< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
27/02/2008 @ 11:34

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden!!

weten jullie al een datum???

hier gaat alles weer bijna als vanouds!
chayenna is nog niet in orde!
maar gaat gelukig een heel stuk beter
ze spuugt niet meer gelukkig!
en ze is vaak goed te spreken
soms dus ook hellemaal niet!!
denk dat ze snel weer beter is misschien kan ze morgen toch nog meehelpen om een taart te maken voor der papa!!
jaja die is morgen al weer 30 JAAR!!
oude man hihi

straks ff boodschappen doen!
mijn moeder komt ff oppassen!
kan ik ff snel alles binnen halen
hoop dat ik niet ziek wordt (voel me niet hellemaal in orde)
maar hopen dat het dan na donderdag gebeurdt!
en dat ik het weekend zie ben!!

dan kan berry voor de kids zorgen!
en ik lekker uitzieken!!

das het enigste nadeel van moeder zijn!
je kan en mag niet ziek zijn
hihi!!

we wachten af!!

meiden ik spreek jullie!!
en kom op met een datum hihi
voor je het weet zitten we alweer in juli!!

grt xx Trienke

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 13:42
Nienke

Hay meiden,

Het weekend met Bob en Isa was heerlijk, maar ook heel zwaar. Mijn vader is al een tijdje heel ziek en hij heeft dit weekend klap op klap gehad, dus het gaat nu heel slecht. We zijn dus tijdens ons weekendje ook nog terug geweest om naar het ziekenhuis te gaan. Binnenkort komt er een zware tijd voor ons aan...

Met Isa gaat alles heel goed. Ze is wel heel erg aanhankelijk, maar ze zal ons verdriet ook wel voelen en ik vind het altijd heerlijk om met haar te knuffelen dus geniet daar maar extra van...

Sara & Tessa ik duim voor jullie. Zou wel leuk voor jullie zijn zeg allebei tegelijk zwanger! En Tessa voor jou duim ik nog een beetje extra dat het er maximaal 2 gaan worden!

Trienke, ik zou ook heel erg schrikken als Isa zo 'raar' zou doen hoor! Getsie, gelukkig gaat het nu weer beter!

x Nienke

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 13:08
Tessa

Hoi,

gisteren is Jens naar huis kunnen komen en we hebben het er nog eens overgehad.We hebben besloten het risico te nemen en er voor te gaan.
Als het deze maand niks is gaan we volgende maand(en) misschien kansen verien omdat hij er dan niet is en gaan we misschien spijt hebben.Mijn mama was er wel niet goed van dat we dit risico willen nemen.Ach ja,we zullen wel zien he.

Nienke,veel sterkte meid!

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 17:17
sara

Hallo!

Wr zijn weer terug van de fotograaf. Waren we vorige week ook al geweest, maar meneer had er toen geen zin in. Deze keer heeft ze wel wat leuke foto's kunnen maken gelukkig. Ben erg benieuwd naar het resultaat. We hebben ook een soort anne geddes foto gemaakt. Jelte in een bijenpakje in een bloempot. Zóóó schattig Binnenkirt zet ik ze wel op de site.

tessa, spannend. Nu maar hopen dat het er geen 4 worden. Maar zo groot is die kans nu ook weer niet toch?

Nienke, fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, maar wat minder van je vader. Is hij al lang ziek? Hoe gaat het nu met hem? Hopleijk krabbelt hij er weer wat bovenop. Gelukkig was isa extra lief voor jullie.

Trienke, leuke verjaardag gehad van je man? En hoe voel je je? Niet meer ziek hoop ik?

Jelte is de laatste dagen echt superlief. Ik geniet zo van hem. Sinds hij die anti-biostica heeft gehad gaat het zo goed met hem. Hij is zo vrolijk, lekker spelen echt een heerlijk mannetje! Misschien heeft hij ook al wel langer ergens last van gehad en dat die anti-biotica echt even goed heeft geholpen.
Wij gaan misschien het weekend eventjes weg met zijn tweetjes... Dus dan gaat Jelte voor het eerst logeren. Het is nog niet zeker allemaal, maar heb wel erg veel zin om even samen weg. Maar lijkt me ook erg moeilijk om Jelte achter te laten... Even afwachten wat we gaan doen...
Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst!

liefs sara

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 00:36
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Trienke, is je meid weer helemaal beter? Wat eng zeg dat ze zo vreemd deed!

Tessa, WOW 4 eitjes maar liefst! Het zal wat zijn als ze alle 4 bevrucht worden! Spannend! Ik hoop natuurlijk voor jou dat het er hoogstens 2 zijn, ik ga voor je duimen meid!

Sara, Heerlijk dat jelte weer helemaal opgeknapt is, dan zat er toch iets dwars! Lang leve de antibiotica! OOk voor jou zal ik duimen deze maand! Owja, ik werk trouwens 3 hele dagen en 1 middag van 3 uurtjes.

Nienke, Jeetje meid... Dat is niet leuk om te horen. Geniet nog maar extra van de tijd die je met je papa door kan brengen, maar misschien komt hij er weer ietsje bovenop? Heel veel sterkte in ieder geval meid.

Sorry dat ik hier zo lang niet geweest ben Ik had/heb het enorm druk!
Gisteren was mijn laatste werkdag en heb afscheid moeten nemen van mijn lieve collega's en kindjes, ik heb het niet droog gehouden
Normaal heb ik altijd lang weekend want ik was maandag en dinsdag vrij, maar nu moet ik maandag al beginnen op me nieuwe werk! Maar gelukkig ben ik dinsdagochtend vrij en hoef ik pas om 14.45 te beginnen dus kan ik ff adempauze nemen, en dan de vrjdag vrij dus weer lekker lang weekend.
Vanavond zijn we naar een uitvoering geweest van mijn schoonvader, hij zingt in een koor. Het is niet echt mijn smaak (operette) maar het was toch een leuke voorstelling en ik had echt wel kippenvel van die vrouwen die opera zongen. Heel mooi!
Morgen hebben we een verjaardag, en s'ochtends gaan we eerst op de koffie bij mijn schoonouders want de tante van Armand is daar het weekend en die heeft Levy pas 1x gezien dus gaan we ff langs.
Ik ben echt doodmoe en het is al laat dus ik ga mijn bedje in.

Tot lees!

xxx denise

PS datum voor balorig: wij kunnen elke zaterdag...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina