< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Gestopt met de pil eind 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Gestopt met de pil eind 2005
09/10/2006 @ 09:48
Mickey

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oei evie,
dat is inderdaad niet leuk om te horen te krijgen! Hopelijk vinden ze een oorzaak en is er iets aan te doen.
Weet je inmiddels al of de ingreep van de gyn tegelijk met jou eisprong heeft gewerkt? Het zou nu ineens zomaar kunnen zijn dat je zwanger bent, of niet?

Sterkte!!

Groeten,
Mickey

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 12:01
evie

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ja Mickey, het zou kunnen... maar ik vrees van niet, mn boobies doen enorm veel zeer, net alsof ze gaan ontploffen en er staan enkele pukkels op mn gezicht op uitbarsten... dus hoop er al nie echt meer op , tel gewoon af totdat mn zich laten zien en dan maandagavond mogen we naar de uroloog om bij mn ventje de oorzaak van verminderede kwaliteit te achterhalen!!
Da kan van alles zijn zo te horen, spataders bvb, maar tkan ook zijn dat da van nature zo is en dit nooit zal verbeteren, dus moeten we dan nog 5x iui proberen en als het dan nog nie gelukt is IVF! Maar daar denk ik nu nog nie aan!!
Groetjes!!!

Link naar deze reactie
17/10/2006 @ 17:49
Jojo

halo allemaal
nou zaterdag was het weer zover hij was er weer.
balen.
he evie is je man vrachtwagenchauffeur?
moet je het allemaal zelf betalen? omdat je zegt dat het geld de deur uit vliegt?
1 december is het voor ons een jaar geleden dat we begonnen zijn.
moet nog steeds een afspraak maken voor de baarmoederhalskanker onderzoek.
me vriend zij dan gaan we gelijk vragen als we ondezocht kunnen worden.
ik denk alleen dat ik het niet aan zou kunnen wat jij doet evie al die onderzoeken. en ook nog het geld dat je zegt dat je dan kwijt bent, wat ik niet snap wordt dit niet betaald door het ziekenfonds dan?
ik wil me best een keer laten onderzoeken als bij mij wel een eiersprong is, maar verder ga ik denk ik niet.
dan moet het namelijk voor mij zo wezen.
je hebt gevoelige tepels dat houd toch juist in dat je wel zwanger waarschijnlijk ben?
ik heb het alleen op de dag dat ik denk ik mijn eiersprong heb. want precies 2 weken er na ben ik
ik hoop het voor je, dat je zwanger bent.
in iedergeval sterkte voor iedereen.
groetjes jojo

Link naar deze reactie
17/10/2006 @ 21:32
evie

Hallo iedereen,

Jojo, mn man is geen vrachtwagenchauffeur hoor, vraag je da omdat da vaak bij hen voorkomt misschien?? Hij heeft wel een zittend beroep en ook vaak onder de baan met auto, maar nooit lange afstanden. Gister bij uroloog langs geweest en niks abnormaals gevonden, nu nog es onderzoek op bacteriele infectie doen en indien ze niks vinden moet het verder via IUI.
Van da geld da de deur uit vliegt krijgen we inderdaad achteraf wel deel terug van ziekenbond hoor, maar je moet steeds eerst kontant betalen bij dokter hé en wordt maar enkele dagen of week later teruggestort op rekening hé!Liggen nu toch al samen met consultaties bij arts en labokosten plus IUI aan ca 250 euros hoor! Slechts 1e poging nog maar!
Ik dacht vroeger ook altijd zo hoor; als het niet via gewone weg lukt dan hoeft het niet; maar de wens is zo groot hé en als het nog steeds met mijn eigen eitje en mn ventje zn eigen zaadcelletjes ( ook al worden ze bewerkt in labo)kan gebeuren wil ik het proberen!! Ik kan mij momenteel geen volledig verder kinderloos leven voorstellen!! Nu alleszins nog niet!!
Normaal moest ik gisteren ongewteld zijn, maar vandaag telekens bij afvegen wat minimaal bruin draadvormig slijm mee, maar nog geen bloedverlies! Normaal heb ik altijd van dag 1 steeds al hevig bloedverlies, maar zoals nu nog nooit gehad, dus wacht ik nog maar af, maar vrees ervoor, mn buikgevoel zegt dat ze erann zitten te komen!!

Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 22:23
Mickey

Het is lastig om vooraf aan te geven waar je zal stoppen met behandelingen. Je wordt langzaam in het proces mee gesleept. Ik bedoel, je gaat niet naar de HA om vervolgens niets verder te ondernemen. Toch...

Ik heb maandag weer progesteron laten prikken en dat bleek weer te laag. Dus geen eisprong. Nu heb ik weer een kuur primolut liggen en clomid om te zorgen dat er toch een eisprong gaat komen. Ik wacht nog even af of er toch vanzelf een ongi gaat komen. Al vrees ik het ergste...

Jo, ik hoop dat je nooit voor die beslissing komt te staan en dat alles gewoon op de natuurlijke weg zal gaan. Bij mij lukt dat al niet meer... helaas.

Succes Evie met de onderzoeken en kosten!

Groetjes,
Mickey

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 22:24
Mickey

Eveline, ben je al terug van vakantie? Hebben jullie het fijn gehad???

Link naar deze reactie
20/10/2006 @ 22:03
Jojo

bedankt voor je reacties

mijn vriend wilt graag mee naar de dokter, als ik een test moet doen voor baarmoederhalskanker.
hij wilt dan waarschijnlijk vragen hoe het komt dat ik nog niet zwanger ben.
hoe komt het dat jullie al zo vroeg bezig zijn met al die testen en zo?
ik heb een meisje op mijn werk gesproken hierover en ze zegt dus als je een afspraak maakt hiervoor, gaan ze eerst je cyclus kijken, dus temperaturen, dat doe ik dus al steeds als ik mijn cyclus bekijk met de temperatuur zie ik volgens de temperatuur wel dat ik een eiersprong heb.
ze zeggen dus dat je daarna bloed af moet nemen, enz dus een heel gedoe, en als dat dus volgens jou evie zoveel geld kost weet ik het niet.
ik denk gewoon weer deze maand afwachten, misschien is er wel niks aan de hand.
en trouwens mijn mannetje is dus wel vrachtwagenchauffeur.
waar ik dus veel van baal, dus ja veel zitten worden de zwemmertjes lui van.
dus moet ik hem vaak onder de koude douche zetten om ze op te wekken.
voor het goede doel.
weer zo lang verhaal, sorry!!!!
vind het zo moeilijk onderwerp om over te praten met andere mensen.
vooral met de buurvrouw die net een dochtertje heeft gekregen.
ze vindt het ook wel moeilijk voor mij.
het is zo mooi als je zo ukkie ziet.
zo groot bed en zo klein ding.
vooral als ik mijn vriend zie kijken naar zo'n ukkie.
wil ik hem dit geluk ook graag geven.
zo even mijn hart gelucht.
sorry
he meiden sterkte en ik hoop het goede voor jullie de aankomende maanden.
groetjes jojo

Link naar deze reactie
22/10/2006 @ 13:47
Eveline

Online Status Stuur bericht
Hoi allemaal,

Ondertussen al een weekje terug van een welverdiende vakantie.
Het was echt zalig. Lekker weer, goed eten, en volledige ontspanning.
Laat ons hopen dat dit enig resultaat heeft in het maken van een .
Ze zeggen toch altijd dat stress een slechte factor is. Niet dat ik me overstressed voel, maar die dagdagelijkse sleur kan soms wel eens doorwegen.
We geven onszelf nog een maandje de tijd om het te proberen. Dan gaan we nog eens een afspraakje maken bij de HA. In november zijn wij 1 jaar bezig. Wat gaat de tijd toch snel en dan ook weer niet. Wetende dat er nu al een klein ukkepukje had kunnen rondlopen. Alléé lopen nog niet maar zijn. Het doet soms een beetje raar.
Hopelijk krijgen we deze maand eens goed nieuws.
Ik ben sinds oktober vitamientjes aan het bijnemen. (Op aanraden van vrienden). Hopelijk brengt dit wat op. Ik nam voordien reeds foliumzuur op aanraden van de HA. En daar ben ik nu mee gestopt en neem zo een beetje een mengelmoesje van vitamientjes omvat in 1 pilletje die allemaal nodig zijn voor een goede zwangerschap. Toen ik in september een week overtijd was en dan ook nog eens verschrikkelijk ziek werd. Heb ik mijn bloed laten onderzoeken op een paar parameters en bleek dat mijn ijzer onnoemelijk laag stond. (Nog nooit gehad.) Dus met die vitamientjes komt dit ook weer OK. Dan is het toch al voor iets goed. Ik ben niet echt aan al die pilletjes en teetjes en ...
Maar ja, ik ben ondertussen al in dat stadium: Baat het niet, dan schaad het niet.

