[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2006 @ 18:33 Karin | heey allemaal ook ik heb een kroostrijk gezin als zovele hier onder ons ik heb 4 kinderen fran is 16 sien is 14 thies is 12 en jur is 8 binnekort krijgen we er nog een achteropkomertje bij zelf ben ik 38 jaar en ben nog altijd samen met mijn huidige partner nu heb ik altijd al een hele goeie band gehad met men kinderen alleen heb ik de laatste tijd heel veel problemen met men dochter sien ze begint de nijgingen naar anorexia te hebben al heb ik nog zo'n goede band het is moeilijk tot haar door te dringen en goe met haar te praten over dit onderwerp heeft er iemand nog een vergelijkbaar probleem meegemaakt of werkt er iemand bij kinderen of pubers met anorexia graag jullie raad alvast bedankt groetjes karin |
| 23/05/2006 @ 22:54 Weki | Dag Karin, Ik ben er stellig van overtuigd: niet te lang blijven twijfelen of je professionele hulp inschakelt!! De meeste pubers overwinnen anorexia niet zonder hulp van buitenuit. Ik zou ook aanraden: niet zomaar om het even welke therapeut, maar ga op zoek naar iemand die het probleem kent en dus heel erg vertrouwd is met het probleem (anders de kans op schade nog groter)! Anorexia zit veel dieper dan alleen het probleem met eten hoor; pin je daar maar niet te sterk op vast. Emotioneel zitten deze jongeren echt zwaar in de knoei en alleen, of met hulp van hun ouders, geraken ze uit dit kluwen niet uit. Goed boek op de markt: 'Eindelijk lucht' (heb het even voor je willen opzoeken, maar weet niet meer wie de schrijver is). Alvast veel sterkte gewenst en héééél veel geduld. Groeten, Weki |
| 25/05/2006 @ 20:03 Karin | heey bedankt voor julie reacties ik zal het boek eens even opzoeken weki ! morgen heb ik ook een afspraak met een dietiste |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

een band met je kinderen ?