< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
13/01/2008 @ 09:32
Claudia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames..

ik weet niet wat het is met lucas maar hadden we eindelijk weer een nieuw nachtritme.. nu van 11 tot 6.15 ongeveer is het nu alweer twee nachten prijs... hij komt dus nu opeens weer om 4 uur.. pfff snap het niet .. eerst slaapt ie zelfs 10 uur van 8 tot 6 dan wordt ie altijd midden in de nacht wakker en op aanraden consultatieburo krijgt ie een voeding om 22.30 erbij en dat gaat super voor een 1.5 week en dan is ook dat weer gedaan..... overdag slaapt hij nu wel goed dus daar klaag ik ook absoluut niet over maar snap de nachtslaapjes alleen niet...
sorry ben een beetje moe dus moest het even kwijt...

gr

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 13:13
reb

hallo lieve meiden!

hey sabientje, leuk je hier weer eens terug te zien! een up-date? dat is wel moeilijk hoor, kom gewoon af en toe weer mee lezen en je bent zo weer bij! alles goed met jullie?

ai claudia, niet leuk he, als je denkt van je, hij slaapt door en dan gebeurt het weer niet! je zal nog een beetje geduld moeten hebben, maar het komt wel in orde hoor. Mss zit je zoontje in een sprongetje en komt die daardoor weer 's nachts! in ieder geval, je weet dat hij het kan, dus het zal binnekort wel weer goed gaan!
Wel fijn dat ze op je werk zoveel begrip opbrengen! Maak er maar gebruik van meid, het zal je deugd doen!!

Oei Neleken! spijtig dat het zo moet lopen op je werk! je had het je waarschijnlijk helemaal anders voorgesteld!
Maar goed, je hebt de knoop doorgehakt! en je zal er zeker geen spijt van krijgen hoor! Je werk is maar je werk hé, je dochter is nu je prioriteit! Stom dat ze er een principekwestie van maken, dom dom dom, want het komt toch op hetzelfde neer, teken dat ze niet echt willen en dat ze jou met een schuldgevoel willen opzadelen vind ik nog erger! Niks van aan trekken hoor! kijk naar de toekomst,er zullen op je nieuwe werk ook wel leuke banden ontstaan! succes meid!!

Laura, foto van laurine is superschattig!!!

sjattieke, hoe gaat het met je? Nog steeds bv of ben je overgeschakeld?

hier nog steeds moe moe moe! maar ja, we wachten op verbetering he!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 10:44
M.

hoikes,

ik ben gisteren dus testen moeten gaan doen voor die job waar ik ben voor gaan solliciteren een tijdje geleden.
Ik dacht dat er nadien nog een gesprek ging volgen maar t waren enkel de testen. T viel redelijk goed mee, nu maar dat ze t daar ook goed vonden.
Ze gingen de resultaten doorspelen aan de verantwoordelijken die gingen alles bekijken en me tegen eind deze week iets laten weten.
Wel vervelend al dat wachten hoor, ben nu al bijna 3 weken bezig voor die ene job!
Denk dat ik misschien beter nog op een paar andere jobs reageer ook, je weet tenslotte maar nooit hé.
Oja, dit weekend ook nog ferm op solden gaan jagen geweest! ik had reclame gezien in de krant van een plaats met keukens tegen ferme korting en we gingen eens gaan kijken (gewoon uit nieuwsgierigheid) en ja we hebben er 1 gekocht!
We hadden vroeger al eens gekeken voor keukenrenovatie maar dat kwam al even duur uit als die nieuwe keuken nu in de solden dus de keuze was snel gemaakt hé.
In maart komen ze hem al plaatsen

reb, nog even volhouden, de vermoeidheid zal wel snel beteren nu!

claudia, wat vervelend dat Lucas zo slecht slaapt, kan geloven dat je er moe van bent
en helpt het niet als je hem overdag wat probeert wakker te houden of s avonds wat later erin stopt? steek je hem s avonds in bad ook?

Neleken, wat rot dat ze zo proberen je daar te houden zeg! pff ze moesten er maar eerder aan gedacht hebben
je hebt groot gelijk dat je verandert, als je je kan verbeteren moet je t voor niemand laten! zij zouden uiteindelijk t ook zo doen hoor!
wanneer denk je te kunnen beginnen op je nieuwe werk?

groetjes

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 15:18
M.