Persoonlijk denk ik niet te kiezen voor allerlei 'medische' interventies om zwanger te geraken. Liever de natuurlijke manier. Al zal het dan misschien enorm lang duren. Wat niet wil zeggen dat ik wil weten wat er aan de hand is.
Maar voor diegenen die daarvoor kiezen. Veel sterkte en hopelijk volgt er snel een oplossing of een .

Voilà,
Genoeg geschreven nu.
Groetjes en tot schrijfs,
Eveline

[Laatst gewijzigd door Eveline - 22/10/2006 @ 13:48] - Link naar deze reactie
04/11/2006 @ 09:23
Eveline

Hoi allemaal,

Het is hier vershrikkelijk kalm. Toch heb ik nieuws te vertellen.
Ik was nu 2 daagjes overtijd en dus deze morgen een testje gedaan. Wat blijkt, 2 streepjes, dus positief
Zo zie je maar dat je de moed niet mag opgeven.
Na een klein jaartje proberen toch prijs.
Laat ons hopen dat alles verder goed verloopt.
Maandag maak ik een afspraak met de gyn.

Dus aan iedereen, klus maar lekker verder en hou de moed er in.

Groetjes,
Eveline

Link naar deze reactie
05/11/2006 @ 14:38
Mickey

GEFELICIREERD! hopelijk gaat het een fantastische zwangerschap worden!

Wat heerlijk om na een hele rustige tijd te horen dat het toch nog mogelijk is dat er mensen zwanger raken!

Groetjes en suc6 bij de gyn!

Momenteel ben ik een kuur primolut aan het slikken, twee tabletten per dag. Eind volgende week verwacht ik weer een keer ongi te worden. Dan mag ik beginnen met het slikken van Clomid. Daar begin ik mee op de 3de dag van de cyclus tot en met de 7de. Hopelijk wordt daarmee een eisprong opgewekt! Spannende weken dus!

Ik vind het extra spannend omdat ik net begonnen ben met een nieuwe baan. Aan de ene kant hoop ik dus heel erg dat het met de 1ste kuur clomid raak zal zijn, aan de andere kant hoop ik het niet. Dan moet ik nl binnen mijn jaarcontract al met zwangerschapverlof, daar zou ik me best rot om voelen... Maar ja, als ik uitleg dat het niet vanzelf is gegaan zal mijn baas daar vast begip voor hebben. Als ie dan mijn contract volgend jaar maar verlengd... hihi.

Ach, met de eerste kuur clomid zal het vast niet meteen raak zijn. Het lukt nu al zo lang niet... Als er dan al een eisprong is moet er nog maar net een zaadje de goede weg vinden en moet het geheel nog blijven zitten ook...
We gaan het meemaken...

Groetjes

Mickey

Link naar deze reactie
05/11/2006 @ 16:33
Eveline

Mickey,

De moed niet verliezen. Een positieve ingesteldheid doet ook al veel.
Ik in elk geval voor jou en al die anderen waarbij het maar niet wil lukken.

Op dit moment kan voor mij niks meer stuk natuurlijk.
Het ene moment leef ik op wolkjes en begin ik al vanalles te plannen. Op het andere moment kan ik het zelf nog niet geloven. We zullen maar afwachten tot we langs de gyn. geweest zijn. Dus nog eventjes met 2 voetjes op de grond.

Groetjes,
Eveline

Link naar deze reactie
05/11/2006 @ 18:24
Jojo

hallo allemaal
he eveline gefeliciteerd.
bij ons is er nog steeds niets.
volgende week maandag dus de 13 november zal het wel weer zo zijn. want ik merk nu niks aan me eigen.
en gelukkig las ik het bij jou dat het voor jou ook een jaar was, dus we hebben nog een maandje.
dus afwachten nog maar even.

groetjes jojo
succes voor de ander tot gauw

Link naar deze reactie
10/11/2006 @ 23:08
evie

Hallo meiden, nog es komen piepen!!

Goe nieuws voor jou Eveline lees ik, amai, goe zeg!!! PROFICIAT meid!!! Geniet er maar met volle teugen van!!!

Alé, laat ons maar duimen voor de anderen onder ons dat het ook algauw es mag lukken!!!

Link naar deze reactie
12/11/2006 @ 16:58
Eveline

Hoi allemaal,

Donderdag naar de gyn. geweest en inderdaad ik ben zwanger. Er was al een mooi vruchtzakje te zien. Eind november mag ik nog eens langskomen en dan zouden we al een hartje moeten horen.
SPANNEND..
Maar nu moet ik dit nog op het werk kunnen vertellen... Aangezien ik in een laboratorium werk, moet ik zo snel mogelijk aangepast werk krijgen, dus er zit niks anders op van het ze morgen te vertellen. (Zou liever nog wat wachten, maar ja, ik wil geen risico's lopen.) Hopelijk nemen ze het wat positief op.

Groetjes,
Eveline

Link naar deze reactie
20/11/2006 @ 19:24
Mickey

Ha Eveline,
Gaat het goed? Hoe reageerde ze op je werk? Heb je verteld dat je al lang bezig bent?

Hoe gaat het met de andere meiden???

Groetjes

Link naar deze reactie
25/11/2006 @ 11:36
Eveline

Hoi allemaal,

't Ja, heb het verteld op m'n werk. Mijn collega's waren heel erg blij voor me, maar mijn directe chef alles behalve. Ik heb zelfs geen proficiat gekregen.
Ik heb alles zelf moeten regelen voor de bedrijfsarts te kunnen zien. Deze heeft beslist dat ik aangepast werk moest krijgen. Wat in eerste instantie geen probleem was voor m'n werkgever. Heb wel het één en ander naar m'n hoofd geslingerd gekregen, echt niet gezond. Deze week kreeg ik dan te horen dat er toch geen aangepast werk was voor mij en ze me dus thuis gaan zetten. Wanneer, wel dat weet ik nog niet. Als het hen het best uitkomt zeker. Ondertussen doe ik wel aangepast werk natuurlijk. Ze hebben nu iemand nieuw aangenomen die 4 december begint en eens die opgeleid is om mijn werk te doen, mag (moet) ik dus thuis blijven. Plezant is anders. Ik vermoed dus dat ik vanaf januari zal thuiszitten. Hopelijk verveel ik me niet te veel. Ik ben al vanalles aan het plannen om te doen, maar het is niet plezant dat ik niet exact weet vanaf wanneer ik thuis zal zitten. Financieel is dit dus ook even slikken want ik zal terugvallen op 60% van mijn bruto-maandwedde, waar ik dus niet echt rekening mee gehouden had. We zullen wel zien hoe het verder verloopt...
In elk geval mag ik donderdag terug naar de gyn. en dan zouden we het hartje moeten horen, dus spannend...

Groetjes,
Eveline

Link naar deze reactie
12/12/2006 @ 18:22
Mickey

Hallo allemaal,

Er komt hier niemand meer lijkt het...

Hoe gaat het met jullie???

Ik heb een klein hoogtepuntje... Heb gebeld voor de bloeduitslag en ik heb een heuse eisprong gehad!!! De clomid staat dus wel aan, alleen bij 50 mg is de eisprong te laat. Dus de volgende ronde toch 100 mg, gelukkig weet ik nu wel dat ik dan een eisprong krijg!!

Groetjes,

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 19:38
Jojo

Hallo
wie er nog is.
Echt rustig is iedereen zwanger of zo?
Nou bij mij nog steeds niks
Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.
Ben nu ongeveer 14 maanden bezig maar nog steeds niks.
Ik geef de hoop al een beetje op.
We zien wel, ik ga in ieder geval niet naar de dokter hiervoor.
Misschien gebeurd er een wonder.
Jullie horen het wel, wie er nog is.
Jammer dat ik niks meer van jullie hoor.
Maar ja als je eemaal zwanger bent dan hoef je waarschijnlijk je hart niet meer te luchten.
voor wie er nog wel is sterkte ermee.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina