< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Vader worden/zijn... » twijfel vaderschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Vader worden/zijn...
twijfel vaderschap
09/08/2006 @ 13:01
tizi

heykes meiden waar zitten jullie?????????heb veel te vertellen zene

Link naar deze reactie
17/08/2006 @ 20:37
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tizi meissie!!! Ik ben er nog hoor!!! Schaam me dood voor de late reactie..!!!

Kussie!!

[Laatst gewijzigd door Esther en K3 - 17/08/2006 @ 20:41] - Link naar deze reactie
14/11/2006 @ 11:46
Kat_Leen_tje

Hey dames,

het is maaaaanden geleden dat ik hier geweest ben *schaam me dood* Er is niet veel veranderend en toch weer wel... Met de papa sta ik nog even ver als vroeger (ontkennen, gewoon doen alsof hij vriend wil zijn, zie hem 1 keer om de 5 maanden...), maar ik ga eens langs Kind & Gezin gaan voor de juridische uitleg van de zaak. Ik wil hem uit mijn leven, maar gun hem echt zijn gemoedsrust niet. Eventjes opties bekijken en zelf een keuze maken. Voor hem is het plooien of barsten, maar ik trek het mij niet aan Ik ben door de hel gegaan (lichamelijk : echt fameus ziek een paar maanden + nu last van bekkeninstabiliteit en mentaal is het ook geen pretje geweest), dus mag hij zich ook eens ambetant voelen. Ondertussen had ik ook mijn vetje terug gevonden (lang verhaal kort samen gevat : hadden een mooie relatie, eventjes uit elkaar, ik zwanger van klojo, mooie relatie kwam terug wat leven in ondanks dat ik zwanger ben van iemand anders), maar het heeft niet mogen zijn. Binnen 4 weekjes is het zover *spannend* en nu krijg ik af en toe last van cold feet. Maar sommige zaken heb ik voor mijzelf heel duidelijk gemaakt en het is best wel leuk alles zelf kunnen kiezen Er zijn veel belangrijke dingen in mijn leven, maar mijn eigen geluk staat op nummer 1!
Dames, hou jullie goed en bedankt voor de steun!
Liefs,
Katleen

Link naar deze reactie
17/12/2006 @ 13:49
Yvette

Online Status Bekijk profiel
Hey Katleentje,

Hoe gaat het nu met je? is de kleine er al??? ben erg benieuwd, hopelijk laat je nog eens wat horen!

Liefs, Yvette

Link naar deze reactie
23/12/2006 @ 16:29
Kat_Leen_tje

Hallo hallo hier ben ik weer! Of beter gezegd : wij 10 december is mijn spruit geboren en wow Mijn beste vriend was bij de bevalling en hij is echt goud waard! Om kwart voor 1 waren we in het ziekenhuis en om 2u32 is mijn zoontje geboren... Speedy Gonzales
De papa is op de hoogte van de geboorte en wil wel eens een bezoekje brengen. Meer heb ik er niet meer van gehoord. Ik mis hem soms wel, maar mijn zoontje en ik zullen wel een papa vinden die ons wel waard is Tot dan zijn we gelukkig met tweetjes
Groetjes!

Link naar deze reactie
25/12/2006 @ 10:54
Yvette

Online Status Bekijk profiel
Van harte gefeliciteerd! hoe vindt je familie het??? fijn dat je zo'n goede vriend hebt, die je zo goed steunt!

Heel fijne feestdagen met je kleine mannetje!!

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 15:16
Kat_Leen_tje

Alles gaat prima Enkel een groooot slaaptekort... En mijn familie vindt Artho schitterend! Ze gooien enkel teveel met goed bedoelde raad ... uit de jaren stillekes Na 4 weken bij mijn ouders zit ik nu met mijn spruit gezellig thuis en het doet deugd! Bij mijn ouders zijn had ook zijn voordelen, maar soms voelde ik mij iets teveel de huishoudster There is no place like home Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina