< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Gelderland mama's, januari 2007???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Gelderland mama's, januari 2007???
17/11/2006 @ 18:14
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi dames ik lees al een tijdje mee en vond het wel leuk om eens te reageren
zoals je al ziet ik heb 2 dochters britt en lynn
ik woon in winterswijk en droom eigenlijk nog van een derde maar mijn hubby niet dus misschien in de toekomst
ik ben nu serieus bezig om de onnodige kilos eraf te krijgen wel gezegd 15 stuks

ik las dat ja sorry iemand kraamverzorgster was en misschien iemand nog als verloskundige wou gaan leren
ik zit wel in de zorg maar heb een afslag gemaakt naar ouderen de vig dus waar ik dus er veel spijt van heb misschien dat ik toch een cursus doe misschien niet eens nodig om dat ik kraam heb gehad en alleen nog meer ervaringen nodig heb het doen zeg maar maar dat lijkt me leuk
we hebben de plannen om naar giesbeek te verhuizen bij arnhem dus maar ja het huis komen wij niet kwijt ik hoop snel te kunnen verhuizen
ik werk momenteel niet maar wil daar wel weer gaan werken omdat mijn schoonmoeder veel kan oppassen
en wat mij ook leuk leek was pretechos maken maar ja daar moet je ook blijkbaar veel verder voor leren en ik ben eigenlijk niet van plan om nog te gaan studeren

enigste waar ik het wel moeilijk mee heb ik dat ik graag een zoon had gewild en nog ik droom er van waarom ik weet het niet het gevoel denk ik klinkt machtig
maar ik ben zeker trots opp mijn dochters hoor en wil ze niet kwijt maar ik zou er veel voor over hebben misschien daarom gevoel voor nr 3
maaar ja dan vind ik een mini k3 ook wel leuk
britt de oudste draait rondjes als ze maar een liedje hoort geweldig hoor

en kinderen ja het mooiste wat er is en eenbv zou ik zo over willen doen erg mooi wel pijnlijk maar zeker de moeite waard ik ben 1 keer thuis bv en 1 keer in het ziekenhuis omdat ik nog geen 37 weken was en toen een ruggeprik gehad maar goed

ben zelf nog 24 jaar 3 februari 25 en getrouwd

wat heerlijk om nog een voor uit zicht te hebben naar je kleinte

euh misschien een stomme vraag maar ester je gaat voor nog een kindje een groot gezin dus
is dat onhandig ja ik vraag omdat mijn man dat dus niet ziet zitten alles te krap vind enzv

groetjes kissie

Link naar deze reactie
17/11/2006 @ 18:23
Esther en K3

Heyhey!

Nou ja, groot gezin? Ik vind een gezin eigenlijk pas 'groot' vanaf 4 of zelfs eigenlijk 5 kinderen, maar dat zal wel komen omdat 3 bij ons in de familie gemiddeld is.. Mijn moeder komt zelfs uit een nest van 15 (geen typfout!!) kinderen! Wij houden er ook mee op hoor bij 3 kids om te voeden, kleden en scholen.. We gaan in een keer door zodat ik, als straks de kids alledrie op school zitten, ook aan het werk kan zodat we twee inkomens hebben. Ik kan goed leren, dus waarschijnlijk ga ik dan eerst nog een opleiding doen (heb nog recht op studiefinanciering, dat scheelt) zodat mijn salaris uiteindelijk des te hoger uit zal vallen.. Dan zijn drie kinderen makkelijk betaalbaar.. Maar natuurlijk kost het gewoon handenvol geld! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat 'de meeste' mensen het 'dus' bij twee houden...... Enne, wij gokken ook op een jongen bij de derde hoor!!Don't worry, het is bij een derde echt geen schande om een keer een voorkeur voor het geslacht te hebben hoor!! Ik druk het maar zo uit: we zijn niet teleurgesteld als het weer een meid is, we zien het gewoon als een extra mazzeltje als het een jongen is!

Liefs Esther

Link naar deze reactie
18/11/2006 @ 09:51
kissie

hoi hoi
ik vind 3 dus ook mooi als jij het nou probeert he en mij dan even verteld of het zwaar en heelbaar is dan weet ik dat voor ik begin
ik had bij de eerste al een voorkeur en bij de tweede en nu nog het is steeds niet uitgekomen dus dat heeft wel wat traantjes en vanalles wat er bij hoort veroorzaakt
tot wanneer heb je nog recht op studiefinaciering ?
groetjes kissie

Link naar deze reactie
18/11/2006 @ 10:22
Esther en K3

Hihi ik moet het dus voordoen?? Nou ok hoor ik doe m'n best! Het schijnt trouwens wel mee te vallen met hoe zwaar het is hoor.. Wel zwaarder dan wanneer je 4 jaar tussen de zwangerchappen laat zitten, maar een simpel optelsommetje maakt dat het lichamelijk beter te doen is als je 'direct doorgaat' dan wanneer je bijv. een halfjaar wacht, want in het laatste geval zou je op dat moment jongste ook nog niet kunnen lopen, maar ze zal wel een aantal kilo zwaarder zijn om te beuren!

Heb jij zo'n sterke voorkeur voor een jongen? Ik dacht dat vrouwen over het algemeen een voorkeur hadden voor een meisje! Dat had ik tenminste wel bij de oudste! Ik vond het ZO leuk dat Dariënne een meisje was! Misschien wel juist omdat ik er heilig van overtuigd was dat ze een jongen zou zijn........ Bij Yashyra had ik totaal GEEN voorkeur, dus ik was wederom dolblij met mijn meisje..! Twee keer roze en twee keer paardenstaartjes (al is dat bij Dariënne momenteel net als bij haar babyzusje nog enigszins onmogelijk), heerlijk!

Je hebt recht op studiefinanciering tot 26 jaar als je aan een nieuwe opleiding begint en tot je 30e als het een opleiding betreft waar je al aan bezig bent/was.. Tenminste dit is wat ik mij heb laten vertellen..

Liefs Esther

Link naar deze reactie
18/11/2006 @ 21:54
lins

Online Status Bekijk profiel
Dag dames,

Ik hoop dat ik nog bij de club mag komen?
Ik kom uit de buurt van nijmegen.
en ben zwanger van mijn eerste. Ik vind het spannend allemaal. ik zie dat sommige van jullie al ervaren zijn.
Hoe was jullie zwangerschap veel klachten gehad. Ik niet maar kan nog komen denk dat ik veel last ga krijgen van bandenpijn aangezien ik erg slank ben. Hoe zit dat bij jullie?

Ik heb maandag een afspraak bij de verlos gaan we weer na het hartje luisteren wat een geweldige ervaring is dat. Heerlijk dan weet je echt weer dat er wat leeft in je buik.

Liefs lins

Link naar deze reactie
21/02/2007 @ 11:55
katleen

hoi hoi, ik ben een Belgische mama. Wij wonen tijdelijk in Veenendaal tot 2009 voor mijn man zijn werk. We hebben een dochtertje van 16 maanden, Louise, en in mei krijgt ze er een broertje of zusje bij. Kent iemand van jullie de Peutergeut in Veenendaal, dat is een peuterspeelzaal. Wij kennen in Belgie het systeem van peuterspeelzalen niet en ik vroeg me af of het een leuke speelzaal is. groetjes, Katleen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina