< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwangerschap? .wachten, hopen.. testen?!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwangerschap? .wachten, hopen.. testen?!
11/09/2006 @ 10:42
kleurtje

Online Status Stuur bericht
Hoi allemaal,

Ben hier al dagen aan het rondkijken en moest er nu zelf ook maar eens aan beginnen om wat te laten horen! Mijn man en ik gaan voor een tweede kindje, hopelijk binnenkort.. maar dit jaar gaf al twee "vroege" miskramen.
Ik wil iedereen heel veel sterkte en succes wensen!
Leven jullie met me mee?
... morgenochtend mag ik testen....

Link naar deze reactie
11/09/2006 @ 13:08
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Succes!!!

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
12/09/2006 @ 19:27
kleurtje

Hi allemaal!

Zo Jen, dacht even dat ik je achterna ging..
Helaas...
Tja, ik voelde me in ieder geval wel zwanger! Maar...testen bleven negatief, ook vanmorgen.. ondanks een hoge lichaamstemperatuur van keurig 37 graden (gemeten voor het opstaan).. en nu zijn ze volgens mij zojuist toch noggearriveerd.. de ... Moeilijk hoor.
De buikkrampen had ik al twee dagen, maar die zijn nu echt heftiger geworden. Wat me wel opvalt is dat mijn bloedverlies niet rood is maar licht oranje, eigenlijk zit er amper een kleur aan.
Nou.. zwanger ben ik dus niet... maar deze menstruatie is mij nieuw
Herkent iemand dit in combinatie met heftige menstruatiepijn? - moet ik naar de huisarts, is er iets vreemds aan de hand?

liefs xx

Link naar deze reactie
25/09/2006 @ 17:28
vanessa

Hi,

Ik zit in het zelfde schuitje.

Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden.

Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil en heb dan ook onregelmatige cyclussen. Vorige keer 47 dagen. Sinds deze cyclus ben ik begonnen met temperaturen en heb ik 2 dalingen gehad? Als ik kijk naar de eerste dan zou ik nu 10 dagen overtijd zijn, als ik kijk naar de tweede zou ik pas 30 september mijn NOD hebben.

Vrijdag heb ik toch getest en negatief.

Maar nu komt het rare: Sinds gisterenmorgend verloor ik 2 druppels bloed, en sinds dan niks meer.
(innestelling????)

Nu heb ik net getest met een tampon of er nog bloed in mij was en dit was ook zo maar niet echt rood het ging meer naar bruinig?

Nu is mijn vraag zou dit innestellingsbloed kunnen zijn?

Ik zal nog maar even afwachten een volgend weekend testen.

Ik hoop voor jullie dat het bij jullie snel raak is en dat jullie snel meer weten.

Veel succes

en bedankt omdat ik mijn verhaal eens kwijt kan.

Vanessa

Link naar deze reactie
09/10/2006 @ 12:06
kleurtje

Vanessa!

Hoe gaat het nu met je? Nog getest? Ben erg benieuwd. Heb even niet kunnen reageren op je eerdere bericht.
Laat even weten hoe het gaat!

Link naar deze reactie
10/10/2006 @ 20:37
vanessa

Hey,

Zoals je kan zien ben ik nog steeds overtijd.

Nu ben ik vorige week naar de dokter geweest en hij heeft mij bloed getrokken. negatief

Nu heeft hij iets voorgeschreven (progesteron)zodat mijn menstruaties er doorkomen.

En nu hopen we dat we volgende maand wel zwanger zijn.

We blijven hopen ook al begin ik de moed soms te verliezen.

Ik blijf ook voor jou duimen dat het deze keer mag lukken.

Tot hoors
Vanessa

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 10:18
kleurtje

Hoi, ben ik weer!
Vanmorgen getest: nog steeds overtijd dus... en ....................................................................... een heeeeel erg licht tweede streepje...........................................................dit is eng.. ik voelde niets verder kwa zwangerschapsdingetjes.. dus het kan misschien toch niets zijn... maar ik ga morgen dus weer even testen!

Link naar deze reactie
19/10/2006 @ 09:51
kleurtje

Haaai daar ben ik weer!
Vanessa, hoe gaat het met je?
Test gedaan?

Nou, een update van hier:
Vanmorgen dus weer getest: is te vaag om er iets uit op te maken. Nu ben ik echt heel erg voorzichtig, want ik ben al twee keer erg blij geweest.. ging het na een paar dagen toch mis..
Nu wacht ik even het weekend af.
Voel me wel wat misselijk, heb lage rugpijn en ben over het algemeen moe.

Herken je jezelf hierin, laat het even horen!
Dank je wel

Link naar deze reactie
20/10/2006 @ 15:54
kleurtje

Joepie ik ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!

vandaag een positieve test.

x

Link naar deze reactie
24/10/2006 @ 17:35
vanessa

Hey Kleurtje

Proficiat, ik heb je net ook een privé berichtje gestuurd toen wist ik nog niet dat je goed nieuws had.

Geniet ervan, ik hoop dat ik volgende maand ook goed nieuws heb.

Vanessa

Link naar deze reactie
06/11/2006 @ 09:36

Online Status Bekijk profiel
proficiat kleurtje.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik reageer.tot mijn schande moet ik toegeven dat ik ook met de handen in het haar zit.(ik ben mama van drie en ken mijn lichaam nog niet)Op 28 september ben ik ongesteld geworden.Ik ben dan ook meteen gestopt met evra.Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden.Ik weet ondertussen ook niet hoeveel dagen mijn cyclus telt want ik ben onregelmatig.heb een tijd buikpin gehad,is nu over.Had steken in borsten(nu minder,krijg pukkeltjes in gezicht(anders nooit last van) ben steeds moe en vaak misselijk
1 keer getest(zondag en neg)
ben ik zwanger of niet,dat is de grote vraag.ik ga ervan uit van niet
nu heb ik ovulatietesten besteld,maar weet niet wanneer te beginnen
ik volg jullie verhalen op de voet,en duim voor jullie
dit is de enige manier om erover te praten,want ik kom bijna niet buiten.Ik werk thuis als onthaalouder
groetjes

Link naar deze reactie
09/11/2006 @ 16:32

Hey,

Ik ben vanessa, ik reageer eventjes van op mijn werk?

Weet je al iets meer? Heb je nog getest? Anders bij de HA bloed laten nemen dan weet je ook wanneer je de ovutestjes kan gebruiken.

Even een vervolg op mijn verhaal (ik kom niet zoveel meer kijken, zodat ik mijn gedachten kan verzetten)
Ik heb na 10 dagen progesteron nemen mijn maandstonden doorgekregen, en had mezelf voorgenomen om met nieuwe moed te beginnen maar de moed is al terug verdwenen.

Gisteren heb ik dan ook maar een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik ben sinds januari gestopt met de pil.
Dus nu is het wachten tot donderdag 16/11 mss dat hij mij verder kan helpen want ik ben het echt beu.

Ben jij van België of Nederland?
Ik ben van België
Mijn mama is ook onthaalmoeder, wel leuk hé dat je dan voor je eigen kinderen thuis kan zijn.

Laat iets weten
Vanessa

Link naar deze reactie
10/11/2006 @ 20:25
kleurtje

Vanessa en Bibke!
Heel veel voor julie he!
Erin geloven hoor! Hoop zo dat het jullie binnenkort lukt zwanger te zijn

Dat met ovulatietesten was nog best opletten voor mij. Vraag goed na hoe ze te gebruiken hoor. Ik heb ze ook gebruikt,aleen mijn laatste cyclus, maar de mijne bleven steeds negatief. tot ze na 10 dagen ook op waren. Ik schijn veel later dan gebruikelijk te hebben geovuleerd. Heb waarschijnlijk mijn ovulatie onbewust uitgesteld. Normaal ben ik redelijk regelmatig. Nu blijkt uit de duur van mijn zwangerschap dat ik dus meer dan 10 dagen dan gebruikelijk een eisprong heb gehad. Grappig toch?
toitoitoi meiden!

Link naar deze reactie
12/11/2006 @ 10:47

Online Status Bekijk profiel
ik ben inmiddels op 10 november ongesteld geworden.Dus niet zwanger.Ik ga nu gewoon rond 17 november beginnen met de testen en dan afwachten.Mij kennende (ik ben een doordrammer) zal ik toch proberen om om de twee dagen te klussen ookal is de ovu test neg.Mijn man zal daar niks op tegen hebbenIk ben trouwens belgische.Onthaalmoeder zijn is heel leuk maar je hebt niet heel veel sociaal contact.Ik zie er tegenwoordig tegenop als ik buiten moet komen.In elk geval veel succes allemaal.

Link naar deze reactie
15/11/2006 @ 13:15
Vanessa werk

Hey,

veel succes met de testjes,

Ik wacht nog af tot morgenavond en dan hoop ik dat de gyn. meer weet te vertellen over mijn lange cyclussen.

Veel succes

Vanessa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]