< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwangerschaptest

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
zwangerschaptest
22/07/2006 @ 00:01
kelly klein

Online Status
ik moet donderdag ongesteld worden maar nu is mij collega in een maand al zwanger zei heeft eerst zelf twee testen gedaan die waren negatief en toen bij de dokter die was positief wat mij vraag nu is kan dat als je dus zelf een test dat die negatief

Link naar deze reactie
22/07/2006 @ 08:51
Eveline

Online Status Stuur bericht
Volgens mij heeft dat te maken met de gevoeligheid van de test. Ik denk dat niet alle testen even gevoelig zijn.
Of als je die te snel doet, dan heb je nog niet voldoende zwangerschapshormoon aangemaakt die kunnen gemeten worden door die test.
Je moet hem natuurlijk ook goed doen, maar volgens mij kan dit geen probleem zijn. Die zijn zo gemakkelijk uit te voeren.
Natuurlijk is een test op bloed veel correcter. Daar meten ze exact hoeveel zwangerschapshormoon je hebt. Je kan dan zelfs afleiden hoelang je zwanger bent. Maar daarvoor moet je dus naar de dokter.

Groetjes,
Eveline

Link naar deze reactie
26/07/2006 @ 22:27

hallo
ik zal me ff voorstellen ik ben patries en heb vorige maand in juni het merena spiraal laten verwijderen ben 4 dagen later geworden en omdat mijn man en ik nog een er bij willen ( we hebben een zoon van 3.5 jaar)zijn we flink aan het oefenen geweest ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden maar ben het nu woensdag nog niet heb al een paar testen gedaan en iedere x negatief heb de huisarts gebeld en gevraagd wat ik er mee aan moest en die zegt wacht maar . maar onder tussen word ik er wel een beetje van omdat ik niet weet wat ik nu moet verwachten . help wie kan mij antwoord geven ???

xx patries

Link naar deze reactie
27/07/2006 @ 11:03
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
patries ik denk dat je lichaam ook weer wennen moet naar die spiraal daarna is niet altijd de cyclus even kort of lang maar even geduld als je zondag nog niet bent dan doe je gewoon nog een test ik vond die van clear blue het fijnste en betrouwbaarste
heel veel succes allemaal
ik hoe nooit meer te testen man nlief wil geen kinderen meer
groetjes kissie

Link naar deze reactie
29/07/2006 @ 09:00

hai
bedankt voor je reactie en waarschijnlijk heb je gelijk gehad om dat de zijn gekomen ik baalde wel heel erg omdat je toch wel stiekem hoopt dat het zo is maar ja we gaan gewoon verder misschien volgende keer beter. maar wel jamme rvoor je dat je man niet meer wil . wil je er zelf nog wel graag 1 bij dan ? en zo ja dan moet je er gewoon over praten ik heb 3 jaar lang gezegt dat ik geen 2de wilde omdat het allemaal heel erg tegen was gevallen en best heel zwaar is geweest omdat mijn zoontje de eerste 2 jaar zo goed als doof is geweest en daar door adhd gedrag vertoonde hij gaat nu naar een speciale school waar ze op zijn consetratie kunnen werken want dat is nu nog heel slecht maar ondanks dit wil ik nu toch heel graag een broertje of zusje voor hem .dus wat ik hiermee bedoel is dat iedereen van gedachte kan veranderen .

xx patries

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]