Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/11/2006 @ 20:21 ![]() | hoi stimpy, normaal kom ik elke dag meestal nog wel vaker maar ik had het deze week zo druk... heb je al een forum geopend of nog niet??? zo ja hoe heet ie... groetjes natas |
15/11/2006 @ 09:14 ![]() | hoi linda, ik krijg die forum niet hij zegt dat hij hem niet kent groetjes natas |
| 05/12/2006 @ 21:35 nathalie1979 | hallo allemaal, ik kom nog eens langs. ik ben ondertussen al 4dagen overtijd en ik denk dat het deze keer wel eens prijs kan zijn. ![]() ik ben aan het hopen maar ik ga in het weekend pas een test doen want mijn regels kunnen nog altijd komen. wie heeft hier eigenlijk nog iets te vertellen? veel liefs nathalie |
| 24/01/2007 @ 10:27 nathalie1979 | hey trienke , ik heb vanmorgen iets ongelukkigs meegemaakt. ik heb ineens enorm veel bloedverlies gekregen en wss zal het miskraam zijn. ![]() het is ons de eerste keer niet gelukt en het is wel spijtig. volgende keer beter. ik ben er wel kapot van omdat ik het heel graag wilde. de natuur kan je niet veranderen. veel lifs nathalie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wij gaan echt voor een derde!!