Trienke, is je meid weer helemaal beter? Wat eng zeg dat ze zo vreemd deed!
Tessa, WOW 4 eitjes maar liefst! Het zal wat zijn als ze alle 4 bevrucht worden! Spannend! Ik hoop natuurlijk voor jou dat het er hoogstens 2 zijn, ik ga voor je duimen meid!
Sara, Heerlijk dat jelte weer helemaal opgeknapt is, dan zat er toch iets dwars! Lang leve de antibiotica! OOk voor jou zal ik duimen deze maand! Owja, ik werk trouwens 3 hele dagen en 1 middag van 3 uurtjes.
Nienke,

Jeetje meid... Dat is niet leuk om te horen. Geniet nog maar extra van de tijd die je met je papa door kan brengen, maar misschien komt hij er weer ietsje bovenop? Heel veel sterkte in ieder geval meid.
Sorry dat ik hier zo lang niet geweest ben

Ik had/heb het enorm druk!
Gisteren was mijn laatste werkdag en heb afscheid moeten nemen van mijn lieve collega's en kindjes, ik heb het niet droog gehouden

Normaal heb ik altijd lang weekend want ik was maandag en dinsdag vrij, maar nu moet ik maandag al beginnen op me nieuwe werk! Maar gelukkig ben ik dinsdagochtend vrij en hoef ik pas om 14.45 te beginnen dus kan ik ff adempauze nemen, en dan de vrjdag vrij dus weer lekker lang weekend.
Vanavond zijn we naar een uitvoering geweest van mijn schoonvader, hij zingt in een koor. Het is niet echt mijn smaak (operette) maar het was toch een leuke voorstelling en ik had echt wel kippenvel van die vrouwen die opera zongen. Heel mooi!
Morgen hebben we een verjaardag, en s'ochtends gaan we eerst op de koffie bij mijn schoonouders want de tante van Armand is daar het weekend en die heeft Levy pas 1x gezien dus gaan we ff langs.
Ik ben echt doodmoe en het is al laat dus ik ga mijn bedje in.
Tot lees!
xxx denise
PS datum voor balorig: wij kunnen elke zaterdag...