Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/03/2006 @ 19:35 Marie | Hoi Patricia, Je moet nu wel andere beschermende voorbehoedsmiddelen gebruiken voor een week als je niet zwanger wilt raken, omdat je in de eerste week een pil vergeten bent....... Dat weet je? Groeten Marie |
| 18/03/2006 @ 20:10 | Dank je wel was het bijna vergeten groeten, Patricia |
| 12/06/2006 @ 22:30 jenny | hallo ik ben jenny en 13 jaartjes .. ik ben aan de pil namelijk de microgynon 30 omdat ik zware buikpijn had bij het ongesteld zijn. de pijn was gewoon ONVERDRAGELIJK!!!!! zo erg was het dus .. toen besloot de dokter maar dat ik de pil maar is moest gaan proberen toen ik de pil gebruikte had ik geen pijn meer enz.. maar nu wil ik graag aankomen door de pil kan dat met deze pil microgynon 30 ?? ik hoop het wel ..!! please help!!!!! |
| 14/06/2006 @ 21:47 Sandra | Ik wou even vragen: ik gebruik wel deze pil niet maar ik moest zondag opnieuw beginnen met nieuwe strip...ik was die vergeten maar heb de pil wel de maandagmorgen als ik opstond genomen. Op mijn bijsluiter staat wel dat tussen 2 pillen niet meer dan 12u mag tussen zitten...is mijn pilperiode nu nog veilig? Het was nog maar de eerste en heb dan de maandagavond gewoon deze genome voor demaandag. |
| 01/08/2006 @ 20:14 zenuwachtig meisje | Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik slik al een paar jaar microgynon 30 en nu heb ik sinds 2 jaar een vriend. Afgelopen weekend wilden we eens proberen hoe het zou zijn zonder condoom. We hebben alleen heel even geprobeerd en daarna zijn we verder gegaan met condoom. Vandaag (de dinsdag na het weekend) moet ik de laatste pil van deze strip innemen. Ik ben nogal een stresskip en ben nu meteen alweer bang dat ik zwanger ben. Zou dat kunnen? Ik hoop snel antwoord te krijgen, want vrijdag gaan we voor 2 weken op vakantie. Groetjes een zenuwachtig meisje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Microgynon 30