< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...
27/11/2007 @ 23:12
Veerle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Duimen omhoog voor Mieke!

Hier alles ok. Achiel ziet er wel uit als een giraffe. Hij is blijkbaar allergisch aan mosterd...

Veerle.

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 11:51
Lindeke

Oei Veerle,das wel spijtig dat hij allergisch reageert op mosterd...heeft hij er veel last??
en hij word bijna 1 jaar amai seg wat een grote jongen al hé!!
Ons Anoukske word morgen 7 maand en alles gaat supergoed met haar,ze doet al kleine pogingskes om te kruipen maar het lukt haar nog niet goed waardoor ze dus pardoes altijd op haar buikje valt,met een huilconcertje als gevolg...

Vrijdag word er in de creche sinterklaas gevierd ben eens benieuwd hoe ze gaat reageren op sint en piet!
Zal alvast veel foto's kunnen trekken

Weweke hoe ist met u?mang geleden da we nog iets van je gehoord hebben....

Greetz,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 12:26
Veerle

Lindeke, ja, inderdaad spijtig van die allergie. Hij lust het net zo graag (spruitjes met mosterd). Hij heeft er gelukkig geen jeuk van gehad, maar zo'n hevige eczeem! Ondertussen zijn zijn beentjes weer rozig dankzij een cortisonekuur. Voorlopig geen spruitjes met mosterd meer, maar binnen een drietal weken gaan we wel een tweede keer proberen om er helemaal zeker van te zijn dat de mosterd de boosdoener is.

Jaja, zaterdag wordt hij 1! Wat gaat het toch snel... Zondag vieren we met de naaste familie.

En Anouk al zeven maanden. Ze probeert nu al te kruipen? Knap zeg, dat doet Achiel nog niet (maar 't is dan ook gene rappe op grof motorisch vlak...) Hij brabbelt liever.

Ik ben ook wel benieuwd wat Achiel van sinterklaas zal denken... Ik hoop maar dat die baarden stevig vastzitten, want Achiel trekt graag aan andermans haren...

Ow, Mieke ligt nu misschien wel in Imelda met een baby'tje in de armen! Ben benieuwd...

Groetjes
Veerle.

Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 18:24
mieke

Hey,

Jawel hoor, ik lig hier met mijn zoontje in de armen!! Ze hebben me dinsdag na consultatie daar gehouden omdat ik dus inderdaad vruchtwater verloor. Woensdagochtend om 8u ingeleid en om half drie was onze kleine Lucas er. Een droom van een kind! Ik laat jullie snel meer weten, maar moet nu dringend mijnzoontje gaan knufelen!!

groetjes

Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 20:42
Veerle

PROFICIAT !!!
Wat een mooie naam: Lucas. Ik ben blij voor je dat het vlot is gegaan! Geef Lucas ook een knuffel van mij.

Groetjes,
Veerle.

Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 21:38
Lindeke

DIKKE PROFICIAT Mieke!!!Waaaaw
Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal zenne!Tis precies vlot gegaan??
Hoeveel woog en en hoe groot was hij?!
Ben nogal curieus hé

Geniet van je

Groetjes,

Lindeke en Anoukske

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 08:29
mieke

hey,

Zal hier even mijn bevallingsverhaal doen... Dinsdag 27 nov moest ik op controle. Ik dacht dat ik vruchtwater verloor maar was absoluut niet zeker. Voor alle zekerheid laten testen en jawel er was een scheurtje in mijn vliezen. Een half uur aan de monitor gelegen, maar plots daalde de hartslag van Lucas naar 70, ineens drie mensen aan mijn bed en toch beetje paniek... Zijn hartslag herstelde zich snel, maar moest daar blijven en heel de avond aan monitor liggen, zijn hartslag was nadien altijd goed dus dat was toch een geruststelling. Die nacht een uurtje of 2 geslapen natuurlijk en dan was het zover, om 8u staken ze de baxter om de weeën op te wekken. Ik zat al aan drie cm toen ze begonnen en de weeën werden snel zeer hevig en om de minuut. Om 9u epidurale laten zetten maar nog geen verdoving ingedaan. Rond 10u zat ik aan 5cm, dan toch maar epidurale ingeschakeld, maar werkte pas na een uur omdat enkel mijn voeten en benen verdoofd waren moesten ze blijven bijspuiten... Maar uiteindelijk werkte ze wel heel goed. Rond 13.30u zaten we nog maar aan 6cm... ze dachten dat het zeker nog 3u zou duren. Om 14u had ik enorme pijn maar dacht dat het was omdat mijn blaas vol was, na onderzoek bleek dat ik volledige ontsluiting had en mocht gaan bevallen. Was dus op half uur tijd van 6 naar 10 gegaan...! Doordat ik op mijn rug moest bevallen verlaagde de hartslag van Lucas weer naar 70 en gynaecoloog was er niet gerust op. Heb een halfuur geperst en met beetje hulp van vacuümpomp is hij geboren om 14.28u. Na onderzoek bleek dat alles pico bello in orde was, wat toch wel een opluchting was. Ons kereltje woog 3100 en was 50,5cm groot. Heb hem direct aangelegd en sindsdien zijn we smoorveliefd op ons ventje. Ik ben echt geschrokken van mijn man en van wat zo'n kleintje met je doet. Mijn man ziet heel graag kinderen, maar baby's zijn niet echt zijn ding, maar zijn zoon is zijn god en zou er alles voor doen! Vannacht hebben we zelfs gevochten om hem te kunnen vasthouden! Toen we gisteren thuis kwamen had hij alles gekuist en alle kleertjes klaar gelegd! Ik zweef echt op een roze wolk en ben superveliefd op mijn 2 ventjes!

groetjes

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 21:35
Petra

En wat zie ik Mieke bevallen, proficiat en zo een vlotte bevalling.
Mannen kunnen idd heel raar reageren, maar wel super van je man dat hij zo in de weer is voor jullie. En wij wachten natuurlijk op het eerste fototje van Lucas.
Hier had ik er wat schrik voor, want tijdens mijn zwangerschap was mijn vriend helemaal niet geinteresseert in ons kindje, moest hem zelfs meesleuren naar de gyne. Maar zodra Jolien er was, sloeg dit meteen om, nu hebben die twee een echte vader-dochter relatie waar ik soms wel een jaloers om ben.

Achiel, gefeliciteerd met je eerste verjaardag en hopelijk heb je de sint zijn baard afgetrokken

Anouke, die reeds begint te kruipen, wel flink op haar zeven maand. Hier beginnen de eerste stapjes langs de zetel te komen, maar met veel vallen en opstaan. Daarnet is ze een slag met haar kin op de salontafel gevallen , was net te laat om haar ervan weg te trekken, begin dan ook minder mobiel te worden en Jolien des te meer.

Hier een druk weekend achter de rug. Vrijdag afgesproken met ex-collega's en dat is heel laat geworden, gelukkig hadden we het reisbedje mee, zodat Jolien toch goed heeft kunnen slapen.
Zaterdag gaan winkelen, vrienden gaan helpen bij een verhuis en daarna naar mijn ouders voor Jolien haar sint.
Zondag naar het Sinterklaasfeest van mijn vriend zijn werk en later bij zijn ouders het kadoke van de sint gaan ophalen.
Jolien was dan ook vandaag volledig uitgeteld, maar ze is weer verwend geweest door de sinten.
Zal toch blij zijn als we al de feestdagen voorbij zijn en het terug wat rustiger wordt zodat we ons 100% kunnen bezighouden met de voorbereidingen van ons tweede kindje.

Groetjes¨
Petra

[Laatst gewijzigd door Petra - 03/12/2007 @ 21:36] - Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 14:20
Lindeke

Hey iedereen,

We hebben beslist dat we voor een tweede gaan,bij ons Anoukje heeft het ook 15 maand geduurd door mijn tweehoornige baarmoeder!Daarmee....weet ge er is ook nu minder stress...de eerste keer was er meer stress,het duurde lang,die onzekerheid of er niks mis is enzo dat is nu wel minder!!Ben eens benieuwd!
Hier is ons Anoukske ook al flink verwend geweest door de Sint!Vrijdag is de Sint naar de creche geweest en heeft ze dus hen ook voor het eerst gezien!Ze had helemaal geen schrik tot ze op de schoot zat van de Sint toen zijn er wel traantjes gevallen!!

Hebben jullie goesting om te stemmen op ons Anouk?Ik heb ze eens ingeschreven voor baby van de maand!Ze staat op de 2de pagina de 1ste foto!
Zou leuk zijn als ze won
Hebben jullie dat ook al eens gedaan??
@Mieke:oooohhh zalig hé die roze wolk en super van je ventje!!Geniet er maar van hoor...zalig hé Mama zijn!
@Petra:leuk die eerste stapjes maar dit zal idd niet zonder slag of stoot gaan!Is mss wel een vermoeiende periode hé?Ja ons Anouk gaat al in kruippositie zitten maar echt rondkruipen doet ze nog niet hoor...
Greetz,

Lindeke en Anouk

Ps:Op profiel foto van ons Anouk in kruippositie!

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 05/12/2007 @ 14:23] - Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 17:23
Lindeke

Hey iedereen,

Zaterdag vertrekken we met ons drietjes op vakantie!
We trekken naar Spanje met de mobilhome helemaal naar Benidorm daar verblijven we dan 3 dagen en dan zo naar Barcelona en dan komen we op ons gemak terug naar huis!
Als alles goed meevalt zijn we de 24ste December terug thuis!

Dus jullie zullen een tijdje niks van mij horen!!

Lieve groetjes,

Lindeke en Anouk

Salukes

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 16:39
Petra

Hallo,

Lindeke, Anouk krijgt onze stem. Geniet van je vakantie en wie weet komen jullie met vier terug naar huis.

Mieke, hoe is het met je? Aan het genieten van Lucas waarschijnlijk.

Dinsdag nog eens naar de gyne geweest, alles zag er goed uit, alleen het resultaat van mijn suikertest was op één afname iets te hoog, gyne wist zelf niet goed wat hij ervan moest denken, dus moet ik eens contact opnemen met een andere dokter om na te gaan of het nodig is dat ik weer met een bloedprikkertje rondloop om mijn suiker in het oog te houden.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 21:18
mieke

hey,

sorry, ts hier redelijk druk, maar alles pico bello! heb een kleine foto van lucas in mijn profiel gezet, ben niet zo goed met computers, dus dit is het beste dat ik kan...

groetjes

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 19:53
Petra

Hallo,

Mieke, Lucas ziet er echt een lief, schoon bazeke uit , geniet er maar ten volle van en als het minder druk wordt dan zullen we zeker je verhalen wel lezen.

Hier niet al te goed. Jolien is donderdag van de kribbe thuisgekomen met buikgriep. In het weekend heeft ze er dan ook veel last van gehad, overgeven, diarree. Sinds zondag is ze bij mijn ouders (was zo afgesproken dat ze er enkele dagen ging logeren voor ze ziek is geworden) en gaat het al wat beter met haar, maar ze heeft ondertussen mij, de papa, mijn moeder en mijn broer al aangestoken en ik denk dat nog enkele familieleden zullen volgen. Hopelijk zijn we er snel allemaal van verlost.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 18:03
Veerle

Hallo!

Oeps, ik moet even bijlezen, merk ik...
Ik heb het erg druk (een grote opdracht) en net nu is Achiel goed ziek geworden. Hij heeft een bacteriële infectie in de darmen (campylobacter). Best akelig, bloed in de pamper enzo... Maar goed, we hebben nu antibiotica dus ik hoop dat hij er na 't weekend weer bovenop is.

Groetjes
Veerle.

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 11:29
mieke

Hey,

dat klinkt inderdaad maar akelig...Ik panikeer al als hij niest, hoe zou ik niet reageren als er bloed in zijn pamper zou zitten... Hier loopt alles gesmeerd, begin nu wel wat moe te worden van de onderbroken nachten, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij hè. mijn man geeft ook wel een afgkolfde voeding 's nachts, maar op de één of andere manier geraak ik maar niet bijgeslapen. Over Lucas kunnen we helemaal niet klagen, hij slaapt braaf 3 à 4u tussen zijn voedingen, maar hij eet meestal zo gulzig dat hij na zijn voeding veel terug geeft. De eerste weken was dat altijd maar een beetje, maar nu is dat dikwijls echt veel. heb al vanalles geprobeerd om het te voorkomen, maar niks lijkt te helpen. iemand een idee??

oh by the way, er staan nu eindelijk deftige foto's in mijn profiel, maar weten jullie hoe je een foto onder je naam krijgt in het forum??

groetjes

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 16:49
Lindeke

Hey allemaal,

Hier snel een berichtje...
We zen terug van een deugdoende vakantie,was super leuk!
We hebben zelfs 20 graden geweten dus toen we terug thuis kwamen was het wel effe wennen!

Aan iedereen Prettige feesten gewenst en een super 2008!Geniet van de kindjes en bolle buikjes!!

Greetz,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 20:02
Petra

Hallo allemaal,

Pff zo druk met de feestdagen, pakjes kopen, op bezoek gaan en probeer ook veel te rusten want al veel last gehad van harde buiken en nu al drie dagen verschrikkelijke hoofdpijn (denk dat mijn lichaam zegt dat ik het veel rusiger moet doen)

Aan iedereen een zalig kerstmis, een knallend eindejaar en een gelukkig nieuwjaar

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 17:41

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames ... mag ik er (weer) bij komen ? Ik ben de trotse mama van een zoontje Luca die ondertussen 3 maand is geworden. We wonen in Keerbergen en vanaf maandag moet Luca voor het eerst naar de creche

Ik ben tijdens mijn zwangerschap al eens op dit forum geweest, maar heb het zo druk gehad dat het er niet meer van kwam om bij te lezen ! Ondertussen ben ik het mama zijn stilaan wat gewoon dus weer wat tijd voor mezelf en dat was toch wel nodig ! Maar daar kunnen alle mama's wel van meespreken zeker ?

Ik geef nog steeds voltijds BV en zou dat graag zo lang mogelijk volhouden ... ik hoop dan ook dat ik het met mijn werk ga kunnen combineren. Iemand ervaring mee ?

Mieke: proficiat met je zoontje !!! ik ben zeker dat het een wondertje is want hij is op dezelfde dag als ik geboren ... weliswaar met enkele jaren verschil

Petra: proficiat met je zwangerschap ! Je bent er ook snel terug aan begonnen. Dat willen wij ook doen, tegen de zomer zou ik er terug willen aan beginnen.

Er wordt hier ene wakker !

Groetjes,
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina