Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/01/2008 @ 13:03 ![]() | Ik zal het onthouden moniek wie weet hou ik je eraan! Xx Noena |
| 11/01/2008 @ 20:26 moniek ![]() | He Noena Ja had ik wel verwacht van je, maar kon je niet vinden. Had geen streepje tussen je naam. Haha Nu wel Tot krabbel!! moniek ![]() |
11/01/2008 @ 20:27 ![]() | Moniek heb jou al gevonden en toegevoegd! Tot hyves! Xx Noena |
12/01/2008 @ 21:34 ![]() | He macy Hoe ging het vandaag? Viel het mee of viel het tegen? Mijn kaarsje blijft branden voor je! Zet m op! Xx Noena |
| 13/01/2008 @ 11:32 macy | Hoi, Nou die prik verdween als sneeuw in de zon in een huidplooi.. Alles oke dus. Het is een decapeptyl-prik die je hormoonhuishouding stil legt. zo hebben de artsen de regie in handen (anders wordt het een ratjetoe met aanloop in het ziekenhuis natuurlijk, hahaha "Nee ik heb nu mijn eisprong aan de kanten!!!" zie je het al voor je die vrouwen die vechten om een plekje in die fijne met-je-benen-wijd-stoel), dus vandaar even je hormonen stil leggen. Een soort van overgang, bijwerkingen; opvliegers, hoofdpijn en uit je humeur zijn. Deze prik je 3 weken. Over anderhalve week kijken dmv een inw. echo of mijn eierstokken rustig zijn en dan kunnen we beginnen met Puregon om ze de eitjes flink te laten rijpen. Dit proces duurt dan ongeveer 9-11 dagen, dan de punctie en 3 dagen daarna de terugplaatsing (hopen we natuurlijk). Dus met een rekensommetje kun je ongeveer uitrekenen wanneer ik een zwschaptest mag doen. Maar we doen het stapje voor stapje, want we hebben al te veel teleurstellingen meegemaakt. Dus vandaag om 19.00 jas ik er weer zo'n prikkelbare jongen in!! En morgen, en dan, en dan, en dan, etc etc... Lief dat jullie aan me gedacht hebben meiden!!! |
18/01/2008 @ 16:06 ![]() | Hopelijk wordt ze niet ziek(er) moniek. Nou fijn weekend allemaal. Xx Noena |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

nod juni 2006

moniek 
!!