< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Zwanger worden na MK

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/05/2007 @ 23:28
Monique

Online Status
Hoi Lien,

Ja ik kom hier nog wel eens. Lees alleen vaker mee dan ik mee schrijf. Afgelopen dagen weinig op de site geweest.

Afgelopen vrijdag nog wel iets ergens op de site geschreven over de eerste verschijnselen die weer doorkwamen. Bruinverlies bij het afvegen. Dat was dag 22, dus 10 dagen na mijn positieve ovutest. Had gedacht dat het afgelopen maandag wel door zou breken.

Deze maand er niet echt vanuit gegaan dat het wat zou worden. Maar twee keer geklust, en dan ook nog vóór mijn pos. ovutest. Daarna waren we te moe om er wat moois van te maken.

Na afgelopen vrijdag is het bruinverlies echter weer gestopt. Zaterdag, zondag, maandag en vandaag geen bruinverlies meer gehad. Heb een beetje een opgezette buik, maar voel me helemaal niet zwanger. De vorige keer (die uitliep op de mk) was ik direct hondsberoerd. Nog maar even afwachten. Ben na mijn mk niet meer aan mijn NOD toegekomen. Dus is wel weer een mijlpaal. En heb nu opeens weer witverlies, niet veel maar wel wat.

Hoe gaat het nu met jou? Hoe voel je je? Zeker een enorme geruststelling om het hartje te zien kloppen!! Wanneer mag je nu weer voor een echo?

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 17:49
Lien

Online Status
Hoi monique,

Ik zie in je banner staan dat je zwanger bent, wat super zeg!!!!! GEFELICITEERD

Hier gaat alles goed. Zijn heerlijk vier weken op vakantie geweest en dat was ideaal om niet teveel bezig te zijn wat er allemaal niet goed kan gaan.
We zijn vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Voor de vakantie hebben we nog een extra echo gehad en daaruit bleek alles goed te gaan en de gyn vond dat we vanaf nu de gewone weg mochten volgen, dus vandaar vandaag naar de verloskundige. Ik was toch wel weer wat zenuwachtig, maar ook nu was alles goed. We zijn nu ruim over de drie maanden en het is nu voor iedereen wereldkundig. Dat wil zeggen bijna, want door de vakantie weten mijn collega's nog niet. Ik ga morgen werken.

En hoe gaat het nu met jou? heb je al een echo gehad??
Ben benieuwd.

groetjes Lien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina