[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/02/2006 @ 14:33 anoniempje | Ik ben in augustus gestopt met de pil, op medisch advies ben ik in 9 januari, 1 dag na de eerste mensturatie dag begonnen met de pil (microgynon 30). Na een week (diaree e.d) gestopt en overgegaan op andere vorm van anticonceptie. 1 keer onveilig gedaan (2e week). Ik weet nu niet meer wanneer de eerst volgende menstruatie zou moeten zijn, ik heb veel last van witvloed. Zou ik nu toch zwanger kunnen zijn?? ![]() |
| 02/02/2006 @ 16:08 T-girl | hoi, wat een vervelende situatie zeg!!! Eigenlijk heeft uw nieuwe pil nooit echt gewerkt, door diarree verliest het een deel van zijn werking omdat de stoffen niet voldoende tijd krijgen om opgenomen te worden in het bloed. En het onveilig doen is natuurlijk ook een groot risico nemen, maar ja... het leven draait om risico's he!!! ![]() Ik zou je toch nog niet te veel zorgen maken hoor, als je alleen maar last hebt van wat meer witverlies. Je lichaam moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie he (hormonenvrij). Ik kan er natuurlijk ook geen datum opplakken, maar normaal zou je ongeveer een paar dage na je laaste pilletje je regels moeten krijgen, maar ik weet ook niet of je ervoor regelmatig was. En natuurlijk kan het nu iets langer duren omdat je eigen hormonenhuishouding de boel weer overneemt. Als je over 2 weken nog niet ongesteld bent, en je krijgt ook last van missellijkheid en pijnlijke borsten (of andere zwangerschapsverschijnselen) zou ik eens een test doen. Wil je echt geen risico nemen of niet zo lang in onzekerheid zitten, praat dan eens met je huisdokter. Hij/Zij zal je zeker meer raad kunnen geven, en eventueel een bloedtest doen om zeker te zijn... In elk geval veel sterkte |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger?1?