< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger??

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/04/2006 @ 18:01
Annetje

hey iedereen, ik zou graag hier eventjes men verhaal willen doen in het kort.
ik neem de pil, en heb twee maand geleden tijdens dat ik mijn pil slikte antibiticum moeten slikken. Nu vermoedde men vriend en ik dat we zwanger zijn. Heel men lichaam voelt anders dan anders....ook heb ik wel men menstruatie gehad in de eerste stopweek na dat ik antibiotica slikte, maar toch weer anders dan anders. de beginnende symptomen in een zwangerschap lijken ons erg bekend. vorige week was het mijn tweede stopweek na dat ik antibotica moest nemen. men menstruatie bleef langer uit dan anders. kwam er dan toch door, maar weet niet of ik het kan aannemen als men werkelijke menstruatie. het was heel anders dan anders. Verloor wel wat bloed, niet veel. maar was meer van dat doorzichtig slijm. en na twee dagen was ik er al vanaf...
Nu is mijn vraag of ik zwanger zou kunnen zijn, en toch men menstruatie krijg vanwege ik de pil slik? zaterdag gaan we wel naar de dokter. maar ben zo zenuwachtig en hoop mss stilletjes wel dat het toch zo is. Alleen is het allemaal niet zo probleemloos
Ik hoop dat ik hier snel een antwoord op kan krijgen. al zeker bedankt op voorhand! Als het zo is, is het een ongepland gewenst kindje!

Link naar deze reactie
23/04/2006 @ 09:03
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Koop een zwangerschapstest, en je weet binnen 5 min. of je zwanger bent of niet.
Het kan namelijk wel asl je antibioticum gebruikt de pil niet goed meer werkt.

Succes

Link naar deze reactie
23/04/2006 @ 13:12
Annetje en Johan

Zwangerschapstest is negatief. Maar zou het kunnen dat we dit op een verkeerde moment hebben gedaan? Op 14 april kreeg ze wat donkerrood bloed met veel slijmverlies maar op 15 april was dit reeds gedaan, dit alles was nog in haar stopweek. Een zwangerschapstest is niet helemaal sluitend. Want ze vertoond wel degelijk symptomen van zwanger zijn: misselijkheid, tintelingen in onderbuik, ze is snel vermoeid, krampen in de benen en soms slapende voeten, pijn in de bekken, soms steken in de onderbuik.

Toch blijf An en ik overtuigd dat ze wel degelijk zwanger is. Volgende week gaan we nog eens een test doen. Voorlopig mag ze de pil nietmeer verder nemen tot de volgende menstruatie. We zullen zien.

ALvast bed om te reageren Debby

Link naar deze reactie
23/04/2006 @ 13:34

Hallo Annetje en Johan,

Mss eens langs gaan bij de dokter om bloed te prikken dan weten jullie het meteen...
veel succes in ieder geval

Groetjes
Santana

Link naar deze reactie
24/04/2006 @ 15:32
?

hoeveel kost een bloedtest om na te gaan of je zwanger bent?

Link naar deze reactie
24/04/2006 @ 20:33

in belgie kost dit bijna niks voor een bloedtest nog minder dan 1 euro hoeveel dit in nederland kost kan ik niet zeggen.

Groetjes
Santana

Link naar deze reactie
25/04/2006 @ 21:56
Judith

In Nederland kost dit, als je het bij je huisarts laat doen nix, bij mijn weten hoor!

Groetjes, Judith

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]