< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger? help!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/05/2006 @ 19:34
madelon

Wie kan mij een beetje raad geven?
Ik ben gewoon aan de pil en ben hem afgelopen maand niet vergeten. Wel heb ik hem een keertje 's ochtends genomen in plaats van 's middags. Nu ben ik heel raar ongesteld geworden. Een dag te laat en ook nog eens twee dagen eerder dan normaal acuut gestopt.....mijn menstruatie bloed was heel waterig, wel had ik veel last van krampen. Ik ben weer gewoon opnieuw begonnen met de pil maar begin nu heel erg te twijfelen. Ik denk wat te voelen in mijn borsten en heb ik krampen in mijn buik. Moe ben ik ook maar dat zegt in mijn geval niet zoveel, ik heb namelijk reuma en heb vorige week goed de griep gehad. Kan het komen dat mij menstruatie anders is door het weer of dat ik ziek ben geweest? Of denken jullie dat het zeker een mogelijkheid is dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop dat iemand wat kan vertellen aan mij!

Groetjes Madelon

Link naar deze reactie
15/05/2006 @ 20:19
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

De kans dat je zwanger raakt door de pil heen is heel erg klein (1% ofzo), maar het is niet onmogelijk!
Er zijn al gekkere dingen gebeurd.....
Als je het zeker wil weten, doe je een test, dan weet je het, en moet je vlug stoppen met de pil!

Laat wat van je horen, ik ben benieuwd!

Ben er zelf vandaag achtergekomen, en bij ons was het helemaal de bedoeling, dus ik zit helemaal in de babiebleus.....

Sterkte, Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
15/05/2006 @ 21:53
madelon

Hoi Mieke

Super gefeliciteerd!!!! Echt ontzettend leuk voor je!...stiekem hoop ik ook wel een beetje, maar het is nog maar afwachten, ik ben bang dat ik de dingen voel omdat ik dat wil ofzo, we zien wel!

In ieder geval geniet lekker van je zwangerschap en als ik nieuwe dingen voel of zekerheid heb laat ik het weten!!

Groetjes Madelon

Link naar deze reactie
17/05/2006 @ 08:26
madelon

Hoi

Even het laatste nieuws, ik ben gisteren een klein beetje bloed verloren. Het was daarna ook gelijk weer over, wat ik ervan moet denken weet ik niet...Ik begin steeds meer te voelen, maar ik denk dat ik dat gewoon graag wil en het daarom voel. Heb je al leuke dingetjes gekocht voor de baby? Veel plezier in de babybleus!

Groetjes Madelon

Link naar deze reactie
17/05/2006 @ 08:40
nijntjelovecoogie

hoi
als je twijfelt zou ik zeggen gewoon een test doen hoor dan heb je meer zekerheid zou ik zeggen
zelf ben ik ook zwanger en ben ik op 05-01-07 uitgerekend ben nu dus 6 weken en 4 a 5 dagen zwanger en ben superblij
ik wil de andere ook een voorspoedige zwangerschap wensen
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]