[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2006 @ 09:26 Mel | Hallo! Graag nog een keer jullie hulp .Ik heb nog steeds Sef in mijn hoofd en vind die geloof ik nog steeds het leukst. Toch wil ik open staan voor andere suggesties . Zo vindt mijn vriend de volgende namen nog steeds erg mooi. Welke van die drie zouden jullie nemen? Ik zou hem namelijk erg graag "tegenmoet" komen....Sam Vince Ties of Sef natuurlijk.... ![]() Erg bedankt alvast! Liefs, Mel . |
| 19/10/2006 @ 09:27 lianne ![]() | Mijn top 4 van jou namen: Sam Vince Sef Ties Succes met de moeilijke keuze! |
| 19/10/2006 @ 10:08 Iris | Ik zal je ook mijn top-4 geven; Vince Sam Sef Ties |
| 19/10/2006 @ 10:44 Oda | Even opkomen voor Ties, dus hier ook een top 4. Ties Sam Vince Sef |
| 19/10/2006 @ 10:51 Sylvia | Sam Vince Sef Ties Moeilijk hè !!! Komt vanzelf wel de juiste naam tegen. |
| 19/10/2006 @ 12:36 Mel | Ik denk dat ik hem dan maar laat kiezen tussen Sam en Vince. Dan doe ik er Sef/Zef bij en is de keuze nog mar tussen twee . Zou dat een idee zijn? Groetjes Mel. ![]() |
| 19/10/2006 @ 15:07 dieke ![]() ![]() | Zou je toch niet Ties blijven in overweging houden? Ik vind hem super! ![]() |
| 19/10/2006 @ 16:13 ik | Ik vind Vince en Sam de mooiste! |
| 19/10/2006 @ 22:32 jess ![]() | sem, zoals darïenne zei! |
| 20/10/2006 @ 07:57 muis | ties |
| 20/10/2006 @ 14:44 Mel | Het zal dus hoogstwaarschijnlijk Vince gaan worden. Mijn vriend is er helemal weg van en ook ik kan me hier in vinden. Er zijn gewoon teveel leuke namen! Het blijft moeilijk kiezen maar als hij uiteindelijk zo heet, dan ben je daar ook blij me. Heb nog nooit gehoord dat mensen achteraf er spijt van kregen... Als "compromis" krijgt een eventuele meid, mijn schrijfwijze. Dus dan wordt het Lilli ipv Lilly. Tot nu toe zijn we er dus uit. ( Maar we hebben nog zo'n negen weken... ![]() Erg bedankt! Mochten er nog mensen willen reageren op de na(a)m(en) dan hoor ik het graag! Liefs, Mel. ![]() |
| 22/10/2006 @ 15:24 Mel | Hallo! ![]() We zijn er uit! Het zal (waarschijnlijk) Vince worden voor een jongen en Lilli voor een meisje. ![]() ![]() Ik ben nu wel heeeel benieuwd naar wie er in mijn buik zit! Ik praat steeds van "hij" maar kan niet zeggen dat ik echt denk dat het jongen is. Ik heb ook nog helemaal geen gevoel van wat het is. Sommige hebben dat wel. Het is gewoon nog afwachten! Nog zo'n 9 wkn en dan weten we het! Succes allemaal nog met zoeken! Enne... het is leuk om iemands mening te horen maar uiteindelijk moet je bij jou eigen gevoel blijven! ![]() Liefs, Mel. |
| 22/04/2007 @ 20:15 Mel | Hallo allemaal! Wilde jullie nog even laten weten dat we inmiddels de trotse ouders zijn geworden van dochter Lilli! Ze is geboren op 18 december 2006 en we zijn ongelofelijk trots en gelukkig! Bedankt allemaal voor jullie hulp bij het zoeken naar een naam! We zijn er super blij mee en krijgen alleen maar positieve reacties! Liefs, Mel. ![]() |
| 23/04/2007 @ 08:26 lianne ![]() | Gefeliciteerd! |
| 18/06/2007 @ 18:26 mimi1701 ![]() | Proficiat met julie dochter! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Welke van deze 3?
.
. Zo vindt mijn vriend de volgende namen nog steeds erg mooi. Welke van die drie zouden jullie nemen? Ik zou hem namelijk erg graag "tegenmoet" komen....
.

. Zou dat een idee zijn?