< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
14/01/2008 @ 11:23
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heey!

Jep Ineke, ik heb een opleiding als kinderverzorgster. Ik zou dat héél erg zien zitten om in een crèche te werken (een droom!) maar jammer genoeg is er weinig werk in te vinden, toch zeker 'vast' werk. Wel jaarcontracten enzo, dat is natuurlijk minder. Zeker nu we Vic hebben zou ik dat toch niet meer doen...
Ja is spannend nu, het gesprek was wel heel goed verlopen, en ik had wel de indruk dat het daar heel tof was om te werken! Duimen dus maar! De vacature is pas voor mei, dus het kan best nog even duren...

Oei arme Mila, hopelijk is het snel over! Vic heeft altijd zo'n broze wangetjes als er tandjes doorkomen, precies een beetje open. Maar dan komt het tandje door en dan is het weer weg. Heeft ze er veel last van?

Ik denk dat wij gewoon hevige kindertjes hebben. Dat van die trappelende beentjes herken ik maar al te goed! Als ik hem vergelijk met andere kindjes dan zijn die precies zo rustig. Heb jij dat ook?

Ik vind eigenlijk dat Vic best veel eet.
Hij heeft trouwens vorige week voor het eerst pasta gegeten! Hij vond het echt superlekker ! Ook boterhammen gaan er vlot in, vooral die met smeerkaas! Zijn schema is ongeveer als volgt :

7uur : 180cc
10u30 : 200g groenten & 100g yoghurt (of een kaasje/puddinkje)
13u15 : 180cc (gaat meestal niet op)
16u30 : 200g fruit
18u : Boterham met smeerkaas/worst/kip
19u : 240cc + 3kl rijstebloem of 240cc bambix pyjamapapje

Sandry & Liesbet hoe gaat het?

Dikke kus

[Laatst gewijzigd door petra - 14/01/2008 @ 11:32] - Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 11:29
ineke

Online Status Bekijk profiel
hey

petra zou leuk zijn he als je kan beginnen
is het in de buurt van je nieuwe adres?

ik ken het ja mila heeft ook broze wangetjes helemaal open en ruw
dan hoop ik dat de tandjes snel komen er zater er 4 klaar
dan ben ik een beetje gerust had maar bang dat dat niet meer wegging op gezichtje ziet vies uit.
ja gewoon niet stilzitten altijd wiebelen en springen op de benen

ik was bij de dokter en daar waren nog andere baby's die zaten rustig bij de mama op schoot en ons mila moest staan of naar de schilderijtjes gaan kijken tegen de muur niet stilzitten hoor vandaar dat ze ook niet dik worden denk ik
t'is echt een lange giraffe

sandry hoe is het met jou lang niks gehoord???

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 01:13
Sandry

Hey meiden!

kom snel eens wat schrijven, nu ik de kans heb!
We hebben het hier nog altijd druk, we zijn het ander stuk deel van het huis aan het opknappen waar we tijdelijk gaan wonen.. Er is nooit gewoond geweest, dus heeft het wel een kleine beurt nodig.

Ine, over wangetjes gesproken, Valentina heeft er op dit moment ook last van en het gebeurt iedere keer wanneer er een tandje op komst is, ook hier lijken het precies kleine wondjes die open zijn. Haar billetjes zijn nu ook weer rood, ik denk dus dat het 4de tandje boven op komst is. Zijn de tandjes boven mij mila er ook al door?

Petra, leuk dat je bent gaan solliciteren! Fijn tussen al de kleine kindjes!! Ik hoop het echt voor je!!!
ohhh en voordat ik het vergeet.. Proficiat met de nieuwe woning!!!

Met Valentina alles ok, behalve haar verkoudheid... ze klapt nu ook in de handjes wanneer ik het haar vraag of wanneer we een liedje beginnen te zingen, echt schattig!
Oh ja, en sinds een week trekt ze zich omhoog in haar bedje en wandeld ze het helemaal rond!
Ik weet niet hoeveel valentina nu weegt, maar gegroeid is ze niet en deze periode is ze ook geen grote eter.

Hier volgt het schema van valentina:

9,00h: 240cc melk
11,00: koekje of rijstwafel
12,30h: verse groenten met vlees of vis
16,00h: fruit met witte yoghurt of 2 kleine yoghurt potjes met fruit
19,30-20h: 240cc melk + koekje

S' morgens is het een slapertje, maar s'avonds word ze niet moe..
Het was ons even gelukt haar 's avonds in bed te krijgen, maar dan word ze weer rond 22-23h wakker en 's nachts word ze ook altijd keer wakker. Overdag slaapt ze ook heel weinig. Ik vraag mij af wat haar slaap zo verstoort, k'heb gedacht om naar een osteopaat te gaan.. t'kan ook zijn dat hij me helemaal niet kan helpen, maar ja.. ik ga het toch eens proberen.

Liesbet, hoet gaat het met je? was de operatie goed verlopen?

Ga eens bedje in!

xxx
Sandra en Valentina

[Laatst gewijzigd door Sandry - 15/01/2008 @ 01:15] - Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 19:09
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi iedereen,

Hoe gaat het met jullie. Het is hier superdruk.

petra heb je de baan gekregen?

Sandry, al een beetje gewoon in België

ineke, hoe gaat het met jullie?

Mario en ik zijn vandaag naar Hasselt geweest. Eerst iets gaan eten en daarna naar de solden. De grote verassing is dat ik eindelijk eens 't één en 't ander voor mezelf gekocht heb. Ik had wel dingen bij voor de kids maar voor 1 keer eens meer voor mezelf.

Zo nu ga ik de krant eens lezen. tot gauw

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 00:34
Sandry

Liesbet, fijn weer zo eens gaan shoppen hé!

We zijn vandaag ook eens gaan shoppen, maar dan bij de Ikea in Heerlen! We waren eigenlijk gegaan voor keuken meubelkastjes, maar die waren niet in voorraad. We hebben toch veel andere leuke dingetjes gekocht, zoals ook een zitbank, nu kunnen we dus ook zittend tv kijken!

Ine, is het al beter met de wangetjes van Mila?

Petra, begint Vic al rond te kruipen?
By the way, Valentina heeft vandaag voor het eerst pasta gegeten, maar dat was echter niet haar favoriet... een italiaanse die geen pasta lust, dat was vandaag eventjes lachen!

xxx
Sandra

[Laatst gewijzigd door Sandry - 19/01/2008 @ 00:35] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina