< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » (Nog) Een kindje?? » Pas gestopt met de pil... nu afwachten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » (Nog) Een kindje??
Pas gestopt met de pil... nu afwachten
05/02/2008 @ 12:49
marnonny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
He peet, lekker een goede echo en nu moet je zekker gaan genieten.
Het was mij ook al opgevallen dat het een beetje doodbloed en ook ik ben daar schuldig aan, maar ja heb ook niet veel tijd. Het is hier weer behoorlijk hectisch. Yasmine nog steeds in het AMC (mss vrijdag LUMC), Kayleigh de waterpokken en die logeert bij mijn schoonvader en moeder en opa is vancht overleden. Het lijkt wel of we een beetje in herhaling vallen. Toen Yasmine geboren was (en dus ook in het zh lag) sliep Kayleigh ook bij mijn schoonvader en moeder, brak haar arm en oma werd begraven.
Nou we hopen nu snel voor uitgang te boeken en als we de canule verzorging kennen en we hebben alles thuis en Yasmine doet het natuurlijk goed dan mag ze mee, maar ja dat kan nog wel 2 maanden duren!

Het si trouwens waar wat je zegt. We zaten in de zenuwen voor haar beentjes en dat is nu eigenlijk helemaal naar de achtergrond geschoven. Wie had gedacht dat dit er bij zou komen!

Kruimel, spannende tijd zeg voor jullie, voel je je verder wel goed?

Liefs Marjon

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 17:59
mamsje

Online Status Stuur bericht
hai Marjon,
allereerst gecondoleerd met je opa,jullie moeten wat meemaken he?
maar goed hoe het ook zij,als alles maar uiteindelijk goed komt is het te dragen.

Ja, ineens bedacht ik me dat we zo met de beentjes bezig waren en nu helemaal niet meer,maar dat is logisch.

Als mensen mij vragen wat we willen,word ik een beetje boos(leuk hormonen!),dan zeg ik een vriendin van mij heeft al maanden haar dochtertje in het ziekenhuis en ze heeft nu een canule,denk nou niet dat het me nou een@#$ kan schelen wat het word!
eigenlijk is het een beetje onredelijk van me,want zo'n rare vraag is het niet tegenwoordig.

maar toch een gezond kindje wensen is geen cliche.

het maakt Yasmine in ieder geval niet minder waardevol,integendeel,ik ben al gek op jullie meid,laat staan haar dierbaren.

kom maar op de site wanneer je wilt hoor,ik blijf je dagboek lezen(wat klinkt dat toch gek
)

en reageer via jullie gastenboek.

liefs petra

Monica waar ben je?????????????????????

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 10:49
kruimel

Online Status Bekijk profiel
ik voel me de ene dag al beter dan de andere. mijn buik zie je ook al goed . iedere dag wryf ik op mijn buikje en zeg kindje wees gezond. voor de rest is het fyn om liam te zien, hy probeert nu te krabbelen en zet zich op zijn knietjes maar weet dan niet verder. best grappig. ik hou zo veel van dit kleine ventje en hoop dat alles goedkomt voor ons allen

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 15:43
kruimel

Online Status Bekijk profiel
nog twee weken en dan eindelijk naar de gyne. ben op van de zenuwen maar moet erdoor. gelukkig heb ik mijn liam waar ik iedere dag gelukkig om ben, hem kunnen ze me al niet meer afnemen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina