< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Babynamen » Twijfels over onze jongensnaam

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Babynamen
Twijfels over onze jongensnaam
13/10/2006 @ 13:03
Ingelotje

Wij zijn 25w zwanger en het word een jongen.
Nu zitten we met het probleem dat we niet goed weten wat kiezen.We vinden op dit moment 2 namen
en die zijn Kane en Kjento,wat vinden jullie van de 2 het mooist?We hebben al een dochtertje met de naam Kyana.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen maar hou wel liefst de kwetsende commentaar voor jullie eigen a.u.b.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 13:12
Lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou voor Kane gaan, heb niet naar de naam van jullie dochter gekeken, maar vind Kane gewoon mooier klinken dan Kjento....

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 13:25
Marleen

Mijn keuze zo gaan naar kjento. Vind het moelijk want persoonlijk zou ik geen kinderen willen die beide dezelfde voorletter hebben omdat ik uit ervaring weet dat het lastig is later met de post. Maar ik neem aan dat jullie er juist voor gekozen hebben Veel plezier met jullie zoon. Het is natuurlijk wel een koningswens. Een zoon en een dochter

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 14:10
Ine

Online Status Stuur bericht
kane!

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 17:15
Nelie

Ik vind Kane ook leuker dan Kjento, maar ik zou het persoonlijk als Cain schrijven. Twee redenen, omdat er een muziek groep Kane heet en omdat ik liever ook geen zelfde voorletters wil voor mijn kinderen.

Maar nogmaals dat is persoonlijk, het is een leuke naam!

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 17:58
marina

kane vind ik het mooiste

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 09:38
Flory

Kjento!! Mooie en aparte naam!

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 15:04
Ellen

Hier ook een voor Kane. Toen ik je namen las dacht ik direct aan mijn vriendin die vorige week bevallen is: Kyann, maar toen zag ik de naam van je dochtertje...

Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 18:18
jackie

Ik zou voor Kjento gaan!

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 18:23
L.

kjento vind ik heel leuk en apart!

Link naar deze reactie
14/10/2006 @ 19:54

Ik zou persoonlijk ook voor Kjento gaan. Vrees dat Kyana en Kane beetje verwarrend zullen gaan klinken als jullie later de één of de ander gaan willen roepen (alhoewel dat probleem zich bij ons ook zou voordoen moesten we met tijd een jongen en een meisje hebben).

Off topic: vind het eigenlijk wel grappig. Als ik hier zo rondkijk hebben de meesten ergens wel een probleem wat betreft het kiezen van een leuke naam. Bij ons lagen de namen al vast lang voordat we er effectief aan dachten aan kinderen te beginnen... 4 stuks aangezien er risico was op een tweeling en dat konden natuurlijk ook 2 jongens of 2 meisjes zijn...

Link naar deze reactie
16/10/2006 @ 13:01
Ingelotje

Allemaal heel erg bedankt voor te reageren,we hebben beslist en het zal nen Kjento worden.Kane hoor je ook alsmaar vaker en we hebben toch liever een speciale onbekende naam.Dat was bij ons dochter ook zo maar die is ondertussen ook al uitgegroeid tot een populaire naam.

Link naar deze reactie
09/02/2007 @ 15:43

hallo we twijfelen aan de naam voor ons tweede kindje
tussen kjento en jerko wie kan ons helpen of andere namen geven ons eerste zoontje heet renzo .

Link naar deze reactie
11/02/2007 @ 20:28
Lesley

zeker en vast kjento

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 18:33
mimi1701

Kjento is een zeer aparte naam dat je bijna niet hoor, zeker Kjento kiezen zzer mooie naam!

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 15:56
mammtje

Bij Renzo vind ik Jerko mooier, maar Kjento vind ik wel het mooiste los gezien van Renzo.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]