< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil
29/10/2007 @ 15:18
Daantjeh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ben net terug van de na controle bij de vk en alles was wel oke mijn bloeddruk was iets aan de hoge kant maar dat is niet zo erg. en mijn ijzer was wel te laag dus heb nu een kuurtje ijzertabletten gekregen en moet dan over 6weken weer hb laten prikken bij de ha.

met het meiske hier gaat alles helemaal top hebben echt geen klagen ze is zo makkelijke en lief en huilt ook bijna niet, eigenlijk alleen maar als ze honger heeft!!!

xxxsuz

Link naar deze reactie
30/10/2007 @ 13:01
Leen

Online Status Bekijk profiel
Proficiat Linda '84!!
Ja een streepje is een streepje en ik herken je onzekerheid helemaal!
Ik vroeg me steeds af of het wel echt waar was en of er ondertussen niets was gebeurd ofzo en dat ik eiegnlijk helemaal niet zwanger ben...
tja, je bent het ECHT WEL!
Het gevoel alsof je droomt blijft héél lang hoor. Ik vergeet ook nog steeds dat ik zwanger ben...

Geniet ervan!!
En kijk inderdaad al maar uit naar opvang. Wij hebben ons kindje al ingeschreven toen ik 8 weken ver was en we waren toen nummer 192 op de volglijst...

Voor de rest gaat alles hier goed. Veel last van m'n rug (door altijd recht te staan) en we hebben het grote nieuws gekregen dat wij in maart een dochter mogen verwachten hiep hiep hoera

Hoe gaat het nu bij de rest? de klussers en de ?

Link naar deze reactie
30/10/2007 @ 16:42
linda1983

Linda '84, gefeliciteerd meid! Leuk! Geniet er lekker van en gewoon even bij de HA langs gaan!
Fijn dat het met iedereen goed gaat!
Leen, leuk een meisje!! Wij weten het niet en ben zooooo benieuwd! Vind het zo moeilijk met dingen kopen nu, maar het is wel beter.. Als ik het al geweten had had ik me helemaal scheel gekocht aan kleertjes enzo!
Mijn buikje begint echt goed te groeien nu! Hij lijkt elke dag wel een beetje dikker! De kleine beweegt lekker! Soms voel ik hem een tijdje niet en dan raak ik gelijk ook echt in de stress omdat ik hem over het algemeen zowat de hele dag door voel! Kan ik ook echt van genieten!
Wel veel last van mn rug en als ik een minuut of 10 loop van mn buik.. zal wel bandenpijn zijn? en slapen doe ik heel moeilijk. Wordt vaak wakker en veel last van mn heupen en benen, dus ben de hele nacht aan het draaien..
Nou dames, geniet lekker van het zwanger worden het zwanger zijn en de kleine .
xx

Link naar deze reactie
30/10/2007 @ 21:15
colombiangirl

Online Status
Spannend :)

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 13:05
Leen

hey Linda '83, weet je het gewoon nog niet, of willen jullie het niet weten?
Ik MOEST het gewoon weten, ik werd helemaal zenuwachtig van tussen babykleertjes en slaapkamerspulletjes te staan en niet te weten wat het zou worden.

Groetjes Leen en

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 10:53
Stippie

Hoi Meiden.

Hier nog eens een kort berichtje van mij!
Met ons gaat het super! Langzaamaan worden de nachten weer langer! Tygo doet het super goed! Hij begint nu echt een michelin-mannetje te worden, van die lekkere baby-vetjes krijgt hij!!
We genieten nog met volle teugen!

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 12:04
linda1983

Leen, wij willen het niet weten. Het is zo wel erg spannend en leuk en ben heel benieuwd wat er in mn buik zit! Iedereen gaat dan ook zeggen wat die denkt dat het wordt enzo (iedereen zegt trouwens dat het een meisje wordt..!) Maar het is met de kleertjes enzo wel heel lastig, maar scheelt voorlopig nog een hoop geld, haha!
Stippie, fijn dat het met jouw en de goed gaat! Leuk om te horen!
Hoe is het met de andere meiden? Lekker druk allemaal?!
xx

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 14:12
Daantjeh

hier ook alles goed!
noëlle doet het ook erg goed allemaal, het is echt een meisje aan het worden en ze weet al heel erg goed wat ze wel en niet leuk vind,zoals 's avonds slapen dat heeft ze na 18uur wel gezien en wil dan gewoon lekker beneden zijn tot een uur of 22.

xxxsuzanne en noëlle

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 08:31
Daantjeh

upppp!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 12:38
Stippie

Klinkt bekend... Tygo wil 's avonds ook bij ons zijn. Ook 's middags is hij erg veel wakker. 's Ochtends wisselt heel erg. Vandaag is hij bijv nog niet beneden geweest en heeft hij steeds liggen slapen. (terwijl hij vannacht ook goed geslapen heeft) De nachten gaan eigenlijk altijd wel goed (zul je zien dat hij vannacht steeds wakker is... haha)

Vanmiddag gaan we op visite bij een baby die nu net 2 weken oud is.... Wat zal Tygo er groot uitzien!!

Gister gewogen en hij weegt nu 4775. Vond het eigenlijk een beetje weinig. Hij is dan in 2 weken tijd maar 375 gram aangekomen, terwijl hij de week daarvoor 275 gram in 1 week tijd aankwam. De vrouw van het CB zei wel dat dit prima was, gemiddeld komen kindjes 150 per week aan...
Hoop dat het wegen volgende week mijn twijfel weg kan nemen. Dit is toch wel een nadeel aan Borstvoeding. Je weet niet hoeveel hij drinkt en ook niet of er wel voldoende voedingsstoffen inzitten. Doordat hij nu minder aankomt, ben ik dan meteen weer bang dat de kwaliteit terug is gelopen... Ach zal me wel zorgen maken om niets.

Ik ga hem nu iig wel wakker maken! Zometeen weer een voeding en daarna even lekker wandelen met de hond en tygo! Even een frisse neus halen.

Groetjes Chantal

[Laatst gewijzigd door Stippie - 08/11/2007 @ 12:39] - Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 09:10
Daantjeh

wat is het hier rustig, hihihii

alles goed met iedereen?hier wel alles ok hoor.

xxxsuz

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 18:54
linda1983

Idd erg rustig!
Ook bij mij alles goed! 's morgens nog steeds misselijk, maar heb gelukkig alleen de middagen die ik moet werken en dat gaat wel!
Begin nu ook echt last van heupen en rug te krijgen.. Wel leuk dat de buik nu flink groeit! Mensen durven nu echt te vragen hoever ik ben enzo, het is nu echt duidelijk!
Vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym! Ben benieuwd!

Hoe is het met alle meiden die nog in spanning zitten?? Ik blijf in ieder geval voor jullie!

En voor de mama's, worden de nachten al wat langer? En alles goed met de ?!

xx

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 08:04
Daantjeh

en linda hoe was de gym??
ik heb nooit aan gym gedaan en bij mij is het allemaal gelukt maar kan me best voorstellen dat het wel leuk is zo'n clubje zwangere dames!
leuk hoor dat je nu echt een buik gaat krijgen geniet ervan!!!

hier gaat alles nog steeds prima!

xxxsuz

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 12:29
linda1983

Ik wou ook eigenlijk niet, maar een vriendin van me is ook zwanger en die heeft me een beetje overgehaald om mee te gaan.. Maar ik wordt daar altijd een beetje lacherig van als iedereen in een rondje wat pasjes staat te doen.. hihi en straks moeten we er nog bij gaan puffen ook! En iedereen natuurlijk erg serieus! Dus heb me keurig gedragen en netjes meegedaan en je krijgt ook een hoop informatie wat ik dan wel weer heel prettig vind! Ach, het zijn maar 9 lessen, dus nog 8 tegaan, waarvan 1 met partners.. kan ik met mn ventje lachen!
Bij jullie alles nog goed??
En met derest?
xx

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 19:10
Daantjeh

zo heb ons even van pagina 2 gesleurd!!

en hoe is het met iedereen?

hier gaat alles goed, noëlle groeit erg goed en is zo vrolijk en gezellig!!helemaal genieten.

xxsuz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina