< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg (België) uitgerekend begin 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Limburg (België) uitgerekend begin 2007
18/06/2007 @ 12:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey E,

En hoe gaat het ermee? Nog op controle geweest met Emily bij K&G, heeft ze al haar spuitjes al gehad ondertussen?

Ik heb een slaaploos weekend gehad, Gioia heeft veel last van haar tandjes en dat merk je vooral 's avonds en 's nachts, dan laat ze echt van zich horen ocharme... Nu ik moet zeggen ze huilt soms echt van de pijn en dan breekt mijn hart gewoon omdat je haar niet echt kunt helpen. Ja de pijn wat verzachten met dat zalfje maar pff ik weet niet of dat echt wel helpt.

Ik zal eens zorgen voor een recentere foto, ik heb een hele camera vol maar ik vergeet ze gewoon op de pc te zetten

ivm de bouw, wij zijn nu met onze architect bezig voor een vergunning omdat wij daar een 2gezinswoning van willen maken. We willen de bovenste verdieping (dus duplex app) gaan verhuren en dan wonen wij in het onderste appartement. Maar vooraleer we ons plan kunnen indienen moeten we eerst een vergunning hiervoor aanvragen en dat kan al tussen de 6 en de 8 maanden duren ...

zo ik ga maar wat verder werken want mijn pauze is alweer gedaan

grtjs
sabrina

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:38

Hey E

Pff sorry het is weer eventjes geleden... maar het is zo ontzettend druk geweest op het werk en heb vorige week een fijn weekje verlof gehad (alleen jammer dat het weer toen minder was dan nu!!)

En hoe gaat het ondertussen met jullie? Nog naar K&G geweest met Emily?

Bij ons is alles prima in orde, Gioia groeit enorm goed, nu ja ze eet ook gewoon al alles mee hahaha ze wilt haar fles niet meer dus geef ik haar 's ochtends melkpap en door de dag heen krijgt ze pasta (klein gemaakt) en aardappeltjes met groentjes en vlees ... en ja haar fruitpapje en ze eet dan ook nog eens 2 mini-petit gervaiskes op tussendoor hahaha ja het is een klein varkentje Nu in gewicht is ze niet veel bijgekomen ze weegt nu 7kg230 (dus het gemiddelde) maar qua lengte ja dat is iets anders ze is nu 66.5cm groot wat eigenlijk een pak groter is dan gemiddeld! Maar ja ik denk maar zolang ze gezond is en goed eet dan kan de rest mij niets schelen

Zo ik ga maar eens langzaamaan opruimen want mijn pauze is bijna voorbij!

Grtjs
Sabrina

ahja en hoe staat het met je huisje???

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 15:38
E

Hey gevonden!!!

Het was zolang geleden dat ik deze topic kwijt was

Hier alles ok, nu lekker twee weekjes vakantie maar bah wat een weer hé en dat midden in de zomer.

Een hele tijd geleden zijn we bij K&G geweest. Emily was erg groot en flink voor haar leeftijd. Bij honderd meisjes van die leeftijd stond ze op plaats dus daar kan je je wat bij voorstellen zeker!
Verder eet ze goed maar ze wil enkel potjes eten. Als ik haar vers eten geeft spuugt ze het uit en kokhalst ze de hele tijd!? En dan krijgt ze ook nog de fles.

Afgelopen nacht is er nog een vriendin van me bevallen dus straks even naar zol om te kijken naar haar zoontje.

Met ons huis schiet het goed op. We moeten er binnen 4 mnd ook effectief wonen want we worden uit ons appartement gezet dus het MOET vooruit gaan. Hoe zit het bij jullie? Al bezig met plannen? Weet je al waar je Gioia later op school laat gaan? Wie gaat er oppassen als jullie straks hier wonen?

Zo dat was het weer voor nu, ik beloof volgende keer wat eerder te schrijven hier!

Groetjes E

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 13:27

Hey E,

Ja heb ook even moeten zoeken naar deze topic maar heb hem gevonden

En hoe gaat het ermee? En hoe gaat het met Emily, eet ze al wat beter of meer gevarieerder?? Gioia heeft nu 2 tandjes die er snel volledig door waren, en ja ze gebruikt die ook wel vaak, vooral als ze brood of koekjes zit te eten dan gebruikt ze die wel goed

Ja het is wel al eventjes geleden dat ik hier nog op de site ben geweest maar pff pff het zijn drukke dagen geweest, ik ben nl van werk verandert! Waar ik tot nu toe na de bevalling werkte kon ik niet onmiddelijk een vaste benoeming krijgen en dus toen mijn vorige werkgever belde (die snul wat mijn contract niet meer wou verlengen eens ik zwanger was) die belde plots enkele weken geleden met de vraag of ik toch niet wou terug komen en wat mijn loon-eisen waren hahaha ja met de nodige loonsopslag en voorwaarden heb ik dan toch maar beslist om hier terug te komen werken => nu dit is enkel en alleen omdat wij volgend jaar aan de bouw willen beginnen en ik met een vaste benoeming toch meer zekerheid heb voor de toekomst dan tijdelijke contracten!