Goed nieuws, ze hebben de testen al bekeken en veronderstel dat ik geslaagd ben want mag vrijdag terug gaan voor een gesprek
jullie mee?
Ik weet nu ondertussen ook voor welk kantoor het zou zijn en t is ook daar waar ik heen moet vrijdag.
Ze zouden me graag eens zien en de job nog wat verder uitleggen enzo

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 15:25
Sabientje

Laura: Goed nieuws, meid! Ik duim mee, hoor!

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 18:35
Claudia

laura super hoor..

hier heeft lucas vanacht weer van 11 tot 6 geslapen.. tja ben benieuwd naar vanacht.. hihi lag ik alleen vanacht zelf wakker van 3 tot 4.. was het nu zo gewend om weer op te staan....

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 13:54
M.

hoi,

we zijn gisteren ook terug naar K&G gemoeten met Laurine en ze meet ondertussen 67.5 cm en weegt 6.880 kg, weer netjes in t midden van de curve.
Ook voor de rest was ze 'goedgekeurd'

claudia, hoe heeft Lucas geslapen deze nacht?

groetjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 21:39
Sabientje

Laura: Super van Laurine, hoor! Wij moeten in maart pas terug naar K&G, dan krijgt Ruan z'n spuitje, ocharme!

Hier heeft Ruan geen dutje willen doen namiddag! Gevolg: meneer was hangerig, zeg! Constant aan mama haar broek en maar jengelen. K heb het nog kunnen trekken tot kwart na 7, toen z'n flesje gegeven en hij ligt nu lekker te slapen.

Liefs,
Sabientje en Ruan

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:39
claudia

NOU LAURA, LAURINE GROEIT GOED HE,

hier heeft lucas de volgende nacht geslapen van 11 tot 7. toen heb ik hem maar wakker gemaakt en vanacht / vanmorgen kwam hij al om kwart voor 6.. dus ben weer benieuwd.. merk wel dat als hij meer of beter gezegd langer drinkt bij de laatste voeding hij toch wel langer slaapt...

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:48
Sabientje

Claudia: Het komt wel allemaal in orde, hoor meid. En van 11 tot 7 is toch al flink. Nu moet k zeggen dat k hier een goeie slaper 's nachts in huis heb, hoor. Ruan ligt er om 8u in en slaapt meestal tot 8! Overdag slaapt hij héél weinig. T is echt een actieve kerel.

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 16:57
M.

hoikes,

ben vandaag nog eens op gesprek gemoeten voor de job en
goed nieuws! ik heb de job! t gesprek is goed verlopen, ik ben veel meer te weten gekomen over de job en zie t wel zitten, lijkt me een leuke job. waarschijnlijk zal ik mogen beginnen begin februari dus nog even genieten van mijn de rest van de maand want dat is wel t enigste dat me zwaar zal vallen hoor
enif, vroeg of laat moet ik toch de stap zetten en ben wel blij dat het met een job is die ik helemaal zie zitten

claudia, dat is al een flinke verbetering hé van 11u tot 7u, nog even geduld en hij zit helemaal op 'schema'

sabientje, dat is geluk hebben zeg met zo'n slaper
nuja mag ook niet klagen, Laurine slaap van 21u30 tot 8u dus ben ook al blij daar mee

groetjes

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 18:21
Claudia

super van je baan zeg!!!

enne als hij maar al van 11 tot 6.30 slaapt ben ik blij.. alleen vanmorgen was hij wat vroeger .. tja ben weer benioeuwd vanacht.. hij hoed zo wel de spanning erin he haha.....

zo heerlijk weekend!!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 22:12
Sabientje

Claudia: Toen Ruan zo'n maand of 3 was, sliep hij ook van 11 tot 7, hoor. Dus het komt wel allemaal goed. K vind het toch al heel flink, hoor.

Laura: Joepie! Je hebt de job! Super!!!! En heel veel succes.

[Laatst gewijzigd door Sabientje - 18/01/2008 @ 22:12] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina