Home »
Forumoverzicht »
Archief »
(Nog) Een kindje?? » Hersteloperatie
Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken][
Sortering: Het recentste bericht staat als laatste -
sortering omdraaien]
01/05/2007 @ 23:55
Ing
 | Hallo Eef en Hendrika,
Ik dacht laat ik weer eens een berichtje plaatsen op onze topic is al weer een hele tijd geleden.
Hoe is het met jullie?
Eef heb je al een aardig buikje? ik ben in afwachting van mijn tweede cycles kijken hoeveel dagen er tussen zitten.
Het heeft na mijn tweede bloeding na de miskraam 32 dagen geduurd voor ik mijn cycles kreeg.
Ik hoop dat het weer normaal is en dat er gewoon weer 26 tussen zitten.
Hendrika,
Hoe is het met jou meid? en de puberale prikkels van je zoon?
Heb je al je onderzoeken nu weer gehad ik hoop dat het allemaal goed is en dat je alweer wat bent aangekomen.
Hier is het hollen en stilstaan voorderest met werken,
ik had een baan voor 36 uur aangeboden gekregen maar mijn planner ging ineens roet in het eten gooien.
Terwijl ze het me eerst had toegezegd.
Dus jullie snappen wel dat ik niet alleen teleurgesteld was maar ook vreselijk kwaad.
Ja ik ga een anderre baan zoeken iets met meer zekerheid wand dit schiet niet op voor me.
Voorderest is dit de laatste klus dag alweer voor me heb wel geklust maar reken nergens op.
Het zou wel tegek zijn maar na een miskraam zou het wel erg snel zijn.
Nou meiden ik heb voorderst eigenlijk niks meer te melden maar was benieuwd hoe het met jullie gaat.
Gr Ing
|
14/07/2007 @ 00:29
Ing
 | Hoi Hendrika,
Ik heb min of meer een beetje afscheid genomen hier op de site.
Ik ben afgelopen woensdag weer onder het mes geweest na de eerste herstel operatie zijn mijn hechtingen los gelaten.
Met het gevolg dat de boel vergroeid is en ik dus niet meer hersteld kan worden.
Dit houd dus in dat onze kinderwens niet uitvoerbaar is het is zodanig aan elkaar gegroeid dat de gyn geen oplossing had.
Hij heeft er zelf een anderre gyn bijgehaald en die wist ook geen oplossing.
Je zal ongetwijfeld wel begrijpen dat we er hier best wel stuk van zijn en dat ik daarom even niet op het forum zal zijn totdat ik er de kracht weer voor heb.
Liefs Ing
|
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]< vorige pagina