Hey meiden!
kom snel eens wat schrijven, nu ik de kans heb!
We hebben het hier nog altijd druk, we zijn het ander stuk deel van het huis aan het opknappen waar we tijdelijk gaan wonen.. Er is nooit gewoond geweest, dus heeft het wel een kleine beurt nodig.
Ine, over wangetjes gesproken, Valentina heeft er op dit moment ook last van en het gebeurt iedere keer wanneer er een tandje op komst is, ook hier lijken het precies kleine wondjes die open zijn. Haar billetjes zijn nu ook weer rood, ik denk dus dat het 4de tandje boven op komst is. Zijn de tandjes boven mij mila er ook al door?
Petra, leuk dat je bent gaan solliciteren! Fijn tussen al de kleine kindjes!! Ik hoop het echt voor je!!!

ohhh en voordat ik het vergeet.. Proficiat met de nieuwe woning!!!
Met Valentina alles ok, behalve haar verkoudheid...

ze klapt nu ook in de handjes wanneer ik het haar vraag of wanneer we een liedje beginnen te zingen, echt schattig!
Oh ja, en sinds een week trekt ze zich omhoog in haar bedje en wandeld ze het helemaal rond!

Ik weet niet hoeveel valentina nu weegt, maar gegroeid is ze niet en deze periode is ze ook geen grote eter.
Hier volgt het schema van valentina:
9,00h: 240cc melk
11,00: koekje of rijstwafel
12,30h: verse groenten met vlees of vis
16,00h: fruit met witte yoghurt of 2 kleine yoghurt potjes met fruit
19,30-20h: 240cc melk + koekje
S' morgens is het een slapertje, maar s'avonds word ze niet moe..
Het was ons even gelukt haar 's avonds in bed te krijgen, maar dan word ze weer rond 22-23h wakker en 's nachts word ze ook altijd keer wakker. Overdag slaapt ze ook heel weinig. Ik vraag mij af wat haar slaap zo verstoort, k'heb gedacht om naar een osteopaat te gaan.. t'kan ook zijn dat hij me helemaal niet kan helpen, maar ja.. ik ga het toch eens proberen.
Liesbet, hoet gaat het met je? was de operatie goed verlopen?
Ga eens bedje in!
xxx
Sandra en Valentina