[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/03/2006 @ 13:35 een mama | Wie weet hier meer over, ik ben een mama van 3 kindjes en heb me bij mijn laatste keizersnede laten steriel maken, omdat we vinden dat ons gezinnetje nu wel compleet is. Mijn eileiders zijn doorgeknipt, maar nu ben ik toch al een geruime tijd niet meer ongesteld, ook al ben ik normaal gezien heel regelmatig. Ik begin me vragen te stellen of het kan dat ik zwanger ben zelfs na een sterilisatie, ik weet dat het al gebeurd is als je eileiders afgebonden worden, maar bij doorknippen weet ik het niet. Wie kan me hier iets over vertellen? |
| 02/04/2006 @ 14:55 marij | Hoi mama, Ik heb ook 4 kindjes en vraag me nu ook af wat het meest effectieve is om geen kindjes meer bij te krijgen. ik ken een dame die zwanger was van een zesde met het spiraaltje en daarna heeft ze nog een zevende gekocht door sterilisatie. Haar eileiders waren doorgeknipt en terug aan elkaargegroeid.Dus het zou zeker kunnen dat je zwanger bent.Best toch eens een testje doen. Daarom weet ik ook niet meer zo goed welk voorbehoedsmiddel te gebruiken. Op ieder voorbehoedsmiddel het je toch 1% kans om zwanger te geraken, wat wij toch nog vrij veel vinden. Zelfs mirena spiraal weet ik een paar zwangerschappen. Laat nog weten hoe je het afgelopen is, ben wel benieuwd. Veel sterkte en geloof mij met een vierde erbij zal het ook gaan hoor ( ik kan het weten want het vierde was ook ongepland ![]() Marij |
| 02/04/2006 @ 20:24 een mama | Hallo Marij, Bedankt voor je reactie, ik weet nog altijd niets meer, ga morgen een test doen om toch zeker te zijn. Ik weet zeker dat het me wel zou lukken met nog eentje erbij, maar 't zal toch wel eventjes verschieten en verwerken zijn als het zo is. De dochtertjes zouden het zeker leuk vinden. Laat zeker nog iets weten. Groetjes Nancy |
| 03/04/2006 @ 19:40 marij | hoi Nancy, Hoe is het verder nog met je?? Weet je al meer?? Ik weet nog toen ik die zwangerschapstest deed, wist dat het positief ging zijn maar hoopte toch zo dat het negatief was. Was inderdaad hard verschieten en heeft toch een tijdje geduurd eer we er aan gewoon waren. Dit was al de tweede keer. Veel sterkte nog Marij |
| 03/04/2006 @ 21:36 een mama | Hallo Marij, 'k Heb nog geen test gedaan, ben nog altijd aan het wachten of ik ongesteld zal worden. 'k Was van plan om vandaag te testen maar heb het toch nog niet gedaan, 'k hou je zeker op de hoogte. Groetjes Nancy |
| 07/04/2006 @ 21:30 nadia | ![]() Hoe is het afgelopen?? Alles OK?? Er is bij alles een kleine kans om zwanger te worden maar het moet je maar overkomen ![]() veel moed en sterkte nog Nadia |
| 13/04/2006 @ 19:39 Marina | Hoi mama, Hoe is het nog met je??? Ben je nu zwanger of niet?? Ben heel curieus want ook ik ben zwanger na sterilisatie. ![]() Na de bevalling zullen zowel mijn man als ik zich opnieuw laten steriliseren. ![]() We slaan er ons wel door maar het was toch even wennen want we hebben al 4 kindjes. Veel sterkte enlaat eens iets weten. Marina ![]() |
| 18/04/2006 @ 19:55 marij | Hoi mama, Hoe is het nog???? Weet je al iets meer???? Ben je nu zwanger of niet?? Ben wel curieus hoe het afgelopen is met je. Veel succes nog en laat eens iets weten. Marij ![]() |
| 24/04/2006 @ 07:39 Mina | Zwanger of niet zwanger???? We zij curieus zulle. Ik denk zwanger. Succes nog ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

sterilisatie en toch misschien zwanger!