[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/09/2006 @ 13:08 Jen ![]() | Succes!!! ![]() Groetjes van Jen |
| 09/10/2006 @ 12:06 kleurtje ![]() | Vanessa! Hoe gaat het nu met je? Nog getest? Ben erg benieuwd. Heb even niet kunnen reageren op je eerdere bericht.Laat even weten hoe het gaat! |
| 20/10/2006 @ 15:54 kleurtje ![]() | Joepie ik ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! vandaag een positieve test. ![]() x |
| 09/11/2006 @ 16:32 | Hey, Ik ben vanessa, ik reageer eventjes van op mijn werk? Weet je al iets meer? Heb je nog getest? Anders bij de HA bloed laten nemen dan weet je ook wanneer je de ovutestjes kan gebruiken. Even een vervolg op mijn verhaal (ik kom niet zoveel meer kijken, zodat ik mijn gedachten kan verzetten) Ik heb na 10 dagen progesteron nemen mijn maandstonden doorgekregen, en had mezelf voorgenomen om met nieuwe moed te beginnen maar de moed is al terug verdwenen. Gisteren heb ik dan ook maar een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Dus nu is het wachten tot donderdag 16/11 mss dat hij mij verder kan helpen want ik ben het echt beu. Ben jij van België of Nederland? Ik ben van België Mijn mama is ook onthaalmoeder, wel leuk hé dat je dan voor je eigen kinderen thuis kan zijn. Laat iets weten Vanessa |
| 15/11/2006 @ 13:15 Vanessa werk | Hey, veel succes met de testjes, Ik wacht nog af tot morgenavond en dan hoop ik dat de gyn. meer weet te vertellen over mijn lange cyclussen. Veel succes Vanessa |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangerschap? .wachten, hopen.. testen?!

ondanks een hoge lichaamstemperatuur van keurig 37 graden (gemeten voor het opstaan).. en nu zijn ze volgens mij zojuist toch noggearriveerd.. de
... Moeilijk hoor.

Op 28 september ben ik ongesteld geworden.Ik ben dan ook meteen gestopt met evra.Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden.Ik weet ondertussen ook niet hoeveel dagen mijn cyclus telt want ik ben onregelmatig.heb een tijd buikpin gehad,is nu over.Had steken in borsten(nu minder,krijg pukkeltjes in gezicht(anders nooit last van) ben steeds moe en vaak misselijk
ik ga ervan uit van niet
toitoitoi meiden!