< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's en toekomstige mama's regio Gent

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's en toekomstige mama's regio Gent
02/01/2007 @ 10:04
caroline

Online Status Stuur bericht
Hallo

Hoe gaat het hier met de mama's en de kindjes?
De feesten goed doorgekomen?
Hoe gaat het met Faye en Milan, al een beetje beter?
Mama van drie en Maaike, zo stilletjes? Alles toch goed hopelijk?

Aryn heeft heel weinig geslapen op oudejaar. Met nieuwjaar was ze dan natuurlijk een beetje lastig. We hebben haar dan rond acht uur 's avonds in haar bedje gelegd en toen Gaël haar vanmorgen ging halen, sliep ze gewoon verder op zijn arm. Ze zullen er vandaag niet veel last mee hebben op de creche.

We zijn begonnen met groentepap en opvolgmelk. Allemaal geen probleem deze keer.
Gisteren was ik een wortel aan het eten. Ze stak toch wel haar handje uit, heeft hem gepakt en in haar mondje gestoken . 'k Heb haar gezegd dat ze misschien toch best nog even wacht tot ze tandjes heeft.

Allé, ik zal er hier maar eens aan beginnen.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
02/01/2007 @ 12:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

eerst en vooral ons beste wensen voor 2007
wij zijn gaan vieren op ons werk , mijn vriend en ik werken nl samen in een hotel en aangezien hij moest werken en ik niet ben ik daar gaan eten zodat we toch onze eerste nieuwjaar samen konden vieren , samen met ons faye.
voor de rest , ze heeft nog steeds last van krampjes en reflux wel niet zoveel als voordien.

caroline ; het zal inderdaad een leuk zicht geweest zijn dat ze al een wortel probeerde te eten , kijk er al naar uit tegen dat ons faye wat groter is
groetjes!!!

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 14:29
mama van drie

hallo

eerste en vooral: beste wensen voor 2007!

hier alles ok hoor, was alleen een tijdje in verlof en dan komt het er niet zo snel van om achter mijn pc te kruipen

aryn, way to go meisje, 't is goed dat je je mondje al weet staan, dan ga je niet snel honger hebben!

joyphil, leuk om toch samen te kunnen vieren... leuk he, zo kerst en nieuwjaar met kindjes erbij

Link naar deze reactie
05/01/2007 @ 19:39
isje

Hey,

Vooraleerst voor allemaal een gelukkig 2007.

Caroline is wel tof van Aryn. Ze weet al wat er lekker is. Eet ze nu groentepap en fruitpap?
Wat geef je ze van groentjes?

Arjen eet voorlopig nog alleen groentepap en hij eet erg graag witloof.

Joyphil leuk dat jullie toch samen konden vieren. Het is dan iets minder erg voor jou vriend als hij moet werken maar jij bent er je jullie dochtertje ook. En voor jou was het waarschijnlijk ook aangenamer. Je was niet helemaal alleen.
Werken jullie anders dezelfde uren?
Jullie werken dan ook weekends en avonddiensten en zo?

Mama van drie hoe verloopt de zwangerschap. Waren de feestdagen niet te lastig?

Ik ga jullie laten, ik ga zelf wat eten.

groetjes,

Isje

Link naar deze reactie
05/01/2007 @ 20:23

hey

isje , ja we werken anders dezelfde uren , weekends en anvonds .
leek mij geen probleem voordien ,maar nu begint het te knagen.
ik heb zoiets van ik wil nog niet gaan werken en zeker s avonds niet , ik wil samen met mijn dochtertje zijn .
ale we zien wel hoe het gaat en anders zal ik iets anders zoeken.
het is natuurlijk wel gemakkelijk zo , we hebben maar een auto nodig , samen vakantie enz...

groetjes joyce

Link naar deze reactie
08/01/2007 @ 15:17
isje

Hey,

Joyphil wanneer moet je normaal terug beginnen werken?
Ik moet beginnen op 14 februari. Ik verander van werk dus het zal dubbel aanpassen zijn. Arjen naar een onthaalmoeder en veranderen van werk.
Ik heb nu terug onregelmatige uren en 1 op de 2 weekends maar daardoor moet Arjen wel minder naar de onthaalmoeder omdat ik recuipdagen in de week krijg.
Enerzijds ben ik wel blij dat ik terug mag werken.
Ik werk wel geen fulltime meer. Ik denk dat het Arjen goed zal doen om met andere kindjes in contact te komen enz.

Ik zie wel al op tegen de eerste dag maar ik heb het volste vertrouwen in de onthaalmoeder.

groetjes

Link naar deze reactie
08/01/2007 @ 16:26
caroline

Hoi

Alles goed met iedereen?

Isje, Aryn eet haar fruitpap fantastisch goed. Zeker 200g en soms zou ze meer opkunnen maar ja, als het op is ...
De groentepap is nog wennen maar ze doet het niet slecht. We hebben worteltjes geprobeerd maar dat was geen succes, zelfs niet met een appeltje in. Courgette at ze wel graag. Ik weet dat ze in de creche bloemkool en witloof krijgt en dat ze goed eet. Wat ze daar nog geven, weet ik niet.
Doe jij er een appeltje bij? Het schijnt dat ze dat wel heel lekker vinden dus doe ik dat nu.

Ik heb niets dan lof over de creche. Ons Aryn is echt sociaal. 'k Weet wel, da's nog veel te vroeg om zoiets te beweren . Momenteel is ze dus sociaal. Ze lacht naar jan en alleman, als er kindjes zijn, is ze supergeïnteresseerd. En als die aan het spelen zijn, begint ze luidop te lachen.

Allé, ik moet hier eigenlijk nog wat werken.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 10:11

hey

isje , ik denk dat ik op de 12 de ven februari terug moet gaan werken en ik heb nog totaal geen zin .
maar ja het zal moeten he.
denk eenmaal de eerste dag voorbij is dat het beter zal gaan.
ons dochter gaat naar mijn moeder aangezien er geen onhaalmoeder zo lang werkt als ons .

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 13:39
caroline

Hallo

Joyce, hoe gaat het daar met je. Las dat je ziek bent? Stelt je dochtertje het goed?

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 08:58

hey

caroline; met mijn dochter is gelukkig alles goed .
vandaag mag ze eindelijk weer naar huis komen .
ik mocht nl 2 a 3 dagen geen contact hebben(besmettingsgevaar)
dus we zijn nu dag 4 .
ben zo blij want ik mis ze zo erg .
maar nu zijn we weer aan de betere hand en kunnen we er weer tegen aan.

Link naar deze reactie
17/01/2007 @ 10:58
isje

Hey,

Joyphil hoe is het met je dochter? Al beter?

Caroline, ik geef Arjen zijn groente en een aardappel. Ik doe er geen appel bij. Hij is nu ook gestart met fruitpap. Hij zou alles eten. Als wij aan het eten zijn doet hij ook zijn mondje open. En kwaad dat hij is als het niet vlug genoeg gaat.
Hij leert nu ook uit een flesje drinken. Dat is wat minder. het gaat veel beter uit een bekertje.

Maaike hoe is het met jou? Hoe is het met de zwangerschap?

groetjes

Isje

Link naar deze reactie
18/01/2007 @ 08:09
maaikekat

Dag isje,

Hier gaat alles prima. Nu wel 4 kg aangekomen de laatste maand maar ja het moet een keer beginnen hé. Als je op mijn profiel kijkt zie je 3d foto's van verleden maandag. Groetjes.

Link naar deze reactie
18/01/2007 @ 13:57

hey,

hier gaat alles zijn gangetje.
faye is nog eens veranderd van voeding, ze had teveel last van reflux .
dus hopelijk gaat het nu beter om het eten binnen te houden .
maar voor de rest is alles goed met faye .
k&g is geweest en ze zei ook dat ons dochter genoeg weegt en ze vond dat faye al heel lang waker is voor haar leeftijd en heel actief.
overdag is ze meestal een paar uur wakker en ligt ze te bewegen.
ze kan echt geen seconde stil liggen ,steeds aan het zwieren met haar handje en beentjes en opzij rllen.
echt leuk om te zien en lachen dat ze doet.
als je wilt moet je maar eens op mijn msn space kijken daar staan heel mooie foto's van als ze lacht.
groetjes .
mijn adres: joyphil2005@hotmail.com

Link naar deze reactie
18/01/2007 @ 16:01
isje

Joyphil,

Ik heb even op je space gekeken. Leuke foto's.
Gelukkig is ze al wat beter.

Maaike je 3 D foto's zijn er mooi en duidelijk. Die van Arjen waren zo mooi niet. Hij wilde dan ook geen minuut stilliggen, nu nog niet trouwens.
Hoe verloopt je zwangerschap ondertussen?
Met je gewicht moet je niet inzitten. Tot ongeveer zes maand kon je het bijna niet zien dat ik zwanger was en dan was mijn buik er en de kilo's ook. (dat was wat minder )

Arjen heeft gisteren de eerste keer uit een flesje gedronken, wel afgekolfde melk.Volgens mijn vriend liet hij zijn flesje niet los totdat het uit was.
We zijn vandaag naar K&G geweest en hij komt goed bij en groeit verder goed. Vanaf volgende week zullen we proberen met flesvoeding. Ben benieuwd.

groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 08:58
maaikekat

Dag isje,

De zwangerschap verloopt prima momenteel. moet wel zeggen gisteren was het receptie op het werk en ik heb een tijdje rechtgestaan en ik kreeg pijn aan de ene kant van mijn lies. Alsof er een zenuw gekneld zat of zo. Heeft er dat nog iemand gehad. Door te gaan liggen achteraf is het verdwenen.
Groetjes

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 11:40
caroline

Goeiemiddag

Maaike, veel plezier met de kilootjes Leuke foto's!
Ik heb geen steken gehad in mijn lies. 'k Kan het mij toch niet herinneren.

Grappig he, als ze hun flesje zo vasthouden. Aryn dirigeert het al helemaal zelf: ze strekt haar armpjes uit om de fles te krijgen, pakt ze dan vast en duwt ze ferm in haar mondje, eruit als ze even genoeg heeft, er weer in. En echt wegduwen als ze niet meer moet hebben. 'k Moet dus eigenlijk niet veel meer zelf doen

Gisteren gaan zwemmen. 't Was geen succes. Volgende week weer eens proberen.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina