< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Gent en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/10/2007 @ 11:24
Heidi

@Sofie,
oeps was dat dan zo duidelijk?
inderdaad: Heidi=Annelien

succes met je volgende echo, maak je maar niet te veel zorgen!
laat je iets weten als je een reactie krijgt van die huishoudhulp?

sorry voor het binnenvallen!!!

groetjes, Heidi

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 11:51
vlinder

Online Status Stuur bericht
Caroline is hier juist weg en vanaf volgende woensdag komt er iemand poetsen!

BEdankt HEIDI/ANNELIEN of wie je dan ook echt mag zijn...
Waarom ben je gewoon niet wie je echt bent! Dat zou voor veel minder problemen zorgen. ALs er dingen zijn die de buitenwerled niet mag weten, schrijf ze dan gewoon niet, of niet mag geweten zijn dat je terug zwanger bent, schrijf het dan niet!
Maar zo telkens een geheime naam.... ons topic zwanger van eerste kindje is er serieus door om zeep, wat heel spijtig is!
Had je gewoon geweest wie je echt was... dan was alles nog ok... nu is er iedeeen weg en JA, ik had het direct door dat jij het was
ZOMERGEM, TERUG ZWANGER.... en dan HEIDI een naam die hier nog nooit is geweest....

Eerlijkheid duurt het langst? niet?

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 12:50
Heidi

@sofie,
amaai, zo'n beschuldigingen aan mijn adres,
ben ik niet goed van!!!
terwijl ik alleen maar goed bedoelingen had,
sorry dat dat verkeerd over kwam!
Dit had ik niet zien aankomen, jeetje!!!

leuk dat die huishoudhulp zo snel kan komen,
veel succes ermee,
heidi

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 12:52
E.V.A

Online Status Bekijk profiel
Tuurlijk had je toch zoiets kunnen verwachten Heidi! Het is niet fijn als iemand zichzelf niet voordoet voor wie hij echt is toch?

Als je meeleest en mee wil praten wees dan vooral eerlijk!

Voor de rest kan je altijd gerust mee komen kletsen maar wees jezelf

Greetz
Eva

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 13:04
E.V.A

Oh sofie thx voor het berichtje in het gastenboek!

Kga straks eens bij jou kijken anneke...

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 13:10
Heidi

Had ik maar gewoon gezwegen!
Heb ik hier spijt van!!!!!!!

Wat ik nog wou zeggen: alles wat ik vertelde was eerlijk en waar,
enkel mijn naam niet, laat dat even duidelijk zijn!
En dat een topic stilvalt, sorry, maar dat ligt niet aan één persoon alleen hoor! Ik heb alleen het besef gewekt dat er wel nog eens veel mensen zouden kunnen meelezen hier!

Wees gerust, ik kom jullie niet meer lastig vallen!

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 13:17
E.V.A

Dat was niet de bedoeling he Heidi/Annelien verre van eigenlijk!

Inderdaad is het zo dat je nooit weet wie meeleest (i know trust me)! T is dan ook een open forum he.

Maar ik bedoel gewoon dat ik sofie haar reactie niet verkeerd vond. Meer niet

Vele groeten
Eva

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 13:21
vlinder

Online Status Stuur bericht
had je maar gewoon eerlijk geweest....

ik vind het gewoon griezelig!!!

blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg.

[Laatst gewijzigd door vlinder - 29/10/2007 @ 14:44] - Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 17:40
Caroline

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Ik ben hier een paar dagen niet geweest, en er is hier toch direct wat gepost! Fijn zo!

Anneke, Sofie, Chantal...naar de kermis geweest!
Leuk hé, en inderdaad lekkere oliebollen smaken altijd hé, zwanger of niet!

Anneke, amai zeg Arthur zijn brevet! Chique ze!
En binnenkort nieuwe pc? Ook altijd fijn, maar wel wennen vind ik altijd! Eigenlijk ben ik een gewoontedier!

Sofie, wat een deugd om te lezen dat de medicijntjes aanslaan bij Milan! Zal wel een hele opluchting zijn voor jullie! En aangenaam om Milan t zien genieten van zijn slaapjes! En jullie rust niet te vergeten natuurlijk! Houden zo, Milan!

Eva, alles oké? Ik ga straks eens kijken naar de nieuwe foto's op Guust's website! Zal weer in orde zijn!
Nog naar huisjes gaan zien? Nog reacties gekregen op jullie huis? A propos, in welk blaadje stonden jullie nu eigenlijk met de foto's van 'the happy family'?

Hier druk(op het werk, voorbereiding eindejaar, mailing, publiciteit, collega in verlof, winkel op orde zetten, lijsten, stock..etc) en dan dit weekend zo mottig of iets door buikgriep! Gelukkig is het nu beter...

Met Jill ook alles oké...ze slaapt nu, ze heeft blijkbaar wat last van die uurwijziging!

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 17:50
E.V.A

We (ale we attila en guust) stonden in teamtime. Een magazine dat uitgekomen is bij de abonnementen van story, libelle, humo,... Kzal der nen keer nen foto van pakken en doormailen.

Ja ja huizenjacht is nog bezig en al redelijk wat reacties op ons huisje!
Morgen eens naar stukje grond gaan kijken in wondelgem en eentje in lochristi

Hoe stelt Jill het nu? Geniet ze een beetje van de herfstvakantie of mist ze school een beetje?
Greetz
Eva

[Laatst gewijzigd door E.V.A - 29/10/2007 @ 17:53] - Link naar deze reactie
30/10/2007 @ 08:54
a

Wat een mooi spreukje van bond zonder naam! waaw!
ik ben echt ontgoocheld!
niets kan dit alles nog rechtzetten! echt spijtig en zielig van jou!
wat was ik naief om te denken dat ik er hier kon bijhoren!
ik kom hier echt niet meer lezen, want ik voel me er alleen maar slechter en verdrietiger door, kan niet goed zijn voor mijn kindje!

sorry Anneke, Chantal, Caroline, Eva,... !!!!!!!!

Link naar deze reactie
30/10/2007 @ 10:27
Anneke

goeiemorgen

oeps, k ben blijkbaar niet helemaal mee met het verhaal maar k heb precies wel wat gemist.

Heb hier een héél hectische ochtend eropzitten.
In de hulpkas stond er belachelijk veel volk, een half uur zitten aanschuiven en dan maar weggegaan. Bij de houthandel stond ik met een bankkaart die niet werkte ( als je eerst meubelen ermee betaald is de weeklimiet snel overschreden) en natuurlijk geen andere mee, terug naar de hulpkas nog meer volk, gelukkig was er een vriendelijke man die zei da'k gewoon effkes moest aanschuiven voor mijn papieren af te geven en niet in de rij moest staan wachten.
Nu terug thuis, arthur nerveus, ikke nerveus

En het goede nieuws, gisteren voor de eerste keer duidelijke stampjes gekregen van ons , arthur was juist aan het luisteren aan mijn buik , t was precies of ze wist het.

Tot later

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 23:03

Hallo meiden,

Kben er eindelijk ook nog eens geraakt!!

Heb een volledige week verlof gehad en kmoet eerlijk bekennen:kheb van hier naar ginder constant rond gereden!Alléé:het geeft me wel eens ferm deugd gedaan:lekker uitgeslapen,geen sressy gehaaste toestanden;tzal maandag al heel wa minder zijn:pfff
Kmoet natuurlijk nie klagen want heb nog 3 weken verlof op te pakken dit jaar dus veel moet ik niet meer werken.

Met Berre-ken ben ik dan toch naar de dokter geweest:al wat ik deed was goed maar als hij koorts kreeg mocht ik antibiotica bijhalen en eerlijk gezegd heb ik er niet meer opgewacht:hij zat tenslotte al bijna 3 weken met die zware hoest en grollen dat hij deed dus nu is hij veel verbeterd:kortom:hij is er bekan vanaf!

Met de fruitpap gaat het reuzegoed:gapen dat hij doet:tis echt zijnen smaak.
Nu ga ik één dezer dagen eens met de patatjes starten!

Sofie:maak er morgen maar een heel groot feest van hé!Weet je nog vorig jaar...als mama komen de herinneringen dan ook ferm boven hé en ja:binnenkort is het dan weer zover!!
Alvast HIEP,HIEP,HOERA voor de jaja grote MILAN!3 dikke kussen van ons alle 5!!!

Caroline:en,geraak je er nog een beetje door met al die druktoestanden op je werk:amaii zenne:en tis nog 7 weken tot kerst:tegen dan lig je weer plat!!!

Eva:en,maandag weer starten;weerom de batterijtjes wat opgeladen?Ben jij ook thuis op 12 nov.?Hier hebben ze dan geen school dus de mama weerom congé hé!!

Zo,kga me wat in mijn zetelke ploffen en wachten op mijn ventje want ja:die is natuurlijk weerom aan het werk!Kben al ferm aan het zagen om een zomervakantie te boeken:er zijn al enkel brochures uit en ja;dan hebben we tenminste onze papa eens bij ons hé!!!
Alléé;dada en tot later hé xxx

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 10:50

hoikes

Is weer veel te lang geleden he ik weet het maar kom er maar nie toe om iets te schrijven .

Please forgive me

Wou jullie toch iets vragen

Mijn klein fotomodelleke hier in huis Sasha doet mee aan een wedstrijd nu vroeg ik mij af of jullie op hem zouden willen stemmen

dit is de link ,ze vragen wel om even te registreren

http://www.famiweb.be/nl/wedstrijd//fiche_photo.php?id=49&

Alvast bedankt

groetjes chantal

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 17:26
E.V.A

Bij deze excuseer ik mij aan de broer van mijn man.

Eva

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 09:49

valt hier precies stil

grtjs chantal

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 20:30
Kindynos

Hoi

Ik dacht ik babbel hier missch wel gezellig mee, maar is hier idd precies stilgevallen...

Bij deze een poging om nieuw leven te blazen in dit topic

Ik ben 28 (bijna 29) jaar oud, woon in Gent en heb een zoontje van 3 jaar...

Mijn ventje en ik zijn er nog niet helemaal uit of we voor een tweede kindje gaan...

Grtjs

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 09:36
Griet

hey! ja zeg, wat is het hier ineens stillejtes...
Alles OK met Caroline, Chantal, Anneke, Sofie, Cindy, en al de rest?

Hier is het niet zo OK, vandaar dat ik niet zo vaak kom... Hier thuis is het precies de laatste tijd de ene crisis na de andere.Ik ga niet in detail gaan, maar 2007 is niet het beste jaar tot nu toe!! Vannacht heb ik nog met Victor in de spoed gezeten omdat de huisarts dacht dat hij zou kunnen een longontsteking hebben. Gelukkig is het "maar" een bronchite, maar ik was wel goed geschrokken! Mijne vent is uitgerekend nu een hele week weg voor het werk... pfff. Ik heb al drie nachten totaal niet geslapen eigenlijk en begin het te voelen.

aiai, dat wordt hier al direct een enorm egobericht!

Wat was hier in feite allemaal aan de hand de laatste tijd?
Eva's verontschuldigingen en dan die hele historie met Heidi/Annelien?
Ik snap het allemaal niet zo goed...

Hoop maar da thet verder met iedereen OK is, met alle kindjes en babytjes op komst.

Ik ga hier verder voor ons ziek manneke zorgen, want die ziet er alweer rijp voor zijn bedje uit!

tot later dames!
Griet

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 19:10
Kindynos

Hey

Hier ook een ziek ventje in huis: keel- en oorontsteking
En hij was nog maar net verlost van de windpokken... hij was maar 1 dag naar school gegaan en mag nu terug de rest van de week thuis blijven...

Griet, is inderdaad schrikken èh als je zo te horen krijgt dat je kindje longonsteking kan hebben en in alle haast naar spoed moeten. Hebben we vorig jaar ook meegemaakt, en was gelukkig ook "maar" bronchite.
Moet jouw ventje vaak naar buitenland voor werk?

Groetjes

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 19:30
Anneke

hoi hoi

alles goed met mij hoor!
Een paar dagen zonder pc gezeten maar da's ook weer opgelost.

Arthur is net verlost van zijn keelonsteking, hij heeft ook serieus afgezien.

En ja, als ze naar school gaan, ze brengen vanalles mee zeker? Volgend jaar staat het mij te wachten

@griet , hoe is het nu met victor? Is het beter? Wij hebben zo ook al ene paar keer in de spoed gezeten en leuk is het idd niet.
Wat 2007 betreft, t is een raar jaar. K ga eigenlijk blij zijn als het voorbij is. Emotioneel was het zwaar en k wil er eigenlijk niet aan terug denken.

zo, k ga wat tv kijken

tot later!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina