< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
05/03/2008 @ 08:42
ingrid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Voor allemaal een zonnige goedemorgen, er ligt hier een klein beetje sneeuw.
Daniel helemaal blij, hij bid de hele winter en voor elke maaltijd: Heer wilt U zorgen dat het gaat sneeuwen, Amen.
En dat ik een versnelling 5 ongeveer.

Zelf heb ik ook nog een gebedspunt: we proberen thuiszorg te krijgen, Hans moet daarvoor eerst naar de huisarts om te melden dat hij het niet meer trekt en daan hopen we dat het balletje van de thuiszorg gaat rollen.

En nu is de hh-hulp er, heerlijk een schoon huis,

Ingrid

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 12:41
petra

tam nasi lekker .
tim is helemaal boos als ik hem niet help staan hij trekt zich wel op maar is nog net niet sterk genoeg om het zelf te kunnen.
Wel knap hoor van je meisje.
Wow alle 3 aan de potjes. Is dat niet mega duur?
Tim vind die potjes trouwens ook niet lekker. Hij eet liever een hele aardappel en wat groente zo uit zijn handje.
Je hebt lars maar bij de kinderdienst gelaten? Hahha grapje wel leuk dat hij het er naar zijn zin had.

Nea zo leuk eh die spelletjes met die kleintjes en vooral die grote lag.
Fijn dat het mee viel op het kdv met luca.

jetje tim drinkt weer of zijn leven er vanaf hangt. Ben ik blij mee.
Hopen dat hij voorlopig nergens meer last van heeft.
Jij zo'n last van je rug? Balen zeg.

ingrid hier is het ook lekker weer.
Whahah je moet dus nog een keer shoppen balen zeg.

sparkle wow moeite doen om niet aftevallen klikt ideaal hahaha.
Ik ben niet van de sonjabakker. Heb al een dieet en dat is meer dan genoeg.
Jij ook een weekje weg. Veel plezier.
Ja sneeuw sorry zat nog onder onze auto.

Karin die hele kleine baby foto zou ik hem met nu niet meer herkennen. Grappig hoe ze veranderen.
Balen dat ze je niet goed hebben ingelicht over de echo van alex of wel gesprek.
Wanneer moet je nu?

Marjan ja het is wat met die beugels.
Wel gaaf die nieuwe fiets.

linsy had je een pb gestuur. Maar nog maals sterkte met alles.

sas hahah kom je toch nog even langs leuk hoor.

a3 en voor jou het zelfde ook leuk dat je nog eens langs komt.

Ruth wanneer ga je verder voor een nieuwe poging.
Kinderen zijn erg leuk maar ik ben echt heel moe soms en dat komt echt niet goed met de relatie met mijn man dat is wel erg jammer maar er komen betere tijden hahaha .nee maar zo erg is het ook weer niet maar soms he.
Fijn dat jullie een papier hebben gehad van de adoptie. Nu maar hopen dat jullie snel een kindje krijgen.

Zo ga broodjes smeren en dan naar mijn ma en lekker wandelen met de hond.
Het is weer heerlijk weer.
Vanmorgen aangifte gedaan bij de politie wand mijn vuilnisbak is weg.
Hij is “geleend”gejat verloren verdwaald of ik weet het niet maar ik ben hem kwijt.
Eerst aangifte gedaan an daarna naar flevocolect het aangifte papiertje inleveren zo dat ze een nieuwe bak kunnen aanvragen. Hahah al die moeite voor een groene vuilnisbak bak.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 13:46
ingrid

Daar gaat mijn dagje shoppen met mijn mams en zus, we zouden haar 65e verjaardag vieren.
En wie zit er op de bank met zijn voet omhoog: IK.
Een ontstoken teen die zich niet laat vangen in een schoen en ik kan de huisarts pas bellen om 16 uur.
De griebels nog aan toe, maar mijn stekkie is weer schoon en dat scheelt.

Petra, hi hi Tim. Pas maar op dan kan die staan dan weet ie niet meer hoe hij moet gaan zitten!!
Gaat snel he met de kids.

Karin, dooit het nog steeds bij jullie?
En wanneer kunnen jullie terecht?
Spannend hoor, ik zou er grrrr van worden.

Ruth, fijn om je weer terug te zien en te lezen hoe het met je gaat.
Wat zijn de volgende stappen?

Karen, waar ben je?

Nea, vind je het soms niet pittig een baan, manlief en natuurlijk je kleine man?

Tam, wat gaan ze hard die kids van jouw!
Kook je ook zelf voor ze of doe je lekker makkelijk alles uit potjes?
Helaas zijn die potjes voor ons ook niet alles. Levi staat min of meer al op een dieet, om te voorkomen dat hij ook een allergie gaat ontwikkelen en dan zit er al heel veel dingen in de potjes die net weer niet goed zijn.

Sas, A3: komen julllie weer wat vaker?
Zie uit naar jullie nieuws-berichten van het front!

Hier is alles weer weg, Leef slaapt zijn slaapje, Rebekka speelt bij een vriendinnetje, en de andere twee mannen zijn naar de bieb en de speelotheek.
Anne komst straks hier spelen en nog een collega op kraambezoek en dan op naar het pannenkoekenfeest.

Weet je het gaat hier goed en de lentekriebels werken daar ook aan mee.
Dus kom maar op met jullie lente-nieuws.

Ingrid

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 19:25
Nea

Ingrid, oh balen van je voet! Hopelijk is het gauw over.
Hier lag vanmorgen niet echt sneeuw, maar het was wel een beetje wit.
Het is wel druk met een kind, een man, een baan en het huishouden. Maar ik kan redelijk goed organiseren. We hebben ’s avonds en in het weekend voldoende tijd voor elkaar. Toen we nog met z’n tweeën waren en allebei fulltime werkten, deed ik op zaterdagochtend van alles in huis, maar dat hoeft nu niet meer. Deze week ben ik alleen en het valt me reuze mee dat ik het allemaal prima red. Ik doe in huis altijd zo veel mogelijk op dinsdag, zodat ik woensdag zelf ook wat kan relaxen. De andere dagen werk ik natuurlijk. Moet alleen vanavond nog een wasje opvouwen en dan ben ik voor deze week weer klaar.
Hopelijk kunnen jullie die thuiszorg krijgen.

Petra, je vuilnisbak gejat? Tjonge, is daar nu ook al handel in?
Lekker gewandeld vandaag?

Linsy, sterkte!

Karin, wat erg dat dat meisje is overleden. De wetenschap dat ze bij de hemelse Vader is, is fijn, maar je kindje moeten missen… Ik moet er niet aan denken, volgens mij word ik dan gek.

Over die potjes. Momenteel vind ik de potjes wel erg makkelijk (zeker rondom de verhuizing). Luca krijgt nog geen hele potjes (heeft-ie nog niet nodig), maar halve en hij vindt ze heerlijk. ’t Is elke keer weer smullen. Ik probeer alles en hij lust ook letterlijk alles. Zodra Luca groenten als hoofdmaaltijd gaat krijgen, ga ik voor ‘m koken. Lijkt me lastig als je kindje veel dingen niet lust of een allergie heeft.

Een lekker dagje gehad met m’n mannetje. Het was prima weer om buiten te zijn (in tegenstelling tot gisteren), dus we zijn met de wandelwagen naar de stad geweest. Als ik dan twee uur later thuiskom, vraag ik me af wat ik al die tijd heb gedaan.

[Laatst gewijzigd door Nea - 05/03/2008 @ 19:27] - Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 20:21
karin

Hoi hoi,

Nou we hadden vanacht weer een pak sneeuw, je zou het toch bijna niet geloven he. Maar nu weer boven nul, morgen weer sneeuw en dan de rest van de week geven ze zonnig maar nog wel vriezen af. Dus we zitten er nog wel even aan vast.

Mattanja, ja ik zou er ook niet aan moeten denken. Ze was een paar weken geleden 4 jaar geworden. Wat een wonder is gezond zijn dan toch he.
Lekker wezen winkelen, ach ja dan gaat de tijd lekker snel he.
Dat je Luca nog in de draagzak meeneemt. Ik zat een foto op je weblog, ik word al moe als ik er aan denk dat ik Alex daar nog in mee moet zeulen, hij gaat lekker in de wagen. Maar ja ik denk dat mijn mannetje ook wat zwaarder is dan die van jou.

Ingrid, Lekker pannekoeken... krijg er helemaal zin in. Misschien dat vanavond maar eten

Petra, hij verandert inderdaad erg veel. Ik kan nog steeds zien dat het hem is, (ben dan ook z'n moeder) maar trekken in zijn gezicht zijn nog wel echt hetzelfde.
Hij krijgt nu ook het 'echte haar' en dan lijkt hij al echt zo'n mannetje.
Bijzonder hoor aangifte doen van een groene bak, haha. Misschien kunnen ze hem wel opsporen bij vermist

Ruth, fijn dat je zo van je man kan genieten. Dat is inderdaad een zegen.

Ik ga die kleine man van me eens uit bed vissen. Karin

[Laatst gewijzigd door karin - 05/03/2008 @ 20:22] - Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:27
petra

ingrid lastig dat livi op een soort van dieet staat.
Die potjes zit echt alles in. Van wege allergieën moet je allees eerst uitproberen en die potjes zit haast nooit een en het zelfde ding in. Heb voor tim ook altijd gekookt pas de laatste tijd krijgt hij eens een potje en die vind hij dus helemaal niet echt lekker.
Lente nieuws. Hahah nee helaas niets leuks te melden.

Nea ja ik snap ook niet wat iemand met een vuilnis bak moet van een ander. Laatst was hier op het hoekje een uitgebrand zie er ook niet echt de lol van in .
We hadden heerlijk gewandeld. Anderhalf uur lang.
Wat heb je in de stad gedaan? Kleertjes gekocht voor luca?
2 uur zijn echt zo om

karin sneeuw? Hier was het echt lekker weer appart he,
was ook wel raar ze vroegen wat ik kwam doen dus ik... eu. Ik kom mijn vuilnis bak als vermist op geven , of ik ben hem verloren of hij is gejat.
Tja ik weet het niet. Er zijn geen inbraak sporen en voor zo ver als ik weet kon hij niet uit zich zelf vooruit komen met zijn wieltjes. Gelukkig gingen ze niet vragen over uitelijke kenmerken wand behalve dat hij aardig groen ziet en naar luiers ruikt heb ik geen bijzonderheden van MIJN groene bak. Hahahah

gaaap ik ga mijn bedje op zoeken.
Trusten dames.

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 15:33
Marjan

Ik had een heel verhaal over potjes toen Anna iets met de computer deed waardoor de boel afgesloten werd.
Maar het komt er op neer dat Christa ook geen potjes wil. Ze moet ze gewoon niet. De groentehap dan. Toen ik die gisteren zelf maakte (aardappeltjes met rode kool en appeltjes en een klontje boter) heeft ze voor het eerst er goed van gegeten. Daarvoor was het iedere keer maar een hapje en vertikte ze het gewoon.
Fruit krijgt ze eigenlijk altijd zelfgemaakt. Dan maak ik een hele boel en stop dat in lege Olvarit-potjes (van toen ik net begon met hapjes geven) en vries dit in. Gewoon 's ochtends er uit halen en dan is het snel genoeg ontdooid. Werkt perfect!

Ik heb een nieuwe foto op mijn avater. Gaaf he? Zal mijn profiel ook eens bij gaan werken.

Vanochtend allemaal kleertjes voor Christa gekocht. Zo gaaf! Maatje 74 heeft ze al weer.

En ze heeft ook al twee tanden en twee anderen die op het punt staan door te breken.

Sorry voor dit ego-bericht. Maar ik moet nu gaan. Heb nog veel dingen te doen. Maar ik zal snel op jullie gaan reageren hoor!

Liefs, Marjan

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 15:36
Marjan

Dit is trouwens een erg leuke site voor allemaal kinderrecptjes!
http://www.keukenkikker.nl

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 15:51
linsy

jeetje marjan heeft christa nu al maat 74 marie die zit nog steeds in maat 86 mijn kleine meid

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 16:52
ingrid

En dan hier ook een lekker recept (als we nu toch bezig zijn):
1 klein gesneden rode peper
1 of 2 blikken tomaat in stukjes
1 of 2 blikken tonijn (uitglekt)
1 ui
1 teentje knoflook
basilicum vers
penne
geraspte kaaa
citroensap (vind ik zelf niet lekker).
Peper en zout naar smaak.

Ui en knoflook en steeltjes van de basilicum bakken in olijfolie.
Tomaat en tonijn erbij, 15 minuten pruttelen.
Ondertussen water voor de penne opzetten.
Penne gaan koken
Na 15 minuten 1/2 van blaadjes basilicum erdoor en beetje citroensap.

Penne en saus doorelkaar in schaal doen, rest van blaadjes er bij en wat geraspte kaas en dan hup op tafel.
Lekker met salade erbij.

Oeps, is het duidelijk? Ik typ zoals ik praat en dat staat en leest soms een beetje raar.

Ingrid

[Laatst gewijzigd door ingrid - 06/03/2008 @ 17:51] - Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 19:41
karin

Ingrid, het is goed te begrijpen hoor wat je schrijft.

Marjan, wat eem leuke foto van je twee meiden. Ik geef Alex wel potjes hoor, nu in ieder geval nog wel, hij krijgt alleen groente en ik krijg die textuur zelf niet gemaakt, het smaakt ook gewoon naar groente met water (ik probeer het zelf) en dan maakt het ook niet uit, het is ook spot goedkoop tegenwoordig, een potje voor 43 cent hier en daar doet hij drie dagen mee. Daar kan ik niet tegen koken hoor. Als hij meer mag gaan hebben dan ga ik zelf wel koken. Fruit krijgt hij ook nog niet, maar ik denk dat ik daarmee ook uit potjes begin en dat heeft meer te maken met geld, 't is gewoon goedkoper.

We hebben nu dus wel een afspraak voor de echo. 5 mei, ik moet daar met Alex om half acht 's morgens zijn! Gaap... Hij mag ook niets eten 6 uur van te voren, maar dat zal wel lukken.

Voor de rest niets te melden alleen dat ze vrijdag op zaterdag 40cm sneeuw afgeven

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 21:30
Nea

Karin, oh gezondheid is zo belangrijk. Ik merk het zelf in m’n eigen familie hoe het is om erg ziek te zijn.
Ik ben al een poosje niet op het consultatiebureau geweest (was even een gedoe om een ander cb te vinden en het was erg druk), begin januari was Luca bijna 7 kilo. Ik denk dat hij nu ruim 7½ kilo is. Dat gok ik… Dinsdag ga ik naar het cb. Aan z’n kleertjes te zien (nu mt 68) is hij ook gegroeid, ik moet gauw maatje 74 gaan uitzoeken.
Ik draag Luca soms in de buikdrager (is een goed ding ook voor je rug, dus valt mee qua belasting), maar voor mijn man is dat nog makkelijker.
Jouw manneke wordt ook al zo’n echt kereltje he. Merk ik bij Luca ook. Met die haartjes en dat karaktertje en dat geschuif over de grond. Ineens een stuk minder afhankelijk van mama, lijkt het…
Sneeuw bij jullie? Hoe is het mogelijk! Maar ook zon, da’s wel fijn. 40 cm sneeuw? Oei!
Luca krijgt ook potjes. Fruit en groente, hij vindt alles lekker. En door de groente zit vaak ook wel iets van kip of kalkoen. Altijd een half potje, meer heeft hij nog niet nodig. En zo’n potje kost volgens mij inderdaad iets van 0,90 ct ofzo. En de fruithapjes zijn nog goedkoper. Zelf koken of potjes maakt qua kosten hier niet zoveel uit, denk ik. Maar ik ben niet zo heel prijsbewust hoor.

Petra, nee niet eens voor kleertjes wezen shoppen, dan ben ik de hele middag wel zoet. Moest gewoon iets kopiëren en posten en nog een emmertje voor m’n groenafval in de keuken hebben en kraamkadootjes.

Marjan, wel leuk zo kokkerellen voor je kindje. Ik ben desalniettemin toch wel blij dat Luca al die potjes lust. Wel zo makkelijk…
Inderdaad een heeeeeeeeeeele gave foto.
Ik ga voor Luca ook maatje 74 uit de kast trekken. Qua lengte heeft hij dat wel nodig, maar verder is maat 68 voor hem nog ruim genoeg. Maar hij heeft van die lange armen en benen.

Linsy, ik kocht laatst sokken in maat 80/86 voor Luca. Die paste hij prima! Wat een kleintje is jouw meidje. Twee jaar en dan nog maat 86.

Ingrid, hihi het viel mij inderdaad al op dat jij schrijft zoals je praat. Soms even goed lezen, maar meestal kom ik er wel uit hoor!

Luca was een beetje niet zo lekker vandaag, maar hij had er zelf weinig last van. Erg overgegeven bij Joke en 2 enorme dunne poepbroeken. Net z’n temp gemeten, bijna 39 graden. Maar nogmaals, hij heeft er zelf eigenlijk geen last van. Ik ga nog wat dingen voor morgen klaarzetten en dan m’n bedje in. Ben moe. Gelukkig is morgen manlief weer thuis, inmiddels mis ik hem behoorlijk. (En hij mij gelukkig ook).

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina