Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2007 @ 11:48 | hier was het ook schooolfeest dus ik met heel mijn hebben en houden naar daar ![]() en zaterdag gaan zwemmen dus was leuk een tof weekend had zonder al te veel zorgen! amai wat sprotief zijn jullie geweest zeg! ik kan geloven dat het echt tof was! moet je nu eens iets weten op school heb ik kennis gemaakt met een alleenstaande papa van en vriendinnetje van leonore, en zo'n sympathieke vent ![]() maar voorlopig blijft het bij vriendschap ze want nu een relatie beginnen zou heel erg nadelig zijn voor de scheiding dusja! maar ik voel me echt goed bij hem, dusja wordt zeker vervolgd ![]() |
| 21/06/2007 @ 20:09 | ja het leven komt hier lijk niet in de brouwerij é! metde advocaat hen ik nu goed overlegd en ze zegt me dat ik niet moet bang zijn om mijn kindjes te verliezen. Dus das toch al heel goed nieuws en voor de rest ligt het vooral in zijn kamp. ik heb mijn vlam al nog gezien aan school en we hebben al veel gepraat maar ik heb hem ook gezegd dat we het rustig aan moeten doen elkaar eerst goed leren kennen, en wachten tot ik gescheiden ben want mijn advocaat zei ook dat dat ook nadelig kan zijn in de scheiding dus dat het beter is dat ik wacht tot erna! en ik wil ook niet te hard van stapel lopen ze heb mijn buik een beetje vol van mannen al zitten de vlidertjes hier wel ze![]() en hoe is het nog bij jou? en met je schattekes |
| 11/07/2007 @ 13:17 Peggy ![]() | Hey, leven jullie nog? hoe ist het ginds en met de kroost? groetjes, peggy |
| 27/07/2007 @ 12:23 Peggy ![]() | Amai hier ist echt wel stil groetjes Peggy |
| 01/08/2007 @ 08:39 Peggy ![]() | Heykes komt er hier nog iemand? kijk eens naar mijn banner groetjes, Peggy |
| 08/08/2007 @ 16:51 vanessa | heykes Hier is het ongelooflijk druk. 3 kids is wel een pak zwaarder dan 2. Hoewel het kriebeld voor een 4de, zal ik toch 1st ff fameus moeten nadenken of dat wel haalbaar gaat worden voor ons. Heb de laatste weken echt de fut niet om achter de pc te kruipen. Wij zijn onze keuken aant uitbreken en dat slaagt een beetje tegen. peggy ben je voor een 5de petoeter aant gaan? groetjes |
| 10/08/2007 @ 21:50 Peggy ![]() | Heykes, groot nieuws ik ben vandaag meter geworden van het 1e kindje van mijn broer, RUBEN, geboren 8.59, 52 cm en 3.560 kg 't is een schatje groetjes, Peggy |
| 04/09/2007 @ 12:33 Peggy ![]() | ja watte seg, hier ist echt wel heel kalmpjes ze met iedereen alles ok? groetjes, Peggy |
| 09/10/2007 @ 09:21 | Hallo meiden, amai dit is lang geleden dat ik hier nog eens geweest ben! Maar het is zo druk de laatste tijd met werk en school en de scheiding en dergelijke. Dus is dit me even uit gedachten gegaan eigenlijk heb ik niet veel nieuws te vertellen! Peggy proficiat Tante een hele flinke jongen zeg! groetjes hoop jullie nog te horen! |
| 09/10/2007 @ 23:34 | Hoi meid! met de scheiding lukt het wel ze, alles begint goed te vlotten en we komen toch een beetje overeen over hoe we het allemaal zullen regelen! Maar zoals gezegd betalen zal hij, hij begon overlaatst weer te kruipen en te slijmen maar ik heb me sterk gehouden en voet bij stuk gehouden flink énu weet je nog dat ik zei dat ik een papa van een vriendetje van leonore had leren kennen en dat het wel goed klikte? wel dat doet het nog steeds, voorloopig hou ik de boot een beetje af, want ik zit nog steeds in de scheiding en wil ook de gemoederen wat laten bedaren snap je! maar we doen echt al veel samen voorlopig is het dus een hele goeie vriend maar ik denk dat er ooit ook wel iets meer kan van komen! amai wat goed om te horen dat het bij jou op liefdesvlak weer goed gaat, ja jij hebt idd een heel druk schema! maar hier is dat niet echt mogelijk heb niet echt opvang voor de kindjes dus meestal als we elkaar zien is het met de kindjes of bij een van ons thuis! maar zo lukt het natuurlijk ook :p hoop je nog te horen |
| 07/11/2007 @ 10:59 Peggy ![]() | Heykes, hoe is het met iedereen? t is hier weel stillekes hé ik blijf een tijdje weg, ik word morgen geopereerd, hoor jullie nog wel, hoop ik groetjes, Peggy |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

wil een 4de kindje maar ben(alleen)

flink é