< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
18/02/2008 @ 09:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Meisjes ik ben een beetje in paniek!!
Ik ben nu al een paar dagen misselijk sochtends.
Ben al twee keer zwanger geweest dus weet een beetje hoe het voelt als je zwanger zou zijn.
Ik zit pas op dat 26 in mijn cyclus en kan nog niet testen want dan slaat tie waarschijnlijk negatief uit,maar ik ben nogal een doom denker en denk dat ik het me gewoon verbeeld.
Ik moet wel vroeg testen want dan moet ik gelijk beginnen met het prikken van de bloedverdunners.
Ik heb van die ongi pijntjes en ook dat is een teken voor mij,maar ik ben zo bang en durf niet te hopen maar vooral bang dat het weer mis zou gaan!!!
Ik weet niet eens of ik zwanger ben maar toch ben ik nu al doodsbenauwd!!
Echt waar ik wil zo graag een kindje maar dat zwanger zijn vind ik zo verschrikkelijk en ik weet dat het stom klinkt maar ik ben ook een beetje een raar mens!!!
Om half vier moet ik vandaag naar de gyn voor de uitslagen en weet niet of ik het tegen haar moet zeggen!!

Groetjes van mevrouw paniek!!

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 21:11
jetje

Online Status Stuur bericht
Hoi Dieltje,

Heb je het nog gezegd tegen de gyn?? Wel doen hoor, misschien is het wel zo, dat zou super zijn, en natuurlijk ben je bang, maar je wordt goed in de gaten gehouden, dus wel doen!!!!
Wanneer kan je eventueel testen??

liefs

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 21:45
mamsje

hallo meiden,

balen leentje dat je niet zwanger bent deze maand,maar geef de moed niet op(makkelijk gezegd)

Dieltje,volgens mij weet je het antwoord al,als je de voortekenen van een zw.schap herkend!!
ik kan me voorstellen dat je ook een zw.schap doodeng vind zou ik zeker ook vinden,maar nu weten ze waaraan je mankeert,geef dat niet op zijn minst meer kans van slagen???
wanneer mag/kan je testen??

met mij gaat het verder hartstikke goed,heb al een lekker buikje,(foto staat op hyves)
ik geniet er erg van en probeer me er ook bewust van te zijn dat het de laatste is,het is goed zo

Petra

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 10:31

Hey Jetje,
Hoe is het met jou meid!!??
Lukt het weer een beetje met afvallen en sporten??!
Je weet me te vinden als je effe wilt spuien he!!

Hoi Mamsje,
Wouw al een buikje,zal vanmiddag effe kijken op je hyves!!
Ja willen jullie geen derde meer,lijkt me bvest moeilijk als je nu al weet dat er geen meer kindjes komen he!!!
Geniet ervan meid!!!

Hoe is het met de andere dames??

Gisteren naar de gyn geweest.
Alles is weer veranderd.
Eerst zou mijn bloed te dik zijn waardoor de miskramen zijn veroorzaakt,nou dat is dus weer helemaal van de baan,mijn bloed was toch wel goed!!!
Nou is het wel zo dat ik tegen de suikerziekte aan loop en daardoor meer kans heb op een miskraam.
Met mijn wat over gewicht is de kans weer groter op een miskraam.
Door suiker ziekte val je slecht af (wat ik al mijn hele leven roep maar iedereen zegt dat ik niet goed genoeg mijn best doe met afvallen) nu moet ik vanmiddag naar een dieetiste en de internist.
De dieetiste gaat mijn een "dieet" voorstellen om mijn suiker stabiler te krijgen en de internist gaat met medicatie me helpen voor mijn eigen gezondheid!!!
Ik mag wel zwanger worden maar ik zal heel strak opgevolgd worden!!!
Vanmiddag weet ik meer dus dan vervolgd er weer nieuws!!!

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 13:48

hoi allemaal
zo dieltje jij hebt ook een spannende ochtend op het menu staan,en heb je al getest?????? met een beetje hulp kom je er echt wel!

ik heb een beetje erg een afval dipje heb er geen puf voor en zie het nut niet zo,als ik weer zie dat ik ongi ben!een frustratie tot en met eerst weer even tot mezelf komen,en dan weer verder gaan,het lijkt mij alsof die bmi van 32 een berg is waar ik meven niet tegenop kan. ik blijf nu hangen op 107 dus ik baal

zo komt heter ook niet van
groetjes van leentje

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 16:46
mamsje

nou ja Dieltje dat is een heel ander verhaal!ik hoop dat je zwanger bent en dat het goed blijft gaan onder controle.
en nee geen derde kindje hier,tuurlijk neem je afscheid van iets wat twee keer heel erg bijzonder is geweest,maar ik ga ook een heel nieuw leven tegemoet met mijn complete gezinnetje en daar verheug ik me erg op,het is echt goed zo,hoeverder ik vorder in de zwangerschap hoe meer ik ervan overtuigd raak,gek want ik geniet enorm van zwanger zijn.,mischien ligt de sleutel in je daarop voorbereiden dat het de laatste keer is!

He leentje jij daar,wat is dat nou(ooooh ik snap je
zo)maar toch kom op he,wij staan achter je en laten je niet vallen,laat jezelf nu ook niet vallen!!

liefs Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 19/02/2008 @ 16:46] - Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 13:56
mamsje

Leentje en Dieltje:waar zitten jullie nu op hyves,ik kan jullie niet vinden hoor!!

ik ben te vinden onder Petra van Wieren

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 11:11

Hey ik heb je gevonden Mamsje!!

Hoe gaat het hier met iedereen??
Zijn er nog leuke veranderingen??

Zoals jullie zien ben ik overtijd.
Ik ga nog niet testen omdat mijn cyclus wel vaker variert.
Als ik op dag 35 nog niet ongi ben dan gooi ik er een testje tegen aan!!!

Meiden allemaal een dikke knuffel!!

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 15:18
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Dieltje, ik hoop zo voor jou dat het raak is. Je hebt het verdient.
Er is niets vervelender dan een cyclus waar niet van op aan kunt.
Het is toch raar dat je eerst naar hus gestuurd wordt met het een, terwijl ze niets eens weten of dit het ook daadwerkelijk is. Ben je al bij de dietiste geweest?
Ik draai een slag in de rondte voor je.

Voor ons wordt het morgen een spannende dag. Wij mogen morgen weer naar de Gyn. Ik ben nu in totaal 35 kg afgevallen en vindt dat dit wel beloond mag worden met een of een . Ben benieuwd welke weg we moeten gaan bewandelen?

Jetje, heb je goed je best gedaan de afgelopen weken. Nog een paar dagen....

Mamsje, jij bent net zo ver als een collega van mij, hihi, als ik dan ff niet meer weet hoever ze is kan ik gewoon ff bij jouw spieken. Hoe gaat het?

Nathalie, bij jouw schiet het helemaal op. Hoe gaat het?

Leentje, ik weet hoe je voelt. Maar je mag de moed niet opgeven. Hou vol. Ik weet hoe moeilijk het is, maar je kunt het.

Dikke X van een beetje zenuwachtige

Liselore

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 12:27
Nathalie Devoldere

Gisteren nog op controle geweest bij de gyne. Kheb weer onder mijn voeten gekregen omwille van mijn gewicht. Kben nu 24 weken en een 9 kilo bijgekomen. De laatste maand heb ik echt wel op mijn eten gelet, maar toch was er terug 3.5 kg bij!! Kvind da zelf ook wel veel, maar ik hou echt wel water op, kvoel da goed aan mijn ringen he.
Maar goed, met de baby is alles ok, het groeit heel goed en staat nu weer een week voor. Wel is het een dwarsligger, volgens de gyne (net de mama??? ). Hij wou het geslacht bekijken, maar weer toonde de baby de .... poep !!
Wij willen het geslacht niet weten, maar de gyne was echt wel curieus, dus, vond ik het dan weer goed he.
Hop, op naar de volgende maand he. Ik kan je zeggen, het vlot echt heel goed, tgaat vlugger dan ik echt wel verwachtte. Raar he, maar nu kan ik bijna niet wachten tot ik de baby in mijn armen kan houden.

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 13:40
Liselore

Hihi, de kleine lijkt op mama.
Zo grappig, maar het gaat supersnel Nathalie. Nog maar +/- 15 weken.

Wij zijn vanmorgen naar de Gyn. geweest. Ik was erg zenuwachtig en heb zeer slecht geslapen. Maar goed, eenmaal in het ziekenhuis ging het wat beter. Ik vertelde dat ik 35 kg kwijt ben en dat ik daarvoor wel beloont mocht worden, hij was het daar helemaal mee eens. Ik moest nog wel ff op de weegschaal gaan staan, en wat denk je...... 5 kg lichter dan thuis. Ik maakte de grap, dan kom ik voortaan hier wegen. Hij gaf mij een groot compliment. En ook hij vond dat er verdere stappen ondernomen moesten worden.
Nog een echo gehad, helaas geen , wel een cyste bij mijn linker eierstok, ik heb daarvoor nu een kuurtje provera gekregen om mijn op te wekken en moet over 2 weken terug, dan kijkt hij of de cyste weg is.. Zoniet, dan ff een maandje aan de Pil. Zoja, dan krijg in medicijnen op mijn eisprong te stimuleren. Hiermee wordt de kans op meerlingen wel iets vergroot .
De medicijnen zijn in huis dus het 'wachten' en het kan beginnen.
Inmiddels zijn wij allen sterren geworden in wachten dus dit zal zeker goed komen.

van een gerustgestelde Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 26/02/2008 @ 13:42] - Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 15:31
Nathalie Devoldere

amai, ja, dat verdient toch een ferme pluim. Zelf ben ik ook, voordien, 30 kilo kwijtgespeeld, maar daar houdt de gyne geen rekening mee natuurlijk. Dat ik 3 jaar geen koolhydraten gegeten heb, en nu plots wel weer.. dus is het eigenlijk wel normaal dat mijn lichaam alles vasthoudt he.
Kben blij dat je op je vragen antwoord gekregen hebt en dat het relatief toch vlug van start kan gaan he.

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 15:50
jetje

Helaas weer door naar volgende ronde
Helaas, vandaag was het zover, weer ongesteld geworden...pffff k* echt waar!!!

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 18:51

Hier ook vandaag ongi geworden jetje!!!

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 23:10
Liselore

Jetje en Dieltje, wat vervelend voor jullie.

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 08:24
Nathalie Devoldere

oh, zo klote voor jullie beiden.
Het zal wel lukken, I believe !!!

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 11:27
mamsje

hallo;

dieltje en Jetje ik met jullie mee,soms wou ik dat ik kon toveren!!

Lisselore,jij verdient een bloemetje,wat een prestatie heb jij geleverd zeg!!,laat de beloning,dus Baby maar komen

Nathalie,.dat kind van jou wil het een verassing houden,lekker hoor zo,n eigenwijs
inderdaad raar dat de arts geen rekening houd dat je lichaam nu weer voedingstoffen krijgt die het lang niet heeft gehad,logisch dat je daar wat sneller van aankomt.

met mij gaat alles goed,a.s. dinsdag op controle en ik ben benieuwd, dacht soms de baby te voelen,maar ik vrees dat ik het me verbeeld heb,want nu voel ik niets meer,maar ja het is ook nog vroeg.

ik hou jullie op de hoogte
knuf Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 28/02/2008 @ 11:28] - Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 00:03
leentjesspirit

Online Status
daar ben ik weer!
gelukkig weer wat hoop voller gestemd!
ik ben weer er met volle moed tegenaan gegaan, en ik moet zeggen ik voel mij door jullie,gesteund,
en ik neem mijn petje af voor de kilo.s die jullie hebben achter gelaten,dat is niet niets!

het komt mischien ook doordat de dieetiste vertelde dat het afvallen zo ongeveer tien weken nodig had later was het tien maanden,maar doordat ik weer bleef steken laat ik de moed weer zakken zeker als ik dan ook nog ongi ben dan ben ik eerder eendan een

maar het loopt al weer naar de groene zone.
dus een nieuwe kans voorlopig is de afspraak door de gyn verzet ik moet nu 29 april naar het ziekenhuis voor controle en kijken hoeveel ik dan weer kwijt ben aan kilos voorlopig zit behandeling er nog effies niet in maar ik heb me deze week goed aan het dieet gehouden en geen kholhydraad gegeten en dat gaat dan wel weer zodra ik brood en of rijst ed eet dan blijf ik steken,ik denk dat ik nu rond de 106,8 zit maar morgen weet ik meer want dan moet ik alweer vroeg sporten en wegen.

dus weer een bezig meisje ik hoop voor jullie dieltje jet, en liseloor dat het nu maar eens tijd wordt voor

wat gaat de tijd toch snel ik ben benieuwd wat er bij jullie nathalie en mamsje gaat komen je weet het niet!
maar het is voor jullie ook best spannend

voor nu van mij voor iedereen een en tot snelliefs van leentje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina