegers en depressie) van 3 maanden en daarna moet mijn cylcus weer goed komen. De cystes die groeien door en daarom mag die voorlopig niet meer langs komen, hopelijk werkt het, anders zie ik mijn droom voor een 2e in duigen vallen....
liefs Yolande

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 17:13
pauline

Online Status Bekijk profiel
He meiden,
Yolande...ik vind het zo rot voor je! Al die onderzoeken en verplichtingen in het ziekenhuis. Maar heel goed dat je zelf goed weet wat je wel en niet wil. En je meisje heeft je nu ook nodig, 7 weken uit de running zijn is inderdaad erg lang.
Kan me voorstellen dat je af en toe door de bomen het bos niet meer vindt, maar je weet uit het verleden dat er diep in je hart een plekje is waar je hoop uit kunt putten en kracht kunt vinden...ook al lijkt t soms ver weg.
Ik hoop dat de kansen voor jullie tweede kindje niet verdwijnen.
Zal iig duimen en mee hopen.

Skeetje...zie op hyves regelmatig je ticker...gaat goed of niet dan?
Hoe voel je je er bij? Trots zeker!!! Voor jullie allebei hoop ik dat 2008 je brengt wat je het diepst verlangt.

Lieve meiden, ik ga me nu voorbereiden op mijn bevalling, ben wel actiever op hyves dan hier, maar zal af en toe wel meekijken hoor.

Dikke knuffel van mijn kleine wondertje en van mij!! Hele fijne jaarwisseling!!

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 21:13
pauline

Online Status Bekijk profiel
Even kort, ben net mijn slijmprop verloren. Fijn, het kan sowieso niet lang meer duren, draag nu hopelijk niet overtijd. Ga wel uit van 2008 hoor. Spannend he???
Manlief heeft slaapdienst vannacht, maar hij kan weg mocht het nodig zijn.
X van ons

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 15:01
Yolande

spannend Pauline!

Hopelijk niet vandaag aan t bevallen (mijn zwager is vandaag jarig en dat is geen pretje op een dag als deze) Ben erg benieuwd naar jullie kleine hoor! (bedankt voor je woorden)
Succes!

Skeetje, gaat goed met de kilo's of niet?

Allemaal een goede jaarwisseling en dat 2008 een zeer mooi en goed jaar mag worden!

veel liefs Yolande

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 22:20
skeetje

Hoi beiden.

Ook ik ben op hyves actiever dan hier.

Spanende tijden voor je Pauline. Ik hoop voor je dat je niet meer zo heel lang hoef te wachten hoewel 8 dagen ook wel te overleven is. Voel je je nog steeds goed? Beval je thuis of ga je naar het ziekenhuis?
Zie je er tegenop? Wat een vragen weer he! haha, zijn jullie wel gewend van me.

Yolande, bij jou ook alles goed? Hoe gaat het met die meid van je? Ik vind het zo'n lekker ding!

Bij mij gaan de kilo's inderdaad onwijs hard. Dit resultaat had ik nooit verwacht! Morgen ben ik 2 maanden na de operatie en ik heb een beetje hoop dat de weegschaal morgen met het goede nieuws komt dat er precies 25 kilo af is! Dat zou toch wat zijn zeg!!
Ik ben voor het eerst sinds 5 jaar weer op dit gewicht. Ongeloofloos!
Ben er nog lang niet maar ik mag niet klagen. Dit jaar november klop ik weer aan bij de gyn. en beginnen we weer opnieuw. Alleen dan wel wat sneller, dat heeft de gyn. zelf beloofd.

Goed, hou het hier even bij. Ik volg jullie op de voet met hyves.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina