Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2006 @ 13:01 tizi | heykes meiden waar zitten jullie?????????heb veel te vertellen zene |
| 17/08/2006 @ 20:37 Esther en K3 ![]() | Tizi meissie!!! Ik ben er nog hoor!!! Schaam me dood voor de late reactie..!!! Kussie!! ![]() |
| 17/12/2006 @ 13:49 Yvette ![]() | Hey Katleentje, Hoe gaat het nu met je? is de kleine er al??? ben erg benieuwd, hopelijk laat je nog eens wat horen! Liefs, Yvette |
| 25/12/2006 @ 10:54 Yvette ![]() | Van harte gefeliciteerd! hoe vindt je familie het??? fijn dat je zo'n goede vriend hebt, die je zo goed steunt! Heel fijne feestdagen met je kleine mannetje!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

twijfel vaderschap

Ik ben door de hel gegaan (lichamelijk : echt fameus ziek een paar maanden + nu last van bekkeninstabiliteit en mentaal is het ook geen pretje geweest), dus mag hij zich ook eens ambetant voelen. Ondertussen had ik ook mijn vetje terug gevonden (lang verhaal kort samen gevat : hadden een mooie relatie, eventjes uit elkaar, ik zwanger van klojo, mooie relatie kwam terug wat leven in ondanks dat ik zwanger ben van iemand anders), maar het heeft niet mogen zijn.
Binnen 4 weekjes is het zover *spannend* en nu krijg ik af en toe last van cold feet. Maar sommige zaken heb ik voor mijzelf heel duidelijk gemaakt en het is best wel leuk alles zelf kunnen kiezen
Er zijn veel belangrijke dingen in mijn leven, maar mijn eigen geluk staat op nummer 1!
Tot dan zijn we gelukkig met tweetjes 
Na 4 weken bij mijn ouders zit ik nu met mijn spruit gezellig thuis en het doet deugd! Bij mijn ouders zijn had ook zijn voordelen, maar soms voelde ik mij iets teveel de huishoudster
There is no place like home