Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/11/2007 @ 13:51 Debby ![]() | Weer op naar de volgende ronde! |
29/11/2007 @ 15:43![]() | Debby nee dat meen je niet verdomme ![]() dit is niet meer leuk hoor... ik geef je een supper dikke knuffel hoor ![]() |
| 11/12/2007 @ 21:30 Debby ![]() | Ik heb eindelijk de foto's van mijn profiel aangevuld Maar hoe plaats je eigenlijk zo'n foto onder je naam? |
| 12/12/2007 @ 19:24 lindsey ![]() | Foto van de swing kan je zien op mijn profiel. Lindsey ![]() |
| 12/12/2007 @ 22:03 Debby ![]() | Dank je Lindsey! |
| 25/12/2007 @ 21:41 lindsey ![]() | aan iedereen een vrolijk kerstfeest! ![]() groetjes lindsey ![]() |
| 25/12/2007 @ 21:41 lindsey ![]() | aan iedereen een vrolijk kerstfeest! ![]() groetjes lindsey ![]() |
| 25/12/2007 @ 23:40 Debby ![]() | Vrolijke kerst iedereen! ![]() |
| 27/12/2007 @ 21:59 Debby ![]() | Ik breng voor de verandering nog maar eens slecht nieuws. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, dus nu rust al onze hoop op de allerlaatste inseminatie. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwanger worden voorjaar / zomer 2006

het is echt om de muren van op te lopen. Ze heeft vroeger al 2 waarschuwingen gehad van de personeelschef van dingen die ze mispeutert heeft en nu nog 1 en ze ligt buiten. Dus wij moeten daar ganse dagen mee samen werken, ze maakt ons zwart tegenover de klanten... en gisteren is dan de bom gebarsten, heb ontdekt dat er 50 euro uit de kleingeld kassa verdwenen is, heb haar gevraagd of ze van iets wist en ze wist naturlijk weer niet waar het over ging, maar ze zit wel ganse dagen met haar fikken in die pot om iets te halen om te drinken of te eten omdat ze nooit geld bij heeft!
En ze vergeet dat dan natuurlijk terug te steken, dus gevolg een heftige woordenwisseling, dat ze altijd liegt en bedriegt, ze is zo vals als een kat, een echte schijnheiligaard en zo'n mensen heb ik dus grondige hekel aan! Lief in het gezicht en achter je rug een mes erin! Mijn andere collega denkt er hetzelfde over want wij moeten altijd haar fouten die ze maakt oplossen... we zijn het grondig beu!