< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Wie is er ook bezig voor de 1e??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Wie is er ook bezig voor de 1e??
30/03/2008 @ 20:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Hier begint alles stilletjes aan op zijn pootjes terecht te komen. Sinds woensdag ben ik met ons Imke thuis en we beginnen aan elkaar te wennen. Een ritme hebben we nog niet echt maar dat volgt nog wel.
Voor zij die het bevallingsverhaal willen lezen... ik verwijs jullie door naar de website en het dagboek daarop. Ook voor foto'tjes kan je daar gaan piepen (de link staat op mijn profiel).

Voor de dames die aan 't proberen zijn... veel succes deze maand!!! Ik duim volop voor jullie allemaal!
Voor de zwangere dames... veel plezier voor de overblijvende periode (voor sommige duurt het nog een hele tijd. Maar geloof mij het is zo om die 9 maanden)

Ik lees nog alle dagen mee, maar ons mie eist mij heel veel op... ik krijg niks gedaan voor 't moment...

Groetjes
Zwaps en Imke

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:15
Missy

Online Status Bekijk profiel
Hey iedereen

Zwaps wat leuk om thuis te zijn met je kindje he. Geniet er maar van!!!

Ik heb dit weekend enorm last gehad van buikpijn en witverlies het leek wel urine zo waterig. Dat ik echt mijn slip heb veranderd. Sorry voor de details. Wat zou dit zijn?

Moet vrijdag naar de gynaecoloog en ben enorm zenuwachtig en bang

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 17:25
Simba

Zwaps, zo leuk met je kleintje thuis. Ja dat zal wel hè dat je in het begin moet wennen aan elkaar en de gang van zaken. Ik ga straks eens kijken op je website, heb vorige week ook al eens gekeken. Geboortekaartje is ook heel leuk.
Geef je borstvoeding?

Missy, ik heb al eens gelezen hier op het forum dat er nog zwangeren zijn die veel last hebben van witverlies, dus geen zorgen maken, dit is normaal.

Hier alles redelijk gewoon, juist wat last van de darmen.

afwachten tot de volgende

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 19:44
xena

Dag dames,

Missy, maak je geen zorgen. Is volkomen normaal... Heb er ook ongelooflijk veel last van. Zonder inlegkruisjes zou ik de dag niet doorkomen... is wel lastig maarja het hoort erbij zekers...
In ieder geval veel succes vrijdag bij de gynecoloog. Ik moet ook vrijdag terug!

Simba, aan de hoeveelste ronde zat je nu weer? maak je in ieder geval geen zorgen, het komt wel!

Zwaps, tof tof zo'n kleintje thuis hé. Ik kijk er ook al naar uit naar ons klein wondertje!

Met mij is het vandaag niet zo goed... Ben ziekjes, wat last van mijn maag, en begin zowat koorts te krijgen... In het oog houden, want anders moet ik een dafalgan nemen, Ik kan pas morgenvroeg naar de dokter... Het wilt hier weer lukken zenne.

Groetjes Xena

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 09:20
seisje

dag dames,

nu begin ik echt van de zwangerschap meer kwaaltjes en last te ondervinden. Dit weekend zijn de eerste echt pijnlijke steken gekomen. Het is nu dagelijks en a een 30sec tot een minuut nemen ze af. Soms ben ik eens ongerust als ik niet echt meer het gevoel heb een buik te hebben, maar na een paar uitlokkende bewegeingen krijg ik gelukkig reactie, en soms is het gewoon niet meer te houden van het geduw en verhuis binnenin. (vooral 's nachts dan) Het slapen wordt eigenlijk eerder een ramp nu.
Ik vind het spannend dat we maar 6weken verwijderd zijn van ons kapoentje, maar aan de andere kant wil ik mijn tonnetje nog niet direct kwijt. Ik vind het echt leuk om rond te waggelen.

morgen eerste puf-les, joehoe.
groetjes Seisje.

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 19:04
Simba

Xena, khoop dat je niet ziek wordt, vrijdag is niet veraf meer hè!
Ik zit aan ronde 7, allé eigenlijk zat ik aan ronde 6 maar door die korte periode van 14 dagen al aan rond 7. Je moet anders maar eens kijken op mijn profiel.

Seisje, heb je een dik buikje? Heb je geen foto van je buik? Ja, dat lijkt me ook wel leuk om daar zo mee rond te lopen. Allé, de kwaaltjes beginnen te komen, tbegint ook al te korten hè!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 18:16
Simba

Hey

Waar is iedereen?

Hier weeral !! Opnieuw maar een cyclus van 20 dagen gehad. Ik ga ovulatietesten bestellen, want zo kan het echt niet meer voor mij. Dan weet ik toch tenminste nog iets, want nu heb ik totaal geen vat meer op mijn lichaam. pfff, ben verschrikkelijk moe en heb echt het gevoel dat we geen kinderen gaan kunnen krijgen en dat het aan mij zal liggen...

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:55

hey simba

wat jammer voor je dat je geen vat hebt op je cyclus. denk ook dat je er best aan doet ovulatietesten te nemen. anders blijf je maar gissen denk ik.En hoe is het voor de rest met je?

Hier is alles goed in orde. drukte kan ik niet meer zo aan. heb soms wat last van m'n maag en bn nog wel wat vermoeid. dat komt mss door de verveling.
Vandaag ben ik met m'n ma stad in geweest en kleertjes gekocht voor de kleine als we uit het ziekenhuis komen. we konden het niet laten

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 12:10
Sanne

Hoi meiden,
Hier even een andere vraag, wat praktisch. Wij zitten wat te dubben wat in het bedje te leggen. Een wollen dekentje, een fleece-dekentje of een dekbedje? Wat doen jullie/hebben jullie gedaan?

En hebben jullie gelet op waar de dekentjes gemaakt zijn, zoals china?
Ik zit een beetje in mijn hoofd met dat ze al kleding en matrasjes afraden uit china, in verband met mogelijke gifresten.

Ben erg benieuwd, wat jullie ervaring is!

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 16:30
seisje

hey sanne,
wij gaan de gebruikelijke dekentjes van sleepnight(we hebben zelfs nog onze eigen dekentjes hiervan-nostalgie alom) gebruiken met een lakentje. voor het kussentje is het een katoenendoekje dat we opvouwen in een kussensloop (dus echt niet hoog) dat de volledige breedte van de wieg inneemt.
ik zal eens kijken waar je meer uitleg hierover kan vinden....
groetjes
Seisje

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 16:34

hee sanne,
Ik heb een grote deken van katoen dubbel gevouwen in zijn ledikantje. In zijn wieg heb ik twee katoenen dekentjes. Ik zou geen fleece en ook geen dekbedje gebruiken ivm wiegendood. schijnt dat dat snel te warm en benauwd kan worden.
Die katoenen dekentjes kan je gewoon bij de prenatal of hema kopen... ze zien er wel bijna een beetje fleece achtig uit, maar zijn van 100% katoen.

succes met je keuze maken.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 19:42
Simba

Hey Genevieve, dat gaat. Probeer er niet te veel aan te denken, want anders zit ik weer in een dipje. Het maakt me wat triest allemaal.
Ik kan me dat voorstellen dat je je soms gaat vervelen. Amaai, al kleertjes gekocht, dat is verleidelijk zeker om niet elke keer iets mee te brengen voor je kleintje.

Ik heb ovulatietesten besteld gisteren bij Sensitest, waar Missy ze ook besteld heeft. Missy, hoe lang duurde het bij jou vooraleer je ze had? Ik heb gisteren ook al betaald, maar ja is van Nederland naar België dus kzal moeten wachten nog tot maandag zeker?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 22:06
xena

Dag dames,

Simba, ik dacht niet dat dat zo lang duurde tot wanneer je ze aankrijgt.

Sanne, ik heb gekozen voor in het park een lodger (fleece) en voor in het bedje een wash cotton (is een soort dekbedje met dons, maar dan speciaal getest voor wiegendood) Dus kan je ook alle kanten mee op hoor!

Vandaag naar de gynecoloog geweest. Hij / zij weegt 1,3 kg. Het gemiddelde echt, als hij/zij zo goed blijft groeien, dan zou het geboortegewicht ongeveer 3,2 kg zijn... Dus allemaal tip top in orde

Groetjes Xena

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 01:00
Missy

Hey meiden

Gisteren bij de gynaecoloog. Was een beetje boos omdat ik een assistent kreeg die ongeveer mijn leeftijd had. Vond het maar niks. Toen ze eenmaal de echo deed zag ze eerst enkel het vructhzakje en niets anders. Ik werd helemaal bleek. Toen vroeg ze wanneer mijn laatste regels waren. Ik zei zie je niets? ze zei ik ben aan het zoeken. Pfff dat leek een paar uren die seconden. En toen ineens dat flikkerlichtje. Dat kloppend hartje. Iets mooiers kon ik mij niet voorstellen. Ben erg blij en opgelucht. Ze zei ook dat het r goed uit zag en dat als 1 maal het hartje klopt de kans op een miskraam een stuk kleiner is. Dus positief denken maar toch realistisch. Het vruchtje was nog te klein om te zien wanneer de bevallingsdatum was. Dus over 3 weken moet ik terug gaan.

Simba ik had ze vrijdag besteld en betaald. En ik had ze woensdag.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina