< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kindjes met een handicap » zuurstoftekort

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/07/2006 @ 22:16
saram

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, zijn hier mamas van kindjes die gestopt zijn met ademen en aldus een zuurstoftekort hebben gehad. Zijn jullie kindjes nog gered? En hoeveel minuten zijn ze zonder zuurstof geweest. Dat is nu de eeuwige vraag he, bij mijn kindje. Ik zou graag een idee hebben hoe lang babietjes zonder zuurstof kunnen en welke schade ze al dan niet kunnen oplopen. Ik had veel liever een zwaar gehandicapt kindje gehad dan het te moeten verliezen. ik blijf nu wat zitten met die vragen

groetjes,
Sara

Link naar deze reactie
31/07/2006 @ 10:36
groupy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn broer had na de geboorte zuurstof te kort, voor ondeveer 10 min, toen begon hij pas te huilen. Het gevolg is dat hij er zware adhd aan heeft over gehouden. Hij is nu 25 en is nog steeds er druk. Maar ik weet niet of dit vergelijkbaar is met jou kindje...
Sterkte

Link naar deze reactie
24/08/2006 @ 21:06

Lieve Sara,
Ik kan me goed voorstellen dat je nog heel veel vragen hebt. Ik kan je helaas geen antwoorden geven, maar ik hoop voor je dat je ze uiteindelijk wel gaat krijgen.
Mijn dochtertje (nu 7 weken), heeft tijdens de geboorte zuurstoftekort gehad, hoelang precies weet men niet. De kans is erg groot dat ze ernstig gehandicapt raakt.
Ik weet niet of dit gepast is, maar mocht je jou verhaal kwijt willen, mail me gerust.
Monique

Link naar deze reactie
23/12/2006 @ 23:45

Hallo mijn lieftallig zusje heeft ook zuurstoftekort gehad tijdens ze in de buik zat van mijn ma. Eerst leek alles ok maar toen ze niet volgde met de oogjes begon alles mis te lopen. Het was een tweeling, jongen en meisje en het jongetje is afgestorven de dokters zeiden dat hij mocht blijven zitten kon geen kwaad, wel dus. Nu gaat ze door het leven als zwaar gehandicapt meisje, ze is ondertussen al 14 jaar geworden. Ze heeft het Syndroom van West heb zelf een bundel samen gesteld hoe ze reageerd en wat ze juist allemaal doet voor mijn school omdat ik verzorgende ben, zorg ik ook vaak voor haar. Zit in mijn laatste jaar 7 thuis en bejaardenzorg. Ze doet aanvallen van epilepsie en leeft in haar eigen wereldje. Ze heeft de hersenen van een foetus van 20 weken, een grote baby die alles normaal krijgt als meisje. Ze is een hele brave meid daar mogen we zeker niet van klagen maar het is soms heel moeilijk omdat ze geopereerd is wegens scoliose misgroeiing wordt ze verplaats met een tillift. Alles is hier thuis aangepast. Nu pas als ik ouder ben 20 jaar besef ik goed wat mijn ma allemaal meemaakt en heeft doorstaan. Ze is een droom van een kind die heel veel verzorging nodig heeft, eten geven, verluieren ... Niets kan ze alleen. We hebben 5 a 6 jaar geleden besloten om haar definitief thuis te houden, waar we blij om zijn als je haar reacties ziet en hoort. Heb je nog vragen of wil je mijn bundel is lezen, stuur je maar een mailtje met je emailadress. Momenteel kan ik mij geen leven voorstellen zonder haar. Groeten sara uit Halle.

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 18:33

Online Status
sara respect voor jou familie hoor ik wou t ff kwijt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]