< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » ben ik nu zwanger??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
ben ik nu zwanger??
20/12/2007 @ 16:39
isabel

Online Status Bekijk profiel
Hier ben ik ook nog eens.

z'n goed nieuws talletje ben zo blij voor je dat alles weer wat op z'n pootjes valt

2 januari begint mijn broer met de bestraling

en 8 januari moet ik terug beginnen werken.

dit weekend gaan we naar zee

prettige kerstdagen allemaal mijn kerstwensen staan op mijn profiel

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 16:55
petitje

Online Status Stuur bericht
talletje wat een goed nieuws!

van hier ook voor iedereen prettige kerstdagen en onze beste wensen voor 2008.

Isa, tot maandag!

Zoey en engeltje hoe is t met jullie en de ukjes in je buik?

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 16:53
talletje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi meiden,

Zijn jullie allemaal goed het nieuwe jaar ingeluid?
Ikke wel oke moest wel werken maar goed was erg gezellig.
Nog 14 weken he Zoey Top meid hoe voel je je?
Gaat het goed?
Engeltje hoe gaat het met jou? Al even niks meer van je vernomen.

En hoe hoe was het zo de eerste kerst en oud en nieuw met jullie gezinnetjes Petitje en Isa?
Neem aan dat het ook allemaal erg gezellig was.
Hoe is het trouwens met je broer verlopen ivm dat hij de tweede geholpen zou worden.....ben best benieuwd Isa.

Hier gaat alles heel goed....nog steeds helemaal in love het zit echt goed tussen Ries en mij, maar goed je weet nooit hoe dat iets verloopt maar we hopen allebei dat het goed blijft verlopen.
De tijd zal het leren toch.
En 1 ding is zeker dat ik in februari de opleiding mag afmaken en wat dat betreft heb ik nu echt een makkie.
Ik hoef nog niet naar school, school heeft een praktijkboek naar mn werk opgestuurd en mag de praktijk op mn werk over doen...en dan als dat klaar is dan hoef ik alleen nog maar voor een half jaartje naar school toe om de opleiding af te ronden.
Dus dat is lekker.....normaal gesproken moet je terug naar school ivm de praktijk maar ze hebben schijnbaar meer dan zat vertrouwen in mij dat ik het allemaal op mn werk mag doen.
Dus mijn nieuwe jaar gaat nu denk ik is een x top verlopen
Lekker hoor..en vooral als ik terug kijk naar het oude jaar dan mag dit jaar echt wel mijn jaar gaan worden

Dikke kus voor de kleintjes en lees jullie snel weer.
Liefs Talletje

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 19:07
isabel

Online Status Bekijk profiel
Hier gaat alles goed hoor. We hebben goed gevierd. Morgen mag en moet ik terug gaan werken. Zie er tegen op maar ben ook blij.
Heb ook meer uren gekregen. Lennert heeft spruw gehad maar die is nu terug weg. Hij woog woensdag al 6kg740gr en is al 64cm.

Talletje zeer goed he.

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 11:02
petitje

Online Status Stuur bericht
hallo

Talletje, wat fijn dat het allemaal zo goed met je gaat! En zekerheid over je opleiding is ook wel mooi.
En zo in love wat leuk zeg. Vertel eens wat meer over hem.

Isa, jouw heb ik al uitgebreid gesproken he.

Engeltje, zoey, hoe gaat t bij jullie en met de beebjes in de buik?

Hier gaat alles goed.
Ben lekker 2 weekjes thuisgeweest met de feesten. Leuke dingen gedaan met mijn schatten, zoals naar de zee ( en daar isa zien).
Denis is ook aan de groentepap begonnen, dat gaat allemaal wel goed. Is al ne grote jongen.
En sinds maandag gaat ie naar de nieuwe opvang. Is weer ff wennen, maar zie t goed zitten.
Er staan nog nieuwe foto's op zijn site.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 19:06
talletje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja das idd mooi dat ik de opleiding mag afmaken Petitje.
Alleen moet nu eerst even door een molen heen van onderzoeken enzo.
Ben gisteren bij de huisarts geweest ivm dat ik in een half jaar tijd al 4 keer een griep te pakken heb gehad en ook echt flinke koorts.
Waarvan nu dus ook.
En ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan, val eerder af.
Dus vandaag bloed wezen prikken en volgende week weer terug naar de dokter toe in de hoop dat er iets uit komt zodat er wat aan gedaan kan gaan worden.
Dit is niet goed en dat weet ik wel.
Het enige wat ik nu dan kan doen is afwachten......pff en dat duurt dan best lang eerlijk gezegd.

Ofdat ik wat meer wil vertellen over mn lover? Ja tuurlijk wil ik dat
Ries en kennen elkaar nu 3 jaar...hebben ooit in het begin dan wat gehad....terwijl dat ik niet lekker in mn vel zat en hij ook niet.
Zijn er dan ook achter gekomen dat dat dan niet goed zou komen en is toen uitgegaan.
We hebben wel altijd contact gehouden via de telefoon of gewoon door wat af te spreken.
En nu is er dan weer wat uit voort gekomen.
Zijn nu zo'n 1,5 maand bij elkaar en tot nu toe gaat het goed.
We verschillen 5 jaar ongeveer even lang en ja hij is lief voor me.
Hij heeft dan vakantie gehad met de kerst van zn werk uit, en zijn vaak bij elkaar geweest ondanks dat ik zelf wel veel moest werken.
Ries heeft me dan ook vaak gebracht naar mn werk toe en opgehaald.
Heb in die tussen tijd ook een nieuwe computer aangeschaft ivm dat die oude het ging begeven
En tja ik heb een goede comp nodig voor de opleiding....dus ben met Ries wezen kijken en ben geslaagd.
Ries heeft voor mij de comp neer gezet en helemaal geinstalleerd ivm dat ik weer moest werken.
Vind dat echt heel lief van m.
En wat voor werk hij doet? Hij werkt als (geloof ik) elektro monteur in ieder geval in die richting bij een groot bedrijf Croon.
Als jullie meer willen weten zeg het maar....ik lees het wel en dan laat ik jullie meer weten.

Liefs van Talletje

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:55
zoey

Hoi meuiden, doordat ik heel lang niets geschreven heb, kon ik ons forum niet meer achterhalen...Ik ben inmiddels wel bijgelezen en kom 1 deze dagen weer even schrijven..Ben jullie in ieder geval niet vergeten!...Kus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina