Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/10/2007 @ 11:24 Heidi | @Sofie, oeps was dat dan zo duidelijk? inderdaad: Heidi=Annelien succes met je volgende echo, maak je maar niet te veel zorgen! laat je iets weten als je een reactie krijgt van die huishoudhulp? sorry voor het binnenvallen!!! groetjes, Heidi |
| 29/10/2007 @ 12:50 Heidi | @sofie, amaai, zo'n beschuldigingen aan mijn adres, ben ik niet goed van!!! terwijl ik alleen maar goed bedoelingen had, sorry dat dat verkeerd over kwam! Dit had ik niet zien aankomen, jeetje!!! leuk dat die huishoudhulp zo snel kan komen, veel succes ermee, heidi |
| 29/10/2007 @ 13:04 E.V.A ![]() | Oh sofie thx voor het berichtje in het gastenboek! Kga straks eens bij jou kijken anneke... |
| 29/10/2007 @ 13:10 Heidi | Had ik maar gewoon gezwegen! Heb ik hier spijt van!!!!!!! Wat ik nog wou zeggen: alles wat ik vertelde was eerlijk en waar, enkel mijn naam niet, laat dat even duidelijk zijn! En dat een topic stilvalt, sorry, maar dat ligt niet aan één persoon alleen hoor! Ik heb alleen het besef gewekt dat er wel nog eens veel mensen zouden kunnen meelezen hier! Wees gerust, ik kom jullie niet meer lastig vallen! |
| 29/10/2007 @ 13:21 vlinder ![]() | had je maar gewoon eerlijk geweest.... ik vind het gewoon griezelig!!! blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg. |
| 30/10/2007 @ 08:54 a | Wat een mooi spreukje van bond zonder naam! waaw! ik ben echt ontgoocheld! niets kan dit alles nog rechtzetten! echt spijtig en zielig van jou! wat was ik naief om te denken dat ik er hier kon bijhoren! ik kom hier echt niet meer lezen, want ik voel me er alleen maar slechter en verdrietiger door, kan niet goed zijn voor mijn kindje! sorry Anneke, Chantal, Caroline, Eva,... !!!!!!!! |
06/11/2007 @ 10:50 ![]() | hoikes Is weer veel te lang geleden he ik weet het maar kom er maar nie toe om iets te schrijven . Please forgive me Wou jullie toch iets vragen Mijn klein fotomodelleke hier in huis Sasha doet mee aan een wedstrijd nu vroeg ik mij af of jullie op hem zouden willen stemmen dit is de link ,ze vragen wel om even te registreren http://www.famiweb.be/nl/wedstrijd//fiche_photo.php?id=49& Alvast bedankt groetjes chantal |
| 06/11/2007 @ 17:26 E.V.A | Bij deze excuseer ik mij aan de broer van mijn man. Eva |
12/11/2007 @ 09:49 ![]() | valt hier precies stil grtjs chantal |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Gent en omstreken

, arthur was juist aan het luisteren aan mijn buik , t was precies of ze wist het.