Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/02/2008 @ 13:48 | hoi allemaal zo dieltje jij hebt ook een spannende ochtend op het menu staan,en heb je al getest?????? met een beetje hulp kom je er echt wel! ik heb een beetje erg een afval dipje heb er geen puf voor en zie het nut niet zo,als ik weer zie dat ik ongi ben!een frustratie tot en met eerst weer even tot mezelf komen,en dan weer verder gaan,het lijkt mij alsof die bmi van 32 een berg is waar ik meven niet tegenop kan. ik blijf nu hangen op 107 dus ik baal ![]() ![]() zo komt het er ook niet vangroetjes van leentje |
| 20/02/2008 @ 13:56 mamsje ![]() | Leentje en Dieltje:waar zitten jullie nu op hyves,ik kan jullie niet vinden hoor!! ik ben te vinden onder Petra van Wieren |
| 27/02/2008 @ 15:50 jetje ![]() | Helaas weer door naar volgende ronde Helaas, vandaag was het zover, weer ongesteld geworden...pffff k* echt waar!!! |
27/02/2008 @ 18:51 ![]() | Hier ook vandaag ongi geworden jetje!!! ![]() ![]() ![]() |
| 27/02/2008 @ 23:10 Liselore ![]() | Jetje en Dieltje, wat vervelend voor jullie. ![]() |
| 28/02/2008 @ 08:24 Nathalie Devoldere ![]() | oh, zo klote voor jullie beiden. Het zal wel lukken, I believe !!! |
| 29/02/2008 @ 00:03 leentjesspirit | daar ben ik weer! gelukkig weer wat hoop voller gestemd! ik ben weer er met volle moed tegenaan gegaan, en ik moet zeggen ik voel mij door jullie,gesteund, en ik neem mijn petje af voor de kilo.s die jullie hebben achter gelaten,dat is niet niets! ![]() het komt mischien ook doordat de dieetiste vertelde dat het afvallen zo ongeveer tien weken nodig had later was het tien maanden,maar doordat ik weer bleef steken laat ik de moed weer zakken zeker als ik dan ook nog ongi ben dan ben ik eerder een dan een ![]() maar het loopt al weer naar de groene zone. dus een nieuwe kans voorlopig is de afspraak door de gyn verzet ik moet nu 29 april naar het ziekenhuis voor controle en kijken hoeveel ik dan weer kwijt ben aan kilos voorlopig zit behandeling er nog effies niet in maar ik heb me deze week goed aan het dieet gehouden en geen kholhydraad gegeten en dat gaat dan wel weer zodra ik brood en of rijst ed eet dan blijf ik steken,ik denk dat ik nu rond de 106,8 zit maar morgen weet ik meer want dan moet ik alweer vroeg sporten en wegen. dus weer een bezig meisje ik hoop voor jullie dieltje jet, en liseloor dat het nu maar eens tijd wordt voor wat gaat de tijd toch snel ik ben benieuwd wat er bij jullie nathalie en mamsje gaat komen ![]() je weet het niet!maar het is voor jullie ook best spannend voor nu van mij voor iedereen een en tot snel liefs van leentje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Overgewicht en zwanger worden

Petra

er ook niet van

of een
. Ben benieuwd welke weg we moeten gaan bewandelen?