De bedoeling is zowiezo dat ons huis af is vooraleer Gioia naar school begint te gaan, ik hoop wel eerder maarja dat is de maximum tijd ... Ik denk dat we haar op 2.5j naar het schooltje (centro italiano) sturen omdat haar zusje die dan 1 jaar hoger zit daar ook naar toe gaat en dan is dat toch wel leuker voor haar. Waar gaan jou kindjes naar school? allé nu voornl Tristan nog alleen ...

Grtjs
Sabrina

[Laatst gewijzigd door sabrientje - 20/08/2007 @ 13:29] - Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 21:07
E

Hallo Sabrina,

Jaja vast werk is altijd beter hé. Waar werk je nu dan?

Hebben jullie de goedkeuring al om er een meerwoonst van te maken? Wij moeten zowieso voor 30/11 verhuisd zijn want we worden uit ons appartement gezet maar ik geloof dat dat wel zal lukken.

Tristan moeten we nog inschrijven op de nieuwe school maar dat zal St. Jan worden op de bloemenlaan.

Emily hier nog geen tandjes, zit er wel aan te komen denk ik. Zevert veel en doet veel kaka en die is erg vloeibaar en dat zou een teken van tandjes zijn zeggen ze.
Sinds de verjaardag van Tris 24/7 zit ze en nu rolt ze zich ook volledig rond. Echt fijn. Verder alles ok, ze eet wel gevarieerd hoor maar wil enkel potjes, nu krijgt ze ook boterhammetjes en daar geniet ze echt van. Het brood hangt dan tot in haar haartjes.

Heb je nog een recente foto van Gioia ben benieuwd hoe ze nu uitziet!?

Tot snel maar weer, groetjes E

[Laatst gewijzigd door E - 20/08/2007 @ 21:08] - Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 13:23

Hey E

IK werk nu in Zonhoven, vanuit Houthalen is dat maar een 10min. maar vanuit MM gaat dat iets langer zijn maarja dat papiertje is belangrijker als je naar de bank moet voor de lening

We hebben de goedkeuring al ontv voor een meergezinswoning, dit ging vrij vlot omdat de dokter ook 2 adressen heeft op zijn perceel (eigen app. & praktijk) ... We geraken er nu alleen niet uit in welke styl we gaan bouwen Hij vindt dat mooi zo strak en met die knal rode en donker zwarte stenen en ik zie liever ook strak maar neutraal, bruine tinten... Ja dat is ook een detail waar we allereerst moeten uit geraken want voor de rest heeft onze architect al een voorontwerp gemaakt.
Welke architect hadden jullie trouwens?

Gioia rolt nu ook meer en meer, ze geraakt nog niet helemaal rond maarja dat is ook omdat ze begint wat luie trekjes te krijgen eerst wou ze altijd zelf haar fles vasthouden en nam ze haar drinkfles ook zelf vast maar nu pfff ze heeft duidelijk door dat het haar minder moeite kost als mama het doet hahahaha...

Ik ga straks thuis nog eens proberen om wat foto's toe te voegen aan mijn profiel, tot nu toe lukte het mij niet zo goed want ze waren telkens veel te groot in kb ofzoiets maar ik laat mijn broer anders even proberen straks!

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 20:53
E

Helaba,

Dat is inderdaad snel gegaan met jullie goedkeuring. Het huis naast jullie is ook vrij modern hé. Ons huis is ook strak maar toch redelijk neutraal, lichte steen met donkere boord en antraciet ramen die komen ze vrijdag plaatsen dan begint het er echt op te lijken.
Het is belangrijk ja bij de bank maar ook fijner voor jezelf als je een vaste baan hebt hé. Wat doe je precies voor werk?
Wij hadden Brigitte Stans uit Maasmechelen als architect. Jullie?

Onze dames groeien snel hé, dat echte baby is er al vanaf. Wil je nog kindjes? Passen je ouders nu op als je werkt? En werk je fulltime?

Mix jij het eten voor Gioia? En wat voor fruithapje maak je? Kan ik misschien eens iets anders proberen. Vandaag heeft ze gewoon wat warm mee gegeten van tafel. Geplet niet gemixt en dat ging redelijk.
Ze is echt lief vind ik, en Tris ook met zijn klein zusje, kan er niet genoeg van krijgen

Tot gauw E.

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 11:16
silke

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje aan alle (aanstaande) moeders in Limburg?
Ik ging vroeger naar een gynaecoloog in Gent maar na de verhuizing ben ik op zoek naar een goede gynaecoloog in de buurt. Mijn huisarts heeft enkel contacten met gyneacologen die in ziekenhuis van Tongeren werken maar zelf zou ik graag bevallen in het virgajesse of salvator ziekenhuis te hasselt (korter voor familie enz...).

Vandaar via dit forum volgende vraag:
Aan alle mensen die in Hasselt bevallen zijn of gaan bevallen: graag namen van gyneacologen waar jullie goede ervaringen mee hebben gehad!

hopelijk veel reacties.
alvast bedankt
groetjes
Silke

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 12:00
goopybike

Silke,

Ik ben al 2x tijdens mijn zwangerschappen bij dr Jankelevitch geweest.
Hij zit in de Salvator en heeft ook nog een praktijk op de Maastrichtersteenweg in Hasselt.
Mijn vrouwelijke huisdokter had hem aangeraden en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Veel succes met je zoektocht!

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 20:13
E

Hey Sabrina,

Ben jij er ook nog?

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 20:21

Jaja ben er nog... heb alleen niet zoveel tijd om eens iets deftigs te komen typen, Gioia is wat ziekjes en pfff ben nu dringend opzoek naar een onthaalmoeder of mini-creche (voor 1.5 dag per week)... maar dat lukt niet zo vlotjes
Moest je wat weten dan hoor ik het wel...

gtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 20:40
E

Hey,

Waar moet dat zijn?

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 00:00

Hey E

En hoe gaat het ermee? Vorderen de werken aan uw huis? En hoe gaat het met de kindjes, heeft Emily ook al tandjes?

Hier gaat alles prima, het is enkel enorm druk op het werk, heb amper tijd om te pauzeren... Ja het zijn volgende week weer opendeurdagen en dan ja is het stressen hé!
Voor Gioia heb ik al een onthaalmoeder gevonden, eentje hier een straat verder, ze gaat er wel maar 1 soms 2 dagen per week naar toe, tenzij mijn moeder weer op vakantie vertrekt dan blijft ze natuurlijk de hele week. Waar bleven jou kindjes weer? Pff ik had het de 1ste dag serieus moeilijk hoor om haar zo achter te laten bij een vreemde maarja het moest gewoon, en is misschien ook op lange termijn beter voor haar. Ik hoop alleszins dat ons huis er staat vooraleer ze toch naar school gaat, dus hebben we nog een goei 2 jaar hahahah en is dat vroeger ja dan moet ik in Maasmechelen voor een oplossing gaan zoeken hé tot ze naar school gaat.

Ahja wat ik je nog wou vertellen, Gioia heeft nu al 4 tandjes waarvan de bovenste 2 hoektandjes en de 2 vooraan vanonder al zeer goed zijn doorgekomen en maar nu beginnen ook haar middelste boventandjes door te komen want je ziet die kleine spleetjes al het is wel schattig maar ze heeft er enorm veel last van.

Zo ik zie het dat alweer laat is ik ga maar eens snel mijn bed in want pff zo geraak ik nooit bijgeslapen

Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 15:33

Hey E,
En ben je er nog? Druk bezig met de laatste werkjes aan de bouw zeker!
In november gingen jullie verhuizen hé?
Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 19:24

Zit hier nog iemand???
doei doei

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 12:40

Hey E,

En hoe gaat het ermee? Ben je er nog????
H0oe gaat het met e kindjes? Loopt je Emily al ofzo

Hier gaat alles prima, we zijn net terug thuis van een weekendje centerparc, en dat heeft echt wel deugd gedaan! Lekker luieren en ontspannen en dan ook nog een leuk gaan zwemmen met de kindjes Het was gewoon super!

En hoe gaat het daar bij jullie, al volledig klaar met het nieuwe huis? Groot genoeg voor jullie 4 of gaan jullie voor een groter gezinnetje?

Ik moet toegeven dat ik dit weekend toch weer ben beginnen twijfelen hoor, ik wou het eerst absoluut bij 1tje houden (dus dat wil zeggen 3 ieder weekend) maar ik heb afgelopen weekend zo van die kids samen genoten dat 1tje meer of minder het verschil nu niet onmiddelijk zal maken... ik twijfel er dus sterk aan om mijn vriend zijn zin te geven en toch nog voor de laatste 4de kleine te gaan.. Alleen wel pas zodra ons huis volledig klaar is hé!

Zo ik ga maar eens verder met de was doen want ben weer serieus achter nu met dat weekendje!

Doei doei
Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina