< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » weet het echt niet meer !!!!!!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
weet het echt niet meer !!!!!!
25/09/2006 @ 15:08
mona

Online Status Stuur bericht
hoi dames ik ben nieuw hier en heb een vraag ik ben al 2 jaar bezig om zwabger te raken heb 2x een miskraam gehad20 augustus was mijn eerste dag van mijn menstruatie en nu nog steeds niet geworden had vorige week 4 testen gedaan alle 4 heel vaag posiik blij na de dokter daar een test gedaan neganu heb ik niet meer getest heb veel honger op de raaste momenten wordt ook steeds misselijk als ik een raar reukje ruik!!!!!wat denken jullie zwanger?? of niet?? word er echt helemaal gek van!!! groetjes mona

Link naar deze reactie
25/09/2006 @ 22:33
m&m

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wat merk testen heb je gehaald ?
want ook een bloedtest kan negatief uitslaan
en je kan gewoon zwanger zijn

heel veel succes

gr maria

Link naar deze reactie
25/09/2006 @ 23:01
mona

ik heb het merk clare blue merk van het kruitvat merk van de da en het merk van de c1000 gehaden allemaal heel vaag positief??? groetjes mona

Link naar deze reactie
03/10/2006 @ 10:44
petra

mona positief is positief hoe vaag ook, is mij verteld dan he.

Link naar deze reactie
03/10/2006 @ 14:47
karin

hoi ik zou vragen of ze niet even je bloed willen chekken dan weten ze ook mee als het goed is
zoveel verschillende testen die positief aangeven moet toch goed zijn wat zei de dokter vedder?

Link naar deze reactie
18/10/2006 @ 11:21

Hoi Mona,

Is het niet mogelijk dat je contact op neemt met een verloskundige? Zij kunnen toch doormiddels van een inwendig onderzoek meer zeggen? Vanaf aug tot nu is toch al 2 maanden? Leg je situatie uit...?

gr. Daan

Link naar deze reactie
19/10/2006 @ 13:35
mona

hoi dames sorry dat ik niks meer heb laten horen maar heb het druk op het moment momenteel sta ik onder behandeling van een gynaecoloog en na de echo zei hij dat mijn slijm in de baarmoeder te dun was en dat ik teweinig hormonen had op dat moment hij zegt mijn hormonen zijn in de war ze zijn op het verkeerde moment van de maande tehoog en weer telaag dus heb ik bloed moeten prikken op de hormonen en daar krijg ik 7 nov de uitslag van en verdere behandeling mogelijk krijg ik hormonen toe gedient maar weer even afwachtenik hoop dat met ullie vereder alles goed gaat veel succes allemaal en laat jullie nog wat weten groetjes mona 2

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]