< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » eerste keer clomid

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/05/2008 @ 10:09
Kaatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé Grietje,

Ik kan begrijpen dat je liever niet naar zo'n arts zou gaan maar bekijk het zo, nu krijg je misschien eindelijk de juiste hulp!
Ik zit hier eigenlijk in hetzelfde schuitje. Moet dinsdag naar de gyn en als de clomid weer niet aangeslagen is moet ik ook naar de fertiliteitskliniek.
Wel chance dat je nog een consultatie gekregen hebt anders moest je nog langer op nieuws wachten hé.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 10:40

Inderdaad, ik denk dat de secretaresse mijn gezicht kon aflezen.
Ik had net daarvoor met een achterneefje van 15 maanden gespeeld en in de auto kwamen de waterlanders weeral maar eens opzetten. Ik kwam dat net voor het binnengaan een klasgenootje van de lagere school tegen met zijn zwangere vrouw/vriendin, maar meer dan een goeidag kwam er niet uit bij mij. Gelukkig had ik toen mijn zonnebril nog op.

Veel succes met de nieuwe ronde clomid! Het wordt hier tijd dat we nog eens goed nieuws krijgen.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 12:01
Kaatje

Ik heb vandaag een beetje goed nieuws gekregen! Ik heb een follikel en dus voor het eerst in 10 maand een kansje om zwanger te worden...eindelijk!!!

Vanavond dus huiswerk maken ! Maak ik blijf realistisch hoor, dit wil eigenlijk nog niets zeggen hé...

Ik hoop op meer goed nieuws voor iedereen hier hoor!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:09

Moet je nog terug op meting?
Was het al groot genoeg!
Ik duim voor jou!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 09:25
Kaatje

Thanks.
Ja het was groot genoeg en kan dus nu elk moment springen.
Ondertussen zijn we hier flink ons best aan't doen hoor
Maar ik heb wel serieuze krampen in m'n onderbuik, soms kan ik er zelf niet van stappen. Heb jij dat ook al eens gehad? Hoop dat dat voorbij is als m'n eitje is gesprongen...

En hoe voel jij je nu?

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:09

Wat goed zeg! Nee dat heb ik nog nooit gehad, maar ik ben dan ook nog nooit zwanger geweest. Ik duim alleszins voor je!

Ik heb ook terug een beetje hoop gekregen. Ik voelde me gisteren raar en hoop dat ik toch een spontane eisprong heb gekregen. Als ik tijdens mijn pilstop menstrueerde, had ik altijd last van een pijnlijke stoelgang. Gisteren kreeg ik dat terug. Ik zei nog tegen mijn man toen ik daarna ging zitten, dat is precies dat mijn baarmoeder ofzo in de weg zit. Ik heb dan vanmorgen mijn temperatuur maar genomen en die was 36,75, terwijl die anders 's morgens maar 36,4 is. Laat ons hopen eh!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina