Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2007 @ 23:12 Veerle ![]() | Duimen omhoog voor Mieke! Hier alles ok. Achiel ziet er wel uit als een giraffe. Hij is blijkbaar allergisch aan mosterd... ![]() Veerle. |
| 02/12/2007 @ 20:42 Veerle ![]() | PROFICIAT !!! ![]() Wat een mooie naam: Lucas. Ik ben blij voor je dat het vlot is gegaan! Geef Lucas ook een knuffel van mij. Groetjes, Veerle. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

en alles gaat supergoed met haar,ze doet al kleine pogingskes om te kruipen maar het lukt haar nog niet goed waardoor ze dus pardoes altijd op haar buikje valt,met een huilconcertje als gevolg...

, was net te laat om haar ervan weg te trekken, begin dan ook minder mobiel te worden
en Jolien des te meer.

Hier loopt alles gesmeerd, begin nu wel wat moe te worden van de onderbroken nachten, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij hè. mijn man geeft ook wel een afgkolfde voeding 's nachts, maar op de één of andere manier geraak ik maar niet bijgeslapen. Over Lucas kunnen we helemaal niet klagen, hij slaapt braaf 3 à 4u tussen zijn voedingen, maar hij eet meestal zo gulzig dat hij na zijn voeding veel terug geeft. De eerste weken was dat altijd maar een beetje, maar nu is dat dikwijls echt veel. heb al vanalles geprobeerd om het te voorkomen, maar niks lijkt te helpen. iemand een idee??
Aan iedereen Prettige feesten gewenst en een super 2008!
Geniet van de kindjes en bolle buikjes!!