[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2006 @ 19:34 madelon | Wie kan mij een beetje raad geven? Ik ben gewoon aan de pil en ben hem afgelopen maand niet vergeten. Wel heb ik hem een keertje 's ochtends genomen in plaats van 's middags. Nu ben ik heel raar ongesteld geworden. Een dag te laat en ook nog eens twee dagen eerder dan normaal acuut gestopt... ..mijn menstruatie bloed was heel waterig, wel had ik veel last van krampen. Ik ben weer gewoon opnieuw begonnen met de pil maar begin nu heel erg te twijfelen. Ik denk wat te voelen in mijn borsten en heb ik krampen in mijn buik. Moe ben ik ook maar dat zegt in mijn geval niet zoveel, ik heb namelijk reuma en heb vorige week goed de griep gehad. Kan het komen dat mij menstruatie anders is door het weer of dat ik ziek ben geweest? Of denken jullie dat het zeker een mogelijkheid is dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop dat iemand wat kan vertellen aan mij!Groetjes Madelon |
| 15/05/2006 @ 21:53 madelon | Hoi Mieke Super gefeliciteerd!!!! Echt ontzettend leuk voor je!...stiekem hoop ik ook wel een beetje, maar het is nog maar afwachten, ik ben bang dat ik de dingen voel omdat ik dat wil ofzo, we zien wel!In ieder geval geniet lekker van je zwangerschap en als ik nieuwe dingen voel of zekerheid heb laat ik het weten!! Groetjes Madelon |
| 17/05/2006 @ 08:26 madelon | Hoi Even het laatste nieuws, ik ben gisteren een klein beetje bloed verloren. Het was daarna ook gelijk weer over, wat ik ervan moet denken weet ik niet...Ik begin steeds meer te voelen, maar ik denk dat ik dat gewoon graag wil en het daarom voel. Heb je al leuke dingetjes gekocht voor de baby? Veel plezier in de babybleus! Groetjes Madelon |
| 17/05/2006 @ 08:40 nijntjelovecoogie | hoi als je twijfelt zou ik zeggen gewoon een test doen hoor dan heb je meer zekerheid zou ik zeggen zelf ben ik ook zwanger en ben ik op 05-01-07 uitgerekend ben nu dus 6 weken en 4 a 5 dagen zwanger en ben superblij ik wil de andere ook een voorspoedige zwangerschap wensen groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger? help!
..mijn menstruatie bloed was heel waterig, wel had ik veel last van krampen. Ik ben weer gewoon opnieuw begonnen met de pil maar begin nu heel erg te twijfelen. Ik denk wat te voelen in mijn borsten en heb ik krampen in mijn buik. Moe ben ik ook maar dat zegt in mijn geval niet zoveel, ik heb namelijk reuma en heb vorige week goed de griep gehad. Kan het komen dat mij menstruatie anders is door het weer of dat ik ziek ben geweest? Of denken jullie dat het zeker een mogelijkheid is dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop dat iemand wat kan vertellen aan mij!

Echt ontzettend leuk voor je!...stiekem hoop ik ook wel een beetje, maar het is nog maar afwachten, ik ben bang dat ik de dingen voel omdat ik dat wil ofzo,
we zien wel!