< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » Wie is er ook net zwanger van 2de kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
Wie is er ook net zwanger van 2de kindje
29/07/2007 @ 22:51
daniëlle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Erika, het lijkt me heerlijk om een kindje te hebben waaraan je kunt zien dat het van jou is...maar helaas bij ons komt dat (nog) niet voor. Ik zou het echt tof vinden.Beid hebben blauwe ogen en die hebben wij en d eopa's en oma's niet...kleine kans, maar beide keren dus geluk gehad.
Fijn dat Margo het zo goed doet. Hier een bezoek aan cb op 14 augustus. Raf is ook niet van de grootste maar heeft wel een behoorlijk gewicht...maar dat komt zeker van mijn pokon. .... ja ik geef nog 3x daags bv. Hij heeft nog geen kv gehad en daar ben ik eigenlijk heel trots op!

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 21:05

Krijgt mijn vlekkenmonstertje jullie stem van baby van de maand

op zwangerschapspagina.nl

http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php

THX

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 10:23

Ik ben ook zwanger van mijn tweede kindje, ik heb al een dochtertje van 7 jaar, dus mijn eerste zwangerschap is al een heel tijd geleden en tis net of ik terug voor de eerste keer zwanger ben. Raar hé?

Link naar deze reactie
11/08/2007 @ 21:17
daniëlle

Redster,
Ik las net je profiel. Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik zal voor je duimen dat eens dit verlies een plekje heeft gekregen jullie toch mogen gaan genieten van een nieuw wondertje!
sterkte!
xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina