Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/10/2006 @ 17:49 Jojo | halo allemaal nou zaterdag was het weer zover hij was er weer.balen. he evie is je man vrachtwagenchauffeur? moet je het allemaal zelf betalen? omdat je zegt dat het geld de deur uit vliegt? 1 december is het voor ons een jaar geleden dat we begonnen zijn. moet nog steeds een afspraak maken voor de baarmoederhalskanker onderzoek. me vriend zij dan gaan we gelijk vragen als we ondezocht kunnen worden. ik denk alleen dat ik het niet aan zou kunnen wat jij doet evie al die onderzoeken. en ook nog het geld dat je zegt dat je dan kwijt bent, wat ik niet snap wordt dit niet betaald door het ziekenfonds dan? ik wil me best een keer laten onderzoeken als bij mij wel een eiersprong is, maar verder ga ik denk ik niet. dan moet het namelijk voor mij zo wezen. je hebt gevoelige tepels dat houd toch juist in dat je wel zwanger waarschijnlijk ben? ik heb het alleen op de dag dat ik denk ik mijn eiersprong heb. want precies 2 weken er na ben ik ![]() ik hoop het voor je, dat je zwanger bent. in iedergeval sterkte voor iedereen. groetjes jojo |
| 18/10/2006 @ 22:24 Mickey ![]() | Eveline, ben je al terug van vakantie? Hebben jullie het fijn gehad??? |
| 20/10/2006 @ 22:03 Jojo | bedankt voor je reacties mijn vriend wilt graag mee naar de dokter, als ik een test moet doen voor baarmoederhalskanker. hij wilt dan waarschijnlijk vragen hoe het komt dat ik nog niet zwanger ben. hoe komt het dat jullie al zo vroeg bezig zijn met al die testen en zo? ik heb een meisje op mijn werk gesproken hierover en ze zegt dus als je een afspraak maakt hiervoor, gaan ze eerst je cyclus kijken, dus temperaturen, dat doe ik dus al steeds als ik mijn cyclus bekijk met de temperatuur zie ik volgens de temperatuur wel dat ik een eiersprong heb. ze zeggen dus dat je daarna bloed af moet nemen, enz dus een heel gedoe, en als dat dus volgens jou evie zoveel geld kost weet ik het niet. ik denk gewoon weer deze maand afwachten, misschien is er wel niks aan de hand. en trouwens mijn mannetje is dus wel vrachtwagenchauffeur. waar ik dus veel van baal, dus ja veel zitten worden de zwemmertjes lui van. dus moet ik hem vaak onder de koude douche zetten om ze op te wekken. voor het goede doel. weer zo lang verhaal, sorry!!!! vind het zo moeilijk onderwerp om over te praten met andere mensen. vooral met de buurvrouw die net een dochtertje heeft gekregen. ze vindt het ook wel moeilijk voor mij. het is zo mooi als je zo ukkie ziet. zo groot bed en zo klein ding. vooral als ik mijn vriend zie kijken naar zo'n ukkie. wil ik hem dit geluk ook graag geven. zo even mijn hart gelucht. sorry he meiden sterkte en ik hoop het goede voor jullie de aankomende maanden. groetjes jojo |
| 05/11/2006 @ 18:24 Jojo | hallo allemaal he eveline gefeliciteerd. bij ons is er nog steeds niets. volgende week maandag dus de 13 november zal het wel weer zo zijn. want ik merk nu niks aan me eigen. en gelukkig las ik het bij jou dat het voor jou ook een jaar was, dus we hebben nog een maandje. dus afwachten nog maar even. groetjes jojo succes voor de ander tot gauw |
| 20/11/2006 @ 19:24 Mickey ![]() | Ha Eveline, Gaat het goed? Hoe reageerde ze op je werk? Heb je verteld dat je al lang bezig bent? Hoe gaat het met de andere meiden??? Groetjes |
| 28/01/2007 @ 19:38 Jojo | Hallo wie er nog is. Echt rustig is iedereen zwanger of zo? Nou bij mij nog steeds niks Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Ben nu ongeveer 14 maanden bezig maar nog steeds niks. Ik geef de hoop al een beetje op. We zien wel, ik ga in ieder geval niet naar de dokter hiervoor. Misschien gebeurd er een wonder. Jullie horen het wel, wie er nog is. Jammer dat ik niks meer van jullie hoor. Maar ja als je eemaal zwanger bent dan hoef je waarschijnlijk je hart niet meer te luchten. voor wie er nog wel is sterkte ermee. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Gestopt met de pil eind 2005

, mn boobies doen enorm veel zeer, net alsof ze gaan ontploffen en er staan enkele pukkels op mn gezicht op uitbarsten... dus hoop er al nie echt meer op , tel gewoon af totdat mn
zich laten zien en dan maandagavond mogen we naar de uroloog om bij mn ventje de oorzaak van verminderede kwaliteit te achterhalen!!
.