[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/03/2006 @ 11:23 sara | Als je er echt zorgen over maakt, probeer dan rond je eisprong geen sex te hebben? De kans om zwanger te worden is 1/100 (evenveel als bij de pil en condoom). Dus op 1 jaar tijd wordt 1 vrouw op 100 zwanger. Bij een hormonenspiraal is dat 1/500. Ikheb ook een spiraal laten plaatsten 6 weken geleden en ik moet zeggen, ik voel dat nogal goed zitten. In sommige houdingen doet het meer pijn. Mijn menstruatie is helemaal niet heviger, zelfs korter en minder hevig als met de pil. Wel zijn de buikkrampen anders en ik blijf buikkrampen hebben zelfs na mijn menstruatie. groetjes |
| 02/04/2006 @ 19:25 nele | hoi, ikheb sinds een jaar een koperspiraaltje en heb nu alle verschijselen van een zwangerschap.Ben al ooit eerder zwanger geweest dus ik weet hoe het voelt. Het is niet ongewenst maar wel ongepland. Dacht ook dat ik nooit bij die ene zou horen die zwanger kon raken met spiraal |
| 20/04/2006 @ 13:31 Anne | Had voor mijn zwangerschap heel veel klachten tijdens en voor menstruatie. Vandaar dat de gyn mij aanraadde om spiraaltje te laten steken na de zwangerschap en borstvoeding. Sindsdien zijn mijn klachten heel erg geminderd. Ik voel nog wel wat krampen maar meer niet. Ik heb ook maar amper een bloeding. De eerste maand na het plaatsen heb ik wel nog een tijdje veel krampen gehad. een vriendin van me is wel zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje had. haar lichaam stootte het spiraaltje echter af. ze is allergisch aan heel wat zaken (aan allerhande metalen etc...)misschien dat dat daar ook iets mee te maken had. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Risico bij zwangerschap met spiraal
. Ik heb bijna een jaar de pil niet geslikt omdat ik me daar niet lekker bij voelde, maar condooms zijn toch ook echt niet handig bij een vaste relatie